Babysnake Inlagd Maj 6, 2014 Dela Inlagd Maj 6, 2014 När e de avspark? Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 6, 2014 Dela Inlagd Maj 6, 2014 sthlm2014 2.jpg Den andra Stockholmsträffen går av stapeln lördagen den 7:e juni 2014. Platsen blir den samma som förra året, på ängen vid Skärmarbrink, ett stenkast från Globen. Att hitta och ta sig hit är lätt och närmsta tunnelbana är T-banestation Skärmarbrink eller Blåsut dit tunnelbanans gröna linje 17 eller 18 går. Man kan även promenera från Globen eller Gullmarsplan som både har T-bana, tvärbana och bussar. Kommer man med bil så kan man närmast parkera på Blåsutvägen, Pastellvägen eller Arkadvägen. karta2.jpg Vi hoppas på samma stora uppslutning som förra året då vi var närmare hundra stycken när vi försökte räkna samman alla under dagen och kvällen. Det kommer att bli samma tema som förra året, man tar med sig vad man vill äta och dricka. Kol i grillarna kommer att finnas, så det behöver ni inte ta med. Man kan med fördel ta med sig en stor filt att sitta på eller en ihopfällbar campingstol, som finns på mackar, Clas Ohlson och liknande ställen. Musik är alltid välkommet, blink, blink Ragson med flera. Tänk på att fredagen den 6:e juni är nationaldag och röd dag vilket betyder att man kan få tre dagar i Stockholm, så passa på att boka boende i tid. Och som alltid vore det jätteskoj att veta vilka som ämnar dyka upp men det är absolut inget krav att anmäla sig, utan man kan bara dyka upp om man vill. Mycket Välkomna! Står i första inlägget, kl 13,02 är det avspark Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Maj 6, 2014 Dela Inlagd Maj 6, 2014 Alla deltagare till träffen glöm inte bort att ta er ner till Gärdet dagen före och kolla nationaldagsgalopptävlingarna som sker där, i fjol så lär det ha varit runt 40,000 besökare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Maj 6, 2014 Dela Inlagd Maj 6, 2014 Alla deltagare till träffen glöm inte bort att ta er ner till Gärdet dagen före och kolla nationaldagsgalopptävlingarna som sker där, i fjol så lär det ha varit runt 40,000 besökare! Peter Dahlin har match då o han förlorar aldrig Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Inlagd Maj 10, 2014 Dela Inlagd Maj 10, 2014 Vi måste tyvärr lämna återbud. Vi ses i Thailand på Annandagsträffen eller i Pattaya i Januari istället!! / Joe In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 10, 2014 Dela Inlagd Maj 10, 2014 Vi måste tyvärr lämna återbud. Vi ses i Thailand på Annandagsträffen eller i Pattaya i Januari istället!! / Joe De var riktigt tråkigt de. Japp de gör vi Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 11, 2014 Dela Inlagd Maj 11, 2014 Kommer Nicholas BMS Tallviking Kötthandlarn Gorocco och PiBaeng Björn med fru Kenneth4618 med fam FF & Ea 1 st hemlig gäst ev 1 till Nam Kaeng ztaphy soi covboy Husse & Lynn John Khonken med familj Peolito med frugan PeterDahlin Wwax Micke & Minne Bob, fru och ett styck barn Hua Hin Småland o Sussi Fibromorsa och Bihanget HajKaj Towe + 1 gäst Herr Chang Gst med fru Swedenfarang med fru Putte45 & Yuppan Drik ev Fru Nils Andersson + 1 DS Katrider med fru och barn + 1 eller 2 Babysnake med Häxa och Troll Tommy Lao med Tekla och Snorbytta Audirs2 ev fru Thaiger Rillex ev sambo Luke the Drifter Kanske Kommer Måne Harvester Mr Ning Ning Snucke med familj Janne_h & Noy med Viper & Ninja Ombordlevande Robbanthai & Phikul samt Jezz Odin med Odininnan Säg till om jag missat någon Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Maj 12, 2014 Dela Inlagd Maj 12, 2014 Ja nu börjar det närma sig att träffa alla. DS och jag är laddade Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ztaphy Inlagd Maj 13, 2014 Dela Inlagd Maj 13, 2014 Ska sparka på Virgo så han tar med familjen och kommer! Han är svävande med svaret. Norrlänning som irrade Söderut och hamnade i Den Kungliga Hufvudstaden Stockholm! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Maj 14, 2014 Dela Inlagd Maj 14, 2014 blir svårt så tjock och ful och fet som jag är Kommer att sakna dig på träffen!! En trevligare kille IRL finns inte! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 14, 2014 Dela Inlagd Maj 14, 2014 Kommer att sakna dig på träffen!! En trevligare kille IRL finns inte! Jag dyker nog upp ska du se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 14, 2014 Dela Inlagd Maj 14, 2014 Jag dyker nog upp ska du se Utklädd till en Felix ketchupflaska kanske Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 14, 2014 Dela Inlagd Maj 14, 2014 Utklädd till en Felix ketchupflaska kanske Eller Chang PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 14, 2014 Dela Inlagd Maj 14, 2014 Utklädd till en Felix ketchupflaska kanske dålig kvalite står ni så bra för så jag slipper Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 14, 2014 Dela Inlagd Maj 14, 2014 33:an kanske kommer på mc och med väst Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 14, 2014 Dela Inlagd Maj 14, 2014 (ändrad) 33:an kanske kommer på mc och med väst Scchhhhhh och Shiva får nog följa med i år också Ändrades Maj 14, 2014 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 14, 2014 Dela Inlagd Maj 14, 2014 Scchhhhhh och Shiva får nog följa med i år också Självklart ska Shiva med Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Maj 15, 2014 Dela Inlagd Maj 15, 2014 hur var det med matcten PD mot i biljard den 6 men var och vilken tid?( hittar inte tråden igen ) är det ok att ta med svart gula flaggor och bengailska eldar ?? mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Maj 15, 2014 Dela Inlagd Maj 15, 2014 (ändrad) hur var det med matcten PD mot i biljard den 6 men var och vilken tid?( hittar inte tråden igen ) är det ok att ta med svart gula flaggor och bengailska eldar ?? Med vänlig hälsning Söderbiljarden på Hornsgatan Blå/vita och grön/vita flaggor är dom enda godkännda Elda får du väl göra på närmaste grillplats. Ändrades Maj 15, 2014 av Bihanget Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 15, 2014 Dela Inlagd Maj 15, 2014 Söderbiljarden på Hornsgatan Blå/vita och grön/vita flaggor är dom enda godkännda Elda får du väl göra på närmaste grillplats. Japp, finska färger å Bajen kan man stå ut med! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 15, 2014 Dela Inlagd Maj 15, 2014 Va det inte snack om att gå vidare sen på lördagkvällen å lyssna på Ploogen någonstans i byn Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 15, 2014 Dela Inlagd Maj 15, 2014 Va det inte snack om att gå vidare sen på lördagkvällen å lyssna på Ploogen någonstans i byn Kommer inte riktigt ihåg vart han spela men de började klockan 21 har jag för mig Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 15, 2014 Dela Inlagd Maj 15, 2014 Kommer inte riktigt ihåg vart han spela men de började klockan 21 har jag för mig Han spelar på broder tuk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 15, 2014 Dela Inlagd Maj 15, 2014 Han spelar på broder tuk Precis Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Maj 15, 2014 Dela Inlagd Maj 15, 2014 Han spelar på broder tuk Tur att det inte var på Broder TukTuk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts