harvester Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 Vill instämma i hyllningskörerna, tack för en trevlig eftermiddag med alla goa människor. :14: Med vänlig hälsning Harvester Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 Hej på er alla.Ett kollektivt tack för två dagars trevlig samvaro med nya och gamla bekanta, sitter och väntar ut morgondagens hemresa till Rayong här på Motell L Drivern med son och dotter Det var trevligt att träffa dig! "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 HADE JAG ROLIGT ELLER HADE VI KUL ?? FIA MED KNUFF !!! Sexy Lady !! Och mera MPR are O Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 HADE JAG ROLIGT ELLER HADE VI KUL ?? DSCF3049.JPG DSCF3001.JPG DSCF3012.JPG DSCF3022.JPG DSCF3020.JPG DSCF3027.JPG DSCF3051.JPG FIA MED KNUFF !!! DSCF3081.JPG DSCF3095.JPG DSCF3091.JPG DSCF3108.JPG Sexy Lady !! DSCF3125.JPG Och mera MPR are ODSCF3107.JPG DSCF3122.JPG DSCF3127.JPG DSCF3128.JPG DSCF3112.JPGDSCF3139.JPG Ta mej fan om det inte fanns antydan till pressveck på HC:s brallor, ja hela han e ju stylad. Nåt särskilt mål månne? Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 Så var vi hemma igen och har en chans att gå igenom alla c.a 600 fotografier som vi tog under träffen. Inte en chans att jag kommer att lägga in alla idag. Måste först sortera bort alla dubbletter (en snäll person hjälpte mig att ställa in min stora kamera så att den tog en serie bilder så fort jag tryckte på avtryckaren). Men bäst att börja från början! Fredagen så tar vi sikte på målet. Får syn på Globen, som från vissa håll ser ut som en stor Golfboll, men vi som kommer körande från Nynäshamn, upptäcker att siluetten numera ser ut som ett "flygande tefat" Incheckning på hotellet Efter en hel del SMS, telefonsamtal med vår "cordinator" Tove (Underbara vän) möter vi upp två lika härliga vänner i hotellets bar Då klockan går och vi är hungriga tar vi oss till första mötesplatsen. Där vi beställer in var sin rätt! Vem som åt vad får ni gissa er till! Minne får ett telefonsamtal från en herre som saknar oss. efter att ha lokaliserat var han hade förvirrat sig, så får herrn en vägbeskrivning han kan följa. Minne och jag går ut för att se till att han hittar oss och inte knatar förbi! Här kommer han gående... Någon presentation är inte nödvändig på denna MPR:are efter en trevlig stund där diverse ämnen avhandlades, tröttnade vi på att vänta på att flera skulle hitta oss, fortsatte vi sedan vår färd mot nästa mötesplats. Fler bilder kommer senare. Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 Lite blandat från festen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 Efter en mycket kort promenad runt hörnet så möts vi av dessa herrar. Då det inte var några andra som kommit (trodde vi), går vi tvärs över gatan för att få något att släcka törsten med. Där inne hittar vi några andra MPR:are som också väntar på oss andra Gamla vänner finner varandra igen Glada miner överallt! Då jag inte kan komma ihåg allas namn eller nick kommer här bilderna osorterade. Till sist dök en herre upp som inte var anmäld eller väntad till Stockholmsträffen. Fick dyrt och heligt lova att inte lägga upp några bilder på honom under fredagen. Fortsättning följer på min berättelse om fredagens vedermödor. Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 Några fler bilder inne på Davos. Hur jag hamnade i 33.ans knä är inte så konstigt som det kanske ser ut som. Jag var trött i benen och det fanns ingen ledig stol! Vi var några som turades om att sitta utomhus och hålla koll på huset tvärs över gatan. Under tiden hade andra telefonkontakt med vissa av våra saknade vänner. och helt plötsligt dyker dom här upp! Men var håller alla andra hus som sagt att de skulle komma Återkommer till det mysteriet senare... Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 Halojs HajKaj, Saknade dig på Tucken, var var du? tog en stödvila hemma. vaknade 11:45 idag.. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 Så har man då kommit hem igen effer en mycket trevlig helg i Stockholm. Vill börja som många andra att tacka arrangörerna för denna tillställning Lägger upp lite av mina bilder, utan speciellt många kommentarer: Först ett par bilder på Gorocco som visar var vi ska gå när vi behöver tömma ur oss ölen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 Mer bilder Nu börjar även falangerna bli hungriga. Tjejjerna har ätit länge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 Peter Dahlin visar sina tjusiga kalsonger Strykande åtgång på lotterna som vanligt Sedvanlig lottdragning Och förstapriset gick till Babysnake (som vanligt ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 En liten, liten Gorocco, vad blir det, micro-krabban? Utmaningsmatch i Fia med knuff Där segraren efter en mycket spännande match blev Gusings Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 Efter detta var man (åtminstone jag) ganska slak. Hem till hoteller för lite vila, och sova någon timme, innan det blev ut på stan igen. Denna gång till Broder Tuck på Götgatan. Så var det slut på mina bilder från lördagen. Tack alla för en trevlig samvaro. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 Mer bilder P1020862.JPG P1020863.JPG P1020864.JPG P1020865.JPG P1020866.JPG Nu börjar även falangerna bli hungriga. Tjejjerna har ätit länge P1020867.JPG P1020868.JPG P1020869.JPG P1020870.JPG P1020871.JPG Det skulle fan va Nobels fredspris till MPR, inte en sur min så långt ögat kan nå, ja nästan! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 En liten, liten Gorocco, vad blir det, micro-krabban? P1020885.JPG P1020886.JPG Utmaningsmatch i Fia med knuff P1020887.JPG P1020888.JPG Där segraren efter en mycket spännande match blev Gusings P1020889.JPG P1020890.JPG P1020891.JPG P1020894.JPG P1020895.JPG P1020896.JPG 4-tornet å släpvagnen är bäst! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 Efter att tiden gick tröttnade vissa av oss på att vänta. Vi gick till "Söderhallen Biljard" där den stora utmaningen skulle äga rum. Där nere mötte vi dessa två herrar som satt och undrade om vi andra helt enkelt hade övergett dom! efter en stund undrade jag var alla dom andra höll hus! De skulle ju komma hade de sagt! Får se dom sitta och tömma de sista dropparna från sista beställning! Men innan de herrarna orkar förflytta sig tvärs över gatan, dyker några andra efterlängtade vänner upp! Sedan utbryter stora fotografikriget ut! Alla tar kort på alla och sedan ska man jämföra de olika kamerorna. Resten av MPR.arna dyker upp och jag hinner inte ta flera fotografier innan den STORA "utmaningen" är i gång! Text överflödig, då en bild säger mer än ord. Först lite taktiksnack! Sedan börjar ALLVARET! Segraren ska i sedvanlig ordning fotograferas och sedan börjar eftersnacket ännu var inte kvällen slut, återkommer med mera bilder Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 Hej och hå! nu är vi hemma i GBG igen, tack och lov! Ber om ursäkt över att jag fick lämna ängen tidigt men jag lyckades på något sätt gå från att vara på väg att bli lite onykter till stupfull på typ tio röda!!! Ett eller möjligen två glas vin och två shottar turkiskpeppar tog knäcken på mig.. snodde visst en shot från Micke åxå har jag fått höra! Jaja, minnesluckor skall man väl ha ibland antar jag... telefonen jag försökte efterlysa hade jag med mig hem till hotellet. tur att man har en sambo som ser till att packa åt en när man är för packad själv. Men en sak är säker. Det är ingen ide att jag tar med min kamera nästa år.. förra året höll batterierna till 3 bilder, i år hade jag laddat alla batterier men glömde sätta dem i kameran så de låg kvar här hemma... resultatet?... De kommer sist, inte så bra bilder men med underbara människor på Å du Köttis. du har rätt, jag skall INTE grilla. Tur att jag bara var ansvarig för min egen mat igår eftersom jag typ 30 minuter efter att jag lämnat ängen blev väldigt risig i kistan, vilket Micke idag förklarade att det säkerligen hade med att göra att jag hade köpt rå korv som jag grillade som om den var färdig redan innan typ. Hur många missar kan jag egentligen slänga ihop på en helg?!?!? *ler* Vill bara säga till alla att det var jättekul att träffas även om jag inte alls hade tid att prata med alla så mycket som jag skulle velat!!!. Fast då hade jag nog behövt en hel vecka.. Vi ses på västgötaträffen hörrni. eller på FB. Kram kram Här kommer mina bilder iaf asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 du besöka tillåt mig småle ha ha det vågar du inte fegis ha ha Hörru 33 an vi får väl se PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 Hörru 33 an vi får väl se nej det lär vi i aldrig få se :) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 Ops! Hittade lite fler fotografier från första mötet nere i Biljardhallen (flera kameror igång samtidigt) Så här kommer en kavalkad med lite blandat från för-träffen och den stora utmaningen. osorterade och ocensurerade. kommer mera sen. Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 Nu är vi framme på Hotellet, väntar på att få höra vad vi ska göra nu Japp... jag citerar mig själv! Ni skulle bara sett min min. strax efter att jag skrev detta blev jag kontaktad av en Rickard på FB, hade misstänkt att det var en MPR kontakt och nu fick jag det bekräftat eftersom han ville att vi skulle mötas upp, Samtidigt pratar jag med Towe som tycker att jag ska ringa Bihanget, hon skulle skicka sms med telefonnummer... ett sms kommer ring Fibromorsa på XXXXXXXX bor i rum XXX I samma ögonblick som jag skriver till Rickard att jag bara ska ringa Fibromorsa först och sedan höra av mig igen så skickar han meddelande om vilket rum han har och hör och häpna. det är ju samma rum som Fibromorsan skall bi i enligt Towe. tar bara tre sekunder så får jag svar från Rickard att hon sitter bredvid mig.... Alltså. det här med att ha ett namn till vardags och ett på MPR blir så förvirrande!!!!!! Jag vet inte hur många under helgen som fått frågan av mig "Jaha, och vem sjutton e du då?" Jag röstar för namnlappar med nick på. till nästa träff!!!!!!!!!! Tror att jag skall börja sno lite bilder och göra ett eget kollage att ha på väggen vid datorn där jag har bild på folk inklusive deras nick och "vardagsnamn". Vill ni göra det lätt för mig så maila gärna en bild på er själva och ev respektive och tala om vad ni har för nick och vardagsnamn samt var i Sverige ni finns till vardags.. Fick ju träffa tre underbara tjejer som bildade Thai House Maffia med mig under lördagen, hoppas att respektive gubbe kan hjälpa dem att få kontakt med mig på mail eller FB! Dvs Bang, Nok och Ohm! ( ursäkta stavningen) Happy Harrys fru och dotter fick jag också för lite tid med. tyckte inte att jag skulle uppehålla mig där när jag rökte och var onykter men snacka om ljuvlig tös!!!!! asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 nej det lär vi i aldrig få se :) Jo. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 Japp... jag citerar mig själv! Ni skulle bara sett min min. strax efter att jag skrev detta blev jag kontaktad av en Rickard på FB, hade misstänkt att det var en MPR kontakt och nu fick jag det bekräftat eftersom han ville att vi skulle mötas upp, Samtidigt pratar jag med Towe som tycker att jag ska ringa Bihanget, hon skulle skicka sms med telefonnummer... ett sms kommer ring Fibromorsa på XXXXXXXX bor i rum XXX I samma ögonblick som jag skriver till Rickard att jag bara ska ringa Fibromorsa först och sedan höra av mig igen så skickar han meddelande om vilket rum han har och hör och häpna. det är ju samma rum som Fibromorsan skall bi i enligt Towe. tar bara tre sekunder så får jag svar från Rickard att hon sitter bredvid mig. Alltså. det här med att ha ett namn till vardags och ett på MPR blir så förvirrande!!!!!! Jag vet inte hur många under helgen som fått frågan av mig "Jaha, och vem sjutton e du då?" Jag röstar för namnlappar med nick på. till nästa träff!!!!!!!!!! Tror att jag skall börja sno lite bilder och göra ett eget kollage att ha på väggen vid datorn där jag har bild på folk inklusive deras nick och "vardagsnamn". Vill ni göra det lätt för mig så maila gärna en bild på er själva och ev respektive och tala om vad ni har för nick och vardagsnamn samt var i Sverige ni finns till vardags.. Fick ju träffa tre underbara tjejer som bildade Thai House Maffia med mig under lördagen, hoppas att respektive gubbe kan hjälpa dem att få kontakt med mig på mail eller FB! Dvs Bang, Nok och Ohm! ( ursäkta stavningen) Happy Harrys fru och dotter fick jag också för lite tid med. tyckte inte att jag skulle uppehålla mig där när jag rökte och var onykter men snacka om ljuvlig tös!!!!! Vi hade ganska kul då vi äntligen träffades efter alla turer på telefonen och genom sms... Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 Måste säga efter tittat igenom korten att det är befriande fritt från telefonpillande! Har man riktigt trevligt behövs inte ständiga pillandet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts