ellim63 Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Vem var otrevlig? Missade detta helt. vem är det vem kan det va? ? ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 De var väl inte jag får jag hoppas Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 natten är ung!! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 ImageUploadedByMaipenrai1402100644.306023.jpgnatten är ung!!skååååååål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 M&M har trillat tillbaka till hotellet för att vila ut inför morgondagen. ..helkul eftermiddag och fram tills strax innan vi lämnade biljarden hade vi jättetrevligt med gamla och nya bekantskaper. Tyvärr finns det dem som inte alls kan hantera alkohol i samband med att få hjärnan att fungera normalt. .. vet inte vem människan var men otrevligare får man leta efter och då är det lika bra att gå hem och hoppas på en bättre morgondag Natt i natt allihopa! Frukost äts 0930 i matsalen för dem dom vill göra oss sällskap. Kram kram Äsh vad trist att nån sabbar kvällen, men glöm den delen och plocka fram det trevliga istället. Jag gör samma med tiden i lumpen och mina 221 dagar blir till ungefär en veckas goda minnen. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Ja, då gör jag ett nytt försök att ladda upp några bilder. Sam Sip Sam är vänlig nog att hämta mig på Stockholm C och skjutsa mig till hotellet. Bihanget och Fibromorsan. Fler personer anländer, men jag är inte riktigt på hugget med kameran. Ja, vi nöjer oss med kaffe! Man kan ha roligt utan sprit! Ja, det är väl lite blandat vad gälller vem som dricker alkohol eller inte. Vad gör Sam Sip Sam med Fibromorsan? Småland och BMS är också på plats. Towe är förstås närvarande. Gemytlig stämning inne på puben! Nu sa väl Peter Dahlin något djupsinnigt. Drivern ser skeptisk ut. Peter Dahlin i högform. Ett kritiskt skede i biljardmatchen. Jag får väl medge att vid den tiden fattade jag just ingenting. Kunde dock fotografera Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 14 grader i Haninge nu. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juni 7, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Juni 7, 2014 Är Drivern med, vad skoj! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Jättekul att Drivern kommit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Det var en som icke är med på forumet. Oerhört otrevlig. Luke vann första matchen rättvist. Sen ville väldigt många spela så luke o jag väntade. Lyckades med svårigheten att vinna dom 2 kommande matcherna. Men då var det inte lika många som följde. Är det samma person som var med på Vg-träffen förra året.? Isåfall var han väl medlem här men blev avstängd för gott.Nick på tre bokstäver och två siffror. Kompis med en stor person här på forumet+ en hel del andra kända personer. Är det samma så är det en riktig idi*t (på fyllan ivf). Betedde sig som en riktig k*k mot clirre och retade upp åtminstone en till känd personlighet här vad jag vet . Hoppas ni slipper flanen idag då, annars får ni väl kasta iväg skräpet Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Jag lägger in några bilder från uppvärmningen till förfesten inför Stockholmsträffen. Uppvärmningen tog plats i Verkligheten och här har vi långväga gäster som har tagit sig hela vägen till Verkligheten Vår värd Gorocco ser till att alla trivs och mår bra och han själv går runt bland borden och småputtrar som en gammal kaffekokare HajKaj ger tummen upp men har tyvärr lite svårt med koordinationen av sina fingrar Tjo flöjt i Smålands djupa skogar Gorocco står och knådar hamburgerdeg under överinseende av Lillkrabban Grillmeister Heno står vid grillen och övervakas av experten Kötthandlaren Kötthandlaren ser att Heno sköter sitt jobb med bravur och går istället bort och sätter sig och tar sig en redig stänkare Absinth // Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Är det samma person som var med på Vg-träffen förra året.? Isåfall var han väl medlem här men blev avstängd för gott.Nick på tre bokstäver och två siffror. Kompis med en stor person här på forumet+ en hel del andra kända personer. Är det samma så är det en riktig idi*t (på fyllan ivf). Betedde sig som en riktig k*k mot clirre och retade upp åtminstone en till känd personlighet här vad jag vet . Hoppas ni slipper flanen idag då, annars får ni väl kasta iväg skräpet Nej det var inte han och han blev inte avstängd för gott ,han stängde av sig själv här för flera år sedan ,jo håller med han har mkt dåligt ölsinne och kan bli riktigt otrevlig på fyllan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Förresten skål nu ökar vi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Nej det var inte han och han blev inte avstängd för gott ,han stängde av sig själv här för flera år sedan ,jo håller med han har mkt dåligt ölsinne och kan bli riktigt otrevlig på fyllan Ok, vad skönt då . "Ryktet" sa att han hade blivit avstängd men då vet jag. Trevlig helg på er//Lp Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Man får bänka ner sig med några LEO, och följa träffen online från "Changverandan" Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Stämningen var, som alltid i Verkligheten, mycket gemytlig och jag hade gärna stannat kvar där längre men nu var det dags att dra sig in mot de centralare delarna av Stockholm. Här sitter vi på tåget in mot staden Jag hade turen att få sitta vid HajKajs kupé och det var mycket intressant kuriosa och information jag fick om pendeltågen i stan. Tack HajKaj ! När vi kom fram till Kungliga Södermalm så började vi leta efter fler MPR-medlemmar och jakten gick via många krogar innan vi till slut fann dem på Dovas, Hornsgatan. Glada kisar på Söder Rätt vad det är så kommer det in en figur som är mycket välbekant. Nu har ju jag aldrig träffat kisen i verkliga livet förr men det känns ändå som om man känner honom. Allas vår vän Drivern Towe och 33:an minglar När det är dags att gå vidare så får jag sällskap av M&M. Jag försöker mig på att ta en bild av dem där man kan se tornet på Gröna Lund i bakgrunden men det ser man visst inte mycket av. Men M&M ser bra ut // Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Väder nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lynn Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Behöver vi ta med Babysnakes randiga och vårt vita? Dom kan ligga i bilen vid hotellet för säkerhetsskull. Kram Lynn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Jag kör shorts Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Nästa ställe som skulle besökas var Söderhallen biljard och nu hade stämningen blivit lite förväntansfull. Proffsfotografer på plats ? Fotografen delar med sig av sina kunskaper om fotografering och Minne är idel öra Festen och minglet pågår för fullt och rätt vad det är så kommer ängeln Minne med en full bricka godis till oss. Tusen tack Minne Ozzy och Sussie ? - Nehej du BMS. Försök inte bortförklara dig, du var visst på lyset igår ! // Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Vi hade ju i alla fall tur med vädret Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Godmorgon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juni 7, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Juni 7, 2014 Halva gänget från Hemfosa på väg nu, resten råkade jag lura i att vi skulle åka en timme senare. Så de kommer tyvärr på efterkälken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Kan man köra bilen ganska nära då frugan tydligen gjort mat för ett helt kompani ?? Eller köra in och lasta av ? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juni 7, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Juni 7, 2014 Kan man köra bilen ganska nära då frugan tydligen gjort mat för ett helt kompani ?? Eller köra in och lasta av ? Man kan parkera nära ängen och vill man så kan man säkert lite försiktigt glida ner med bilen och lasta av. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts