Minne00 Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 Är det samma person som var med på Vg-träffen förra året.? Isåfall var han väl medlem här men blev avstängd för gott.Nick på tre bokstäver och två siffror. Kompis med en stor person här på forumet+ en hel del andra kända personer. Är det samma så är det en riktig idi*t (på fyllan ivf). Betedde sig som en riktig k*k mot clirre och retade upp åtminstone en till känd personlighet här vad jag vet . Hoppas ni slipper flanen idag då, annars får ni väl kasta iväg skräpet Nope inte alls samma men vissa likheter fans det... båda var finnar. eller Finländare eller vad det nu heter som det skall vara PK men ... jag är ju van vid att mina vänner med finskt påbrå kallar sig finnjävlar. men det är visst bara mina vänner det för alla andra blir jättesura när jag säger så... Saken var den att "mannen" i fråga säkert är väldigt trevlig när han är nykter för han var där med en medlem som jag gillar skarpt men när den medlemmen som jag inte fått koll på namnet på ännu , Micke och jag står lugnt och fint och pratar vid ett bord så kommer han farande och gapar om att alla Göteborgare skall åka hem för de är uppkäftiga, feta och passar bättre i GBG, han roar sig med att kalla träffen för en "horsamling" och tycker att alla på plats är äckliga HIV spridare typ.. Jag vart "lite" förbanad och bad honom vara tyst eller gå hem om han skulle hålla på att förolämpa mina vänner. Älskade Micke passade på att fråga var han kom från, diplomatisk som vanligt och när han svarade jag är Finländare" så kunde jag inte hålla mig utan kläcker käckt ur mig att det var då helvete vad dessa finnjävlar skall förstöra alla förfester. då fick jag en två minuters lång utskällning på finska var på jag tyckte att han kan hålla på att prata muminspråk för det förstår jag ändå inte men att han som inte är i rätt land kanske skall låta bli att säga att "göteborgare, smålänningar och sölvesborgare" borde åka hem... Absolut INGEN skugga faller på den medlem som tog med en vän för att låta honom ha roligt med oss underbara MPR:are asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 Resten av bilderna från Biljardhallen kommer här! har inte gått igenom dom eller sorterat bort dålig bildkvalitet, utan vill istället förmedla den härliga stämning som fanns bland oss som var där! Sist en person som verkligen bjuder på sig själv på våra träffar! Och sist från Fredagen några glada miner! Nu dröjer det ett tag innan jag gått igenom Lördagen och fotografierna från den "riktiga" MPR-Träffen under Lördagen. Men återkommer! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 Mina sista bilder från träffen.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 men att han som inte är i rätt land Kanske läge att börjafundera flytt tillbaka då efter 35 år i Sverige. Tänk om jag skulle säga så för en Svensk i Thailand. Men det är ju klart, i de små saker avslöjas de stora också. Tänka sig att jag bott så länge i fel land. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 Nope inte alls samma men vissa likheter fans det... båda var finnar. eller Finländare eller vad det nu heter som det skall vara PK men ... jag är ju van vid att mina vänner med finskt påbrå kallar sig finnjävlar. men det är visst bara mina vänner det för alla andra blir jättesura när jag säger så... Saken var den att "mannen" i fråga säkert är väldigt trevlig när han är nykter för han var där med en medlem som jag gillar skarpt men när den medlemmen som jag inte fått koll på namnet på ännu , Micke och jag står lugnt och fint och pratar vid ett bord så kommer han farande och gapar om att alla Göteborgare skall åka hem för de är uppkäftiga, feta och passar bättre i GBG, han roar sig med att kalla träffen för en "horsamling" och tycker att alla på plats är äckliga HIV spridare typ.. Jag vart "lite" förbanad och bad honom vara tyst eller gå hem om han skulle hålla på att förolämpa mina vänner. Älskade Micke passade på att fråga var han kom från, diplomatisk som vanligt och när han svarade jag är Finländare" så kunde jag inte hålla mig utan kläcker käckt ur mig att det var då helvete vad dessa finnjävlar skall förstöra alla förfester. då fick jag en två minuters lång utskällning på finska var på jag tyckte att han kan hålla på att prata muminspråk för det förstår jag ändå inte men att han som inte är i rätt land kanske skall låta bli att säga att "göteborgare, smålänningar och sölvesborgare" borde åka hem... Absolut INGEN skugga faller på den medlem som tog med en vän för att låta honom ha roligt med oss underbara MPR:are Låter som ett riktigt jävla pundhuvud, tyvärr dyker dom upp ibland, tråkigt. Underligt dock att vännen hans inte har koll på att hans polare inte kan hantera sprit och bete sig som/bland folk bara. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 Jag antar att det var min polare ni menar. Nej, han är inte medlem här och har ett jäkla humör när han torskar i bliljard. Ber om ursäkt för det. Ha! Nu vet jag vad ditt nick är goding! Be aldrig om ursäkt för vad någon annan gör, du gav honom en chans att vara med om något riktigt roligt och han blåste det... mest synd om honom! Jag är mest glad att jag fick träffa dig!! DU var riktigt bra för mitt självförtroende hjärtat! kram kram asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 Japp... jag citerar mig själv! Ni skulle bara sett min min. strax efter att jag skrev detta blev jag kontaktad av en Rickard på FB, hade misstänkt att det var en MPR kontakt och nu fick jag det bekräftat eftersom han ville att vi skulle mötas upp, Samtidigt pratar jag med Towe som tycker att jag ska ringa Bihanget, hon skulle skicka sms med telefonnummer... ett sms kommer ring Fibromorsa på XXXXXXXX bor i rum XXX I samma ögonblick som jag skriver till Rickard att jag bara ska ringa Fibromorsa först och sedan höra av mig igen så skickar han meddelande om vilket rum han har och hör och häpna. det är ju samma rum som Fibromorsan skall bi i enligt Towe. tar bara tre sekunder så får jag svar från Rickard att hon sitter bredvid mig. Alltså. det här med att ha ett namn till vardags och ett på MPR blir så förvirrande!!!!!! Jag vet inte hur många under helgen som fått frågan av mig "Jaha, och vem sjutton e du då?" Jag röstar för namnlappar med nick på. till nästa träff!!!!!!!!!! Tror att jag skall börja sno lite bilder och göra ett eget kollage att ha på väggen vid datorn där jag har bild på folk inklusive deras nick och "vardagsnamn". Vill ni göra det lätt för mig så maila gärna en bild på er själva och ev respektive och tala om vad ni har för nick och vardagsnamn samt var i Sverige ni finns till vardags.. Fick ju träffa tre underbara tjejer som bildade Thai House Maffia med mig under lördagen, hoppas att respektive gubbe kan hjälpa dem att få kontakt med mig på mail eller FB! Dvs Bang, Nok och Ohm! ( ursäkta stavningen) Happy Harrys fru och dotter fick jag också för lite tid med. tyckte inte att jag skulle uppehålla mig där när jag rökte och var onykter men snacka om ljuvlig tös!!!!! Vet att jag tog en hel del "porträttbilder" under Träffen. Skulle kanske starta en ny tråd där jag frågar efter "nick" i alla fall. IRL-namnet vill många inte lämna ut helt offentligt, så det får vi ta på Träffarna. Vad tycker du och alla andra Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 Va, är det bara thailändska helnyktra damer som är med i MPR. Det trodde jag faktiskt inte Öh. blev du överbevisad lite senare??? asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 Mina sista bilder från träffen.. IMG_3156.JPG IMG_3157.JPG IMG_3158.JPG IMG_3160.JPG IMG_3162.JPG IMG_3164.JPG IMG_3167.JPG FF men, men FF!! Du avslöjade ju helt offentligt att jag tog pengar ur Bihangets plånbok!!! Nu har han ju bildbevis! SUCK!!!! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 Vet att jag tog en hel del "porträttbilder" under Träffen. Skulle kanske starta en ny tråd där jag frågar efter "nick" i alla fall. IRL-namnet vill många inte lämna ut helt offentligt, så det får vi ta på Träffarna. Vad tycker du och alla andra Helt okey för min del, men alla vet ju vem som är FF (FinnFan) FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 Låt mig våga på en gissning. Du valde väl själv att släpa på 40 kg hund i stället för att vara social och träffa nya bekantskaper. Eller har jag fel? Men Lenno.. lätt att sitta hemma i GBG och tycka till! Du valde ju att inte ens dyka upp, Janne hade valet mellan att stanna hemma med hundarna så att de inte skulle vara ensamma för läge eller att ta med dem så att alla som ville fick chansen att mysa med fina hundar och Janne. Förstår mycket väl att man kanske håller sig lite i utkanten när man har en hund som människor kan vara rädda för så jag skulle nog vilja påstå att han tog sitt ansvar i minst 2 hänseenden !!!!!!! Och som sagt... han kom. asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 Ha! Nu vet jag vad ditt nick är goding! Be aldrig om ursäkt för vad någon annan gör, du gav honom en chans att vara med om något riktigt roligt och han blåste det... mest synd om honom! Jag är mest glad att jag fick träffa dig!! DU var riktigt bra för mitt självförtroende hjärtat! kram kram Tack för dom fina orden! Det var ett stort nöje att få träffa dig och allihop på festen. Tyvärr så ropade kudden hem mig lite för tidigt igår, men det här gav mersmak och det får väl bli ett besök till Göteborg i augusti. We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 Och här har hi en utslagen hynda som undr dig, ar 8m någom vänlig själ ksn hitta henner3 lila s4 med d Ooops. kram kram asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 Förlåt. Käften gick fortare än hjärnan. Som vanligt kanske.. Det är därför vi älskar dig!!!!!!!! asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 Nu snackar du, förlåt mg, men en jäva skit. Har du valt att skaffa hund så får du ta konsekvenserna. Precis samma sak med alla andra val du gör i livet. Eller händer ditt liv bara? Oh. visst kan livet bara hända... i alla fall mitt...?!?!?!? Du Kalas. var du på plats? *nyfiken* många ansikten och ännu fler namn. asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 Tele 2 arena var det som man möttes av när gick upp på taket av hotellet Här anlände vi till festplatsen Även hövdingen är på plats Peter hade ett snyggt linne på sig Men den satt ju mycket snyggare på EA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 Då kör vi flera bilder Shotspatrullen var ute och patrullerade så att det inte behövdes finnas några torra strupar DSC02138.JPG Denna patrull hade 3 olika smaker att botanisera bland DSC02141.JPG Aja baja det var ju en shot du skulle ta DSC02142.JPG Men jag trodde du sa en munfull DSC02143.JPG Jag tar resten, (Raffe ser ju bra sugen ut också) DSC02144.JPG Här kanske det planeras för midsommarfesten i Rayong DSC02145.JPG Blev bilden bra? Det måste ju finnas flera tusen foton från denna träff. DSC02146.JPG Här får frugan och dottern lite sällskap också DSC02150.JPG Här sitter thaitjejerna och snackar om det blir ett bra svamp och bär år. DSC02147.JPG Såhär föds en hockeyfrilla, man sparar lite hår i nacken som man låter växa. DSC02153.JPG Får jag ta en tugga? Du smakar så gott DSC02162.JPG Åååh, nu har jag sett allt, get a room you two!! DSC02163.JPG Mer kommer. Du är så bra i dina kommentarer Harry men.. har du någonsin sett en bild på Hr Chang när han inte intar den posen?? Jag har ett års bilder, drygt på Mr Chang och ALLA ser likadana ut!!!!! Nu vet vi äntligen varför!!! kram kram asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 Måste säga efter tittat igenom korten att det är befriande fritt från telefonpillande! Har man riktigt trevligt behövs inte ständiga pillandet. vi skulle ju supa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 Minne00 och medlem ur Thai house maffia Det blev många till slut som kom Festgenereralen Gorocco Jittra börjar sälja lotter Panik utbryter då både Peter Dahlin och Smala Sussie verkar tro att dom snart är slut Borgmästarn börjar dra vinstlotterna Var det nån som vann eller ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 Nope inte alls samma men vissa likheter fans det... båda var finnar. eller Finländare eller vad det nu heter som det skall vara PK men ... jag är ju van vid att mina vänner med finskt påbrå kallar sig finnjävlar. men det är visst bara mina vänner det för alla andra blir jättesura när jag säger så... Saken var den att "mannen" i fråga säkert är väldigt trevlig när han är nykter för han var där med en medlem som jag gillar skarpt men när den medlemmen som jag inte fått koll på namnet på ännu , Micke och jag står lugnt och fint och pratar vid ett bord så kommer han farande och gapar om att alla Göteborgare skall åka hem för de är uppkäftiga, feta och passar bättre i GBG, han roar sig med att kalla träffen för en "horsamling" och tycker att alla på plats är äckliga HIV spridare typ.. Jag vart "lite" förbanad och bad honom vara tyst eller gå hem om han skulle hålla på att förolämpa mina vänner. Älskade Micke passade på att fråga var han kom från, diplomatisk som vanligt och när han svarade jag är Finländare" så kunde jag inte hålla mig utan kläcker käckt ur mig att det var då helvete vad dessa finnjävlar skall förstöra alla förfester. då fick jag en två minuters lång utskällning på finska var på jag tyckte att han kan hålla på att prata muminspråk för det förstår jag ändå inte men att han som inte är i rätt land kanske skall låta bli att säga att "göteborgare, smålänningar och sölvesborgare" borde åka hem... Absolut INGEN skugga faller på den medlem som tog med en vän för att låta honom ha roligt med oss underbara MPR:are Tur att man har bara en 2.a i namnet! Vissa finnar e knäppa, så är det bara, fast man själv är född där så kan man nog undra ibland vart vissa är födda ur för hål! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 Kanske läge att börjafundera flytt tillbaka då efter 35 år i Sverige. Tänk om jag skulle säga så för en Svensk i Thailand. Men det är ju klart, i de små saker avslöjas de stora också. Tänka sig att jag bott så länge i fel land. Äh... lägg av nu, du vet ju vad jag menar!!!!!!!!!! asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 Tack för alla underbara roliga bilder från festligheterna som jag som vanligt missade. Som jag berättade för Luke the Drifter som förgäves försökte locka med mig på fredagen, så blir det jobb för en annan när ingen annan vill jobba, det kan inte skyllas på någon annan än mig själv, jag har ju valt att slita hårt i Svedala under sommaren för att kunna unna mig ett skönt liv i Thailand under vintern. Men något år ska jag väl lyckas pricka in en ledig dag samtidigt som en MPR-träff går av stapeln. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 Jag tackar oxså för alla trevliga bilder från dessa fest dagar även jag blev tvungen att jobba trots att jag planerade att vara med ): 1 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 håller med, tack för fina bilder på alla glada mäniskor! MPR är fantastiskt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 Tack för en fantastiskt trevlig helg! 3 dagar med festligheter känns i kroppen idag Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts