gst Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Om det var någon som trodde något annat... väder.PNG Brrrrrr.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Vilken tid är det som mest drag där? Kanske ska jag svänga förbi, beror helt på vädret. Som det är just nu verkar inte lockande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Hos småland och smalasussie sitter de inte fast Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Nu beger vi oss strax hemifrån och tar sikte på Stockholm med tåg.håll alla tummar för att vi skall komma fram! kram kramnär ankommer tåget Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 när ankommer tåget 14.25 förhoppningsvis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 när ankommer tåget Det blir väl hemvärnets musik kår som tar emot dom "kungliga"? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Det blir väl hemvärnets musik kår som tar emot dom "kungliga"? japp och du står längst fram i ledet hoppas jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Det blir väl hemvärnets musik kår som tar emot dom "kungliga"? Kungafamiljen skulle åka förbi Centralstationen i kortege när tåget kommer in och vinka åt oss från framsidan. Det är väl det minsta man kan begära, är ju trots allt nationaldagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Kungafamiljen skulle åka förbi Centralstationen i kortege när tåget kommer in och vinka åt oss från framsidan. Det är väl det minsta man kan begära, är ju trots allt nationaldagen. Japp, vi pröjsar ju deras leverne! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Kan inte klaga än så länge, vi är nu i Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Skål då Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juni 6, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Juni 6, 2014 Nu kom Hajkaj förbi med ett rör Sangsom. Garry och Odin ansluter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Då rullar vi ut strax Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 och jag rullar strax från Åkeshov Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Ja, nu sitter jag på tåget mot Stockholm som avgick i tid. Och internet fungerar uppenbarligen! Innan avgång meddelande man högtidligt detta tåg snart lämnar "mot Göteborg", vilket väckte en del munterhet bland mina medpassagerare. Man meddelade också att det är absolut förbjudet att förtära medhavda alkoholhaltiga drycker. Det var ju inte bra Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juni 6, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Juni 6, 2014 Inne i köket i Verkligheten så äts Isaanmat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Och glöm för bövelen inte vem som har namnsdag imorgon! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Börjar vakna till liv efter 2 koppar kaffe. Avfärd ifrån Länets södra del mot Globen inom 1 timme Ser ut att bli hotellet direkt för att sedan besöka Rosen på Rosenlundsgatan för en bit mat Innan den stora "Fickbiljard"-turneringen avgörs. Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Ja, 12.35 skulle tåget mot Stockholm avgå, och det gjorde det. Slav under nikotinet som man är (och även under ölet), får jag vänta här med min löjliga packning. När tåget lämnat stationen kommer det ganska kvickt fram min beställning av räksmörgås. Vill jag ha något att dricka till? Ja, ööh... två flaskor vitt vin tack! Jag liksom föreställde mig flygets miniatyrflaskor och tänkte att det är lika bra att beställa två. Det visar sig att dessa flaskor är 37,5 cl, så nu har jag lite att jobba med Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Börjar vakna till liv efter 2 koppar kaffe. Avfärd ifrån Länets södra del mot Globen inom 1 timme Ser ut att bli hotellet direkt för att sedan besöka Rosen på Rosenlundsgatan för en bit mat Innan den stora "Fickbiljard"-turneringen avgörs. Vad är ni Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lynn Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 På väg mot Hemfosa? Kram Lynn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Nu är vi framme på Hotellet, väntar på att få höra vad vi ska göra nu ? asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Ja, 12.35 skulle tåget mot Stockholm avgå, och det gjorde det. P1080182.jpg Slav under nikotinet som man är (och även under ölet), får jag vänta här med min löjliga packning. P1080183.jpg När tåget lämnat stationen kommer det ganska kvickt fram min beställning av räksmörgås. Vill jag ha något att dricka till? Ja, ööh... två flaskor vitt vin tack! Jag liksom föreställde mig flygets miniatyrflaskor och tänkte att det är lika bra att beställa två. Det visar sig att dessa flaskor är 37,5 cl, så nu har jag lite att jobba med P1080184.jpg Herr Chang har talat. För att inte tala om att flaskorna kostar 109 kronor styck!!!!! Jag fick åxå i mig en och känner mig lagom vinglig så mat hade inte suttit fel. ... asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Har en stor golfboll utanför hotellfönstret, var kom den ifrån ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 För att inte tala om att flaskorna kostar 109 kronor styck!!!!! Jag fick åxå i mig en och känner mig lagom vinglig så mat hade inte suttit fel. ... Ja, 218 kronor blev notan för vinet! Fast nu har jag nästan lyckats dricka upp det Måste dock klaga på skakiga tåg, två glas vin spilldes ut utan min medverkan. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts