gst Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Skål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 (ändrad) Lite stämningsbilder från förra året ! P1010762.JPG P1010772.JPG P1010780.JPG P1010782.JPG P1010797.JPG P1010815.JPG P1010816.JPG P1010817.JPG P1010829.JPG P1010829.JPG Jäklar, man såg ju ut som en rockstjärna när man satt bredvid Ragson med guran i famnen och showade.. Ändrades Juni 5, 2014 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Skål Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Skålpassar dej. BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Skål Smidigt och ladda upp med nutrilett innan man skall på festarhelg... Hur tänkte du nu??? Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Smidigt och ladda upp med nutrilett innan man skall på festarhelg... Hur tänkte du nu??? Finns bara ett ord!!!!! Amatör Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tobias Vara Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Det närmar sig, ta mig fan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Robbanthai Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Dagens val av öl. Robbanthai It does not matter how slowly you go as long as you do not stop. Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tobias Vara Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Konstigt att det står scania på en VW fabrik ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Ha en trevlig MPR träff. MVH Mavange Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 (ändrad) Nu är de helg så skål Hu är det helg, (å undertecknad åkte på jour...) sug å svälj. Ändrades Juni 5, 2014 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Hu är det helg, (å undertecknad åkte på jour...) sug å svälj. Fan Odin, satt du å smög bakom mig förra året? ? Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Väskan är packad, reseoutfit hänger på galje och jag vill bara att det skall bli i morgon!!! Känner mig som en 5 åring kvällen innan julafton *fjärilarimagenstissig* Båda kamerorna är laddade med fulla batteri och batteriladdare är nerpackade. Jag har säkert glömt hälften men som jag ju så käckt upptäckte förra året så bor vi ju bredvid ett köpcenter 4 timmar skall tåget från GBG till Sthlm ta... men med min tur så är vi väl framme strax efter 13:00 på lördagen. i stället för 14,25 på fredagen. någon boende på hotellet som tar med laptop så att man kan lägga upp fredagsbilderna innan lördagens firande tar över? Har fortfarande inte fått koll på var det är Ploogen skall spela... någon som kan tala om var det är förutom att det är på Söder. lite stort område att leta av tycker jag... vore dessutom bra att veta om det ställs krav på hur man klär sig... här på västkusten är det liksom inte så noga på de flesta ställen så länge man har kläder på sig. hmm.. på de ställen som har 18 år så verkar det vara bättre ju mindre man som tjej har på sig. *ryser* ... tur att man är för gammal för sådan skit... kram kram asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Då jak sör billen på lördag så blev det en GT ock grillat ikväll ska nog söpa den till nästa gång Finns plats i bilen från Uppsala på Lördag om någon skulle vara intresserad “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
heno Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Han spelar här! Sitter på tucken nu och väntar på lite festvänner.. Behöver inte oroa dig att det är ett fjortis ställe haha flest skottlossning på krog vinner aka broder tuck .-' henke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 (ändrad) Väskan är packad, reseoutfit hänger på galje och jag vill bara att det skall bli i morgon!!! Känner mig som en 5 åring kvällen innan julafton *fjärilarimagenstissig* Båda kamerorna är laddade med fulla batteri och batteriladdare är nerpackade. Jag har säkert glömt hälften men som jag ju så käckt upptäckte förra året så bor vi ju bredvid ett köpcenter 4 timmar skall tåget från GBG till Sthlm ta... men med min tur så är vi väl framme strax efter 13:00 på lördagen. i stället för 14,25 på fredagen. någon boende på hotellet som tar med laptop så att man kan lägga upp fredagsbilderna innan lördagens firande tar över? Har fortfarande inte fått koll på var det är Ploogen skall spela... någon som kan tala om var det är förutom att det är på Söder. lite stort område att leta av tycker jag... vore dessutom bra att veta om det ställs krav på hur man klär sig... här på västkusten är det liksom inte så noga på de flesta ställen så länge man har kläder på sig. hmm.. på de ställen som har 18 år så verkar det vara bättre ju mindre man som tjej har på sig. *ryser* ... tur att man är för gammal för sådan skit... kram kram Spelar han på Broder Tuck så ligger det på andra sidan bron norrut från hotellet räknat, 700m- 1Km. kanske, på Götgatan. Å dressingcode på det stället är ungefär: har du kläder på dej så kommer du in... Å har du inte det så går det åxå säkert bra... Ändrades Juni 5, 2014 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tobias Vara Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Äntligen på plats förfesten kan börja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juni 5, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Juni 5, 2014 Lite trallbitar provisoriskt tillbakaskruvade och gräset klippt inför morgondagens förfest så nu tar vi helg. Skål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Skål igen Skål tillbaka! Nu jävlar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Äntligen på plats förfesten kan börja Se till att den där grischauffören inte dricker så mycket utan istället levererar in mer till oss... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Pappa var inte riktigt nykter sist. Vilken tunnelbane station ska man gå av . Var det Skärmarbrink Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juni 5, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Juni 5, 2014 Pappa var inte riktigt nykter sist. Vilken tunnelbane station ska man gå av . Var det Skärmarbrink Japp, Skärmarbrink. Du byter väl i Gullmars. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Konstigt att det står scania på en VW fabrik ) Borde fan stå Dongfeng juh, snart äger kina boys allt ändå! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Vi laddar upp Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Vi laddar upp Flera bilder tack! Var är ni? Dytker upp på lördag om inte vädret säger nej. "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts