Jump to content
IGNORERAD

Andra Stockholmsträffen, lördagen den 7:e juni 2014

Gorocco

Recommended Posts

Bor int han på Lule gatan?  :crazy:  :lipa:  :rotfl:  :rotfl:

Hur visste du det. Ha ha. :crazy:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

Efter att man blev "tvungen" att jobba ett bröllop så mötte men upp hjältarna på broder tuck. Vi fick se ett grymt uppträdande av ett band ledd av en mpr medlem?

Jag försökte också presentera nig för BMS utan lycka. Samma sak gjorde jag med Peter Dahlin och kötthandlaren med ett enligt mig ett bättre resultat. Drivern och FF var där med döttrar.  Samt många mer. Tack för en skön kväll alla ni andra, Mr Chang, Linn, Husse, sam sip sam, Tjacka AIK Berra, Benraich och en massa mer, ingen nämnd och ingen glömd"

Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad.

Dela på andra sajter

Tack för alla fina bilder och roliga inlägg!

Känns som den att jag missat nåt riktigt kul...

Vi ses på Västgötaträffen!?

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Den här tråden kommer ju att att explodera om alla lägger ut sina bilder, jag kör några till då.

Vad kom vi fram till, inte stenbordsexperter utan träbordsexperter

attachicon.gifDSC02096.JPG

Kenneth, call home.Nejdå, jag lägger upp lite på MPR... live and direct...

attachicon.gifDSC02100.JPG

Nu ropades lotterivinnarna upp, tredje priset gick till en thaidam, andra priset gick till.. Kenneth.

attachicon.gifDSC02102.JPG

Första priset gick till LtD

attachicon.gifDSC02104.JPG

Men det bästa priset gick till en grabb (Lucas) som vann Långliggarens första tecknade serie som var printad och signerad

attachicon.gifDSC02105.JPG

attachicon.gifDSC02106.JPG

En sponsor, en kall kille och en golfare. MPR som bäst

attachicon.gifDSC02108.JPG

T-shirt art...

attachicon.gifDSC02107.JPG

En glad vinnare i dubbel bemärkelse (lotteri och biljard)

attachicon.gifDSC02109.JPG

Men vänta nu... du fick ju en hel liter konstaterar Kenneth, japp tur i spel och i kärlek säger LtD

attachicon.gifDSC02110.JPG

Snål är jag inte heller, utan nu ska det lotterivinsten snapsas upp.

attachicon.gifDSC02113.JPG

attachicon.gifDSC02117.JPG

Sörml...nej Småland ville ju ha en lite jamare också

attachicon.gifDSC02119.JPG

Första pris tog Babysnake hem som vanligt men böt flaska med Lucky Luke.

Snake

Bättre ringla än vingla.

Dela på andra sajter

Här kommer några bilder från Snaken.

post-3214-0-83587800-1402200771_thumb.jp

post-3214-0-73671800-1402200774_thumb.jp

post-3214-0-37177300-1402200777_thumb.jp

Snake

Bättre ringla än vingla.

Dela på andra sajter

Förresten, Tack för ett jäkligt trevligt party igår.

Snake med familj

Bättre ringla än vingla.

Dela på andra sajter

Bullshit.

Janne har social kompetens nog att ta hand om sej själv utan hundar å barn.

Men ibland stämmer inte verkligheten överens med MPR:s aktivitetslista...

Nu snackar du, förlåt mg, men en jäva skit. Har du valt att skaffa hund så får du ta konsekvenserna. Precis samma sak med alla andra val du gör i livet. Eller händer ditt liv bara?

Dela på andra sajter

Ja vi får väl svinga en bägare tillsammans nån annan gång?

Skulle h gått fram till dig och många andra och pratat om jag inte haft 40 kilo hund i handen.

Hade  inte lust att kryssa runt för mycket med Viper bland alla.

Jag vill då säga att du ursäktar dig i ena stunden och sen väljer du att skylla dina val på andra. Ta ansvar för dina val och låt andra ta ansvar för sina.

Dela på andra sajter

Slänger in några till mellan skitsnacket.

post-3214-0-91316300-1402205274_thumb.jp

post-3214-0-03974200-1402205278_thumb.jp

post-3214-0-89549400-1402205280_thumb.jp

Snake

Bättre ringla än vingla.

Dela på andra sajter

Konstig spansk tradition, frugan häller vatten över polar'n.

post-3214-0-95101900-1402205409_thumb.jp

post-3214-0-62807000-1402205412_thumb.jp

post-3214-0-40667800-1402205415_thumb.jp

post-3214-0-15752500-1402205419_thumb.jp

post-3214-0-88826000-1402205421_thumb.jp

Snake

Bättre ringla än vingla.

Dela på andra sajter

Kan inte du skriva upp en regel om hur man bäst deltager på en MPR-träff? Hund eller inte? Hur många personer man måste mingla med? Hur gör vi andra som kanske inte vill mingla med alla av olika anledningar? Är även vi välkomna? Frågorna är många nu.

Ska jag tolka detta som att valen "vi" gör inte ska påverka vad andra tycker? Jag reagerar mest på att Janne i ena stunden ursäktar sig och sen i andra så vill han få det till att det beror på andra? Att andra valde att inte komma fram inte berodde på att han hade valt att ta med 40 kilo hund... Om vi tar bort Jannes initialval så framstår väl det ganska så klart? Ingen hade då valt att undvika honom p.g.a. 40 kilo hund. 

Ändrades av Kalas
Dela på andra sajter

Ja, hur hade du valt att uttrycka att Janne gjorde ett val när han 

Ska jag tolka detta som att valen "vi" gör inte ska påverka vad andra tycker? Jag reagerar mest på att Janne i ena stunden ursäktar sig och sen i andra så vill han få det till att det beror på andra? Att andra valde att inte komma fram inte berodde på att han hade valt att ta med 40 kilo hund... Om vi tar bort Jannes initialval så framstår väl det ganska så klart? Ingen hade då valt att undvika honom p.g.a. 40 kilo hund. 

Kalas , Var snäll och förstör inte denna tråd med ditt skit snack tack !!

• Ge karma 1

Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller...

Dela på andra sajter

gubben4906

En fråga, 

VAR SKA JAG LÄGGA IN BILDERNA FRÅN GRILLFESTEN? HÄR ELLER?

gubben4906

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Dela på andra sajter

kitungmakmak

Men det var väl märkligt, att nån har med sig en liten jycke skall alltså diskuteras i oändlighet. Var besten folkilsken och bet ihjäl 3 barn så skulle jag kunna fatta det, men viper såg ju snäll och trevlig ut.

Har sett ilsknare trasselsuddar, eller faktiskt så är dom generellt ilsknare eller rädda pga att dom är lite mindre.

Nu kan jag bara avgöra på håll, så jag vet inte.

Men i övrigt verkar alla haft en väldig trevlig dag/kväll och jag hade fel, det fanns lite manliga inslag på MPR träffen åxå efter ett tag.

Men jag förstår att det är mer frestande att fotografera damerna, kameran gillar vackra saker.

ทีรัก

Dela på andra sajter

Jag vill då säga att du ursäktar dig i ena stunden och sen väljer du att skylla dina val på andra. Ta ansvar för dina val och låt andra ta ansvar för sina.

Man blir stum av förvånan att det finns folk som inte skämms över att kläcka ur sig vad som helst.

Du tar bevisligen inte ansvar för ditt taffliga sätt att uttrycka dig. Och vem har givit dig rätten att döma mig?

Fylldravel tycker jag mera att det liknar från din sida.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Dela på andra sajter

soi covboy

Tack allihopa för en riktig bra och rolig alltid trevligt att möta gamla som nya ansikten  :54: Med vänlig hälsning. OCH  stort tack till fest generalen gorroco med medjhälpare

Dela på andra sajter

happyharry

Då fortsätter där jag slutade igår, vart var vi någonstans, lotterna hade lottats ut, grillarna var varma och folk åt och festade och minglade med varandra.

Här löses ytterliga några världsproblem
post-7553-0-17393300-1402209520_thumb.jp

Här vår dotter som ville leka lite med lilla pojken

post-7553-0-90733700-1402209677_thumb.jp

Som sagts det åts och dracks gott som det verkade. Stämningen var på topp med andra ord.

post-7553-0-09271000-1402209989_thumb.jp

Även Husse fick sin mat klar till slut

post-7553-0-16036400-1402210054_thumb.jp

Det pågick en utmaning också, Virrpannan hade ju utmanat PD i Fia med Knuff

post-7553-0-80989000-1402210152_thumb.jp

Här är det fullt fokus med många kontrollanter som ser till att det inte fuskas

post-7553-0-24663500-1402210280_thumb.jp

Så jävla rättvist skreks det, skulle ju kunna tro att det var PD som vann

post-7553-0-70227900-1402210394_thumb.jp

Men det var faktiskt Virrpannan som kammade hem vinsten

post-7553-0-10763900-1402210428_thumb.jp

Som sagt festen fortsatte, alla pratar med alla i olika omgångar, humöret är på topp.

post-7553-0-58122800-1402210677_thumb.jp

Jag känner mig lite busig, tycks denna min säga

post-7553-0-42474900-1402210771_thumb.jp

Vilka fina vårtor du har? Grrr vart svaret

post-7553-0-12787600-1402210806_thumb.jp

Som sagt, det minglades friskt och alla pratade med alla. Inget groll här inte.

post-7553-0-83666600-1402211194_thumb.jp

Det kommer mera.

Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley

Dela på andra sajter

Var inte själv på träffen men kul att läsa tråden, förutom denna medlems rabiata inlägg, hoppas du var packad när du skrev annars tycker jag synd om dig.

Dela på andra sajter

Man blir stum av förvånan att det finns folk som inte skämms över att kläcka ur sig vad som helst.

Du tar bevisligen inte ansvar för ditt taffliga sätt att uttrycka dig. Och vem har givit dig rätten att döma mig?

Fylldravel tycker jag mera att det liknar från din sida.

Valde jag att åt dig att ta med dig hundar? Nej, ta ansvar för dina val, jag tar ansvar för mina, som att stå upp för min rätt att tycka. Och vid det här laget vet du vad jag tycker och behöver inte upprepa det mer. Sist jag kollade fick man ta eget ansvar, men du kanske tillhör ett undantag? Alla ska rätta sig efter ditt tycke och smak och dina val? Och helst ska man inte ifrågasätta dig, tydligen.

Känsliga typer, di där hundägarna...

Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...