Borgmästarens Son Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 Det lutar starkt mot Hemfosa på fredag, så ta med dig SL-kortet.. Vi hörs... De ligger redan nerpackat i väskan Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 De ligger redan nerpackat i väskan Jepp nu ska Verkligheten friseras lite... Hemfosa kommer aldrig att bli sej likt... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 Björn kommer inte Han måste jobba med att fixa nytt signalsystem mellan Stockholm och Uppsala så tåghelvete kan gå igen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Björn kommer inte Han måste jobba med att fixa nytt signalsystem mellan Stockholm och Uppsala så tåghelvete kan gå igen De var ju tråkigt att höra. Men förhoppningsvis kan jag åka tåget på söndag kväll då Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Finns det toa eller skall man medhava en potta? Förvisso kan en buske duga om det finns nån.ser ett fält fullt av ölpimplande pinkande killar med vilt stirrande blick framför mig. Novis och rådvill i detta sällskap Där har du en affärsidé! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juni 5, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Juni 5, 2014 Finns det toa eller skall man medhava en potta? Förvisso kan en buske duga om det finns nån.ser ett fält fullt av ölpimplande pinkande killar med vilt stirrande blick framför mig. Novis och rådvill i detta sällskap Det finns en skog bredvid ängen där man kan uträtta lättare behov, jag kommer att ha med en dunk med vatten och tvål så man kan tvätta händerna efter besöket. En vanlig vattentoalett finns på gångavstånd dit jag har nycklar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
heno Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Vart är alla? Nu trycker vi på lite! .-' henke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Vart är alla? Nu trycker vi på lite! Vilket jävla fusk Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
heno Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Jag jobbar! .-' henke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 hade ju varit fantastiskt att tillbringa helgen i vår stolta huvudstad med trevligt MPR-folk men tyvärr funkade det inte i år för oss.... ha nu en trevlig helg allihopa o gläd oss andra med många bilder!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
heno Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Inspekterar festivalplatsen lite =) .-' henke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Inspekterar festivalplatsen lite =) Är det i hängmattan Thomas Sheffler och bang ska bo på lördag? Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 (ändrad) Där har du en affärsidé! Nu var du lite sent ute min vän, det fanns mobila dass redan på sent 50 tal som bla Ragnsells tog fram! Ändrades Juni 5, 2014 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Jag har en känsla av att vi kommer ut också Åh, hade gärna dragit ut till Hemfosa och terroriserat Mr R lite innan träffen, men då skulle våra gäster säkert ha synpunkter. Kör så det ryker. Någon som tar med frukt, tänk på vitaminintaget. Äppelcider, bananlikör, päronkonjak, calvados, limoncello eller absolut mandarin?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Inspekterar festivalplatsen lite =) Najs! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tobias Vara Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Imorgon 16:41 rullar jag från Uppsala mot Stockholm. Jag Småland,smalasussie,heno tänkte ta någon bärs imorgon. Är de är någon som är sugen att hänga på så hör av ervart ska ni gå ?vi är troligen framme vid tantolunden vid 19.00 tiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 vart ska ni gå ?vi är troligen framme vid tantolunden vid 19.00 tiden Jag vet inte riktigt än vart vi ska gå...skickar mitt mobilnummer på ett pm och till din facebook Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 hade ju varit fantastiskt att tillbringa helgen i vår stolta huvudstad med trevligt MPR-folk men tyvärr funkade det inte i år för oss. ha nu en trevlig helg allihopa o gläd oss andra med många bilder!!! Va kommer inte ni då svälter jag ihjäl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Va kommer inte ni då svälter jag ihjäl Va?! Tar inte du med skagen eller gubbröra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Nu är de helg så skål Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Lite stämningsbilder från förra året ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Lite stämningsbilder från förra året ! P1010762.JPG P1010772.JPG P1010780.JPG P1010782.JPG P1010797.JPG P1010815.JPG P1010816.JPG P1010817.JPG P1010829.JPG P1010829.JPG Hoppas på lika bra uppslutning i år med Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 (ändrad) :) Va?! Tar inte du med skagen eller gubbröra? Nope blir till hemfosa till midsommar:) Ändrades Juni 5, 2014 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Skål igen Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Nu är de helg så skål Med den takten är Mr T på G! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts