måne Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Har en stor golfboll utanför hotellfönstret, var kom den ifrån Det är väl swedenfarangs fru som fått sneträff Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Har en stor golfboll utanför hotellfönstret, var kom den ifrån Inte från mig,slår inte så långt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Changen har anlänt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Changen har anlänt Ja, tackar för skjutsen till hotellet! Nu försöker jag samla mig inför den spännande biljardträffen... Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Changen har anlänt Nu börjar det bli lite höjdare i Stockholm! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Mot stan Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Nu kör vi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
harvester Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Passerat Hemfosa två gånger idag ! Efter 12 timmars nattjobb hade jag lovat skjutsa frugan m. kompis till Gotlandsbåten. Bilen helt plötsligt död, språngmarsch till pendeltåg och låång resa fram och tillbaka. Hemfosa verkade lockande , men man bör nog sova lite innan umgänge m. alkohol. Hoppas pigg i morgon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Nu har frugan börjat förbereda käk inför morgondagen Godsaker “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Nu kör vi igång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Nu kör vi igång Luke May the force be with you "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Nu har frugan börjat förbereda käk inför morgondagen Godsaker DSC05879.jpg Intressant, kycklingmage har jag inte ens (hoppas jag) ätit. Bilder och omdöme kommer väl. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Luke May the force be with you Varför i h-e sitter du där å tjattrar för? En timme bort... Kom hit nu tjurgubbe. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Hej hej Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Hej hej ligger du? redan? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Tragiskt. kycklinginnnlår som är så gott. Varför allting 90 grader fel? Håhåjaja. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Hur är ställningen?I biljarden alltså Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Hur är ställningen?I biljarden alltså Peter den ständiga 2: an Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Peter den ständiga 2: an Gud hör bön Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 M&M har trillat tillbaka till hotellet för att vila ut inför morgondagen. ..helkul eftermiddag och fram tills strax innan vi lämnade biljarden hade vi jättetrevligt med gamla och nya bekantskaper. Tyvärr finns det dem som inte alls kan hantera alkohol i samband med att få hjärnan att fungera normalt. .. vet inte vem människan var men otrevligare får man leta efter och då är det lika bra att gå hem och hoppas på en bättre morgondag ? Natt i natt allihopa! Frukost äts 0930 i matsalen för dem dom vill göra oss sällskap. Kram kram asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Jag har en del bilder från fredagen, men det visar sig vara omöjligt att ladda upp bilder med hotellets usla Wi-Fi. Tråkigt, ni får väl vänta tills jag sitter på tåget söndag eftermiddag. Peter Dahlin vann biljardmatchen mot Luke The Drifter Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Jag har en del bilder från fredagen, men det visar sig vara omöjligt att ladda upp bilder med hotellets usla Wi-Fi. Tråkigt, ni får väl vänta tills jag sitter på tåget söndag eftermiddag. Peter Dahlin vann biljardmatchen mot Luke The Drifter Herr Chang har talat. inte första matchen i alla fall då vann luke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Men vem var det som blev full och otrevlig? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Det var en som icke är med på forumet. Oerhört otrevlig. Luke vann första matchen rättvist. Sen ville väldigt många spela så luke o jag väntade. Lyckades med svårigheten att vinna dom 2 kommande matcherna. Men då var det inte lika många som följde. Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Vem var otrevlig? Missade detta helt. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts