Mankan Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Ha det så trevligt fyllskallar Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Flera bilder tack! Var är ni? Dytker upp på lördag om inte vädret säger nej. Sitter just nu på broder tuk Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Sitter just nu på broder tuk Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Sitter just nu på broder tuk Hoppas det är Broder Tuck du sitter på! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Sitter just nu på broder tuk Så det är inte nåt stenbord vid seven eleven då? "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Hoppas det är Broder Tuck du sitter på! Beror på hur man ser de Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Vad heter Thaihaket vi hamnade på förra åtet, det var en trevlig lördags kväll fram tills vi kom till Hammarby Sjöstrand... och hur hittar vi thaihaket? (Snälla inget mer gräs!!!!!!!!!!) Finns det någon som kan ta en turistkarta och ringa in Thaihaket och vår äng och lämna på hotellet till mig så att vi hamnar rätt? Jag är ganska bra på att läsa kartor! Ringa gärna in systembolaget också!!!!!!!!!!!! Kram Kram asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Nu har han landat Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Nu har han landat Thomas? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tobias Vara Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Nu börjar det bli dimmigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tobias Vara Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Snyggaste damerna i stan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tobias Vara Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Nu fixade endel spritförbud.( Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Som vanligt alltså Borgmästarn somnar först /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Ja inte fan var de jag som fixade spritförbud.. Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tobias Vara Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Pubben bredvid hade inte spritförbud när jag och Roland tömde baren Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tobias Vara Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Skål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tobias Vara Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Här är baren öppen än ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Här är baren öppen än ) den baren stänger väl aldrig ,hälsa fogel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tobias Vara Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Fyllan värmer bäst och Baren är öppen. Än Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Nu beger vi oss strax hemifrån och tar sikte på Stockholm med tåg.håll alla tummar för att vi skall komma fram! kram kram asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juni 6, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Juni 6, 2014 Nu beger vi oss strax hemifrån och tar sikte på Stockholm med tåg.håll alla tummar för att vi skall komma fram! kram kram Välkomna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juni 6, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Juni 6, 2014 Om det var någon som trodde något annat... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Gomorgon alla Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Nu beger vi oss strax hemifrån och tar sikte på Stockholm med tåg.håll alla tummar för att vi skall komma fram! kram kram Även jag hoppas det går tåg mellan Göteborg och Stockholm i dag... ska åka 12.35, men är inte riktigt packad och klar än Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 God morgon. Nu sitter vi på tåget, och hoppas vi kommer fram till Stockholm någon gång. Ingen på tåget vet när pga alla omvägar vi får åka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts