Borgmästarens Son Inlagd Juni 3, 2014 Dela Inlagd Juni 3, 2014 Jag ser inte detta som ett problem.. Efter fem timmar i samma bil som dig, så kan jag behöva vila upp mig en stund innan biljarden... Haha nu kommer min dag gå mycket lättare idag Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Juni 3, 2014 Dela Inlagd Juni 3, 2014 Han kan komma ut till Verkligheten i Hemfosa och grilla och dricka öl med oss. vilken tid vill du att man kommer förbi? ;-) Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jarnime Inlagd Juni 3, 2014 Dela Inlagd Juni 3, 2014 jarnime och Rocky med resp.kommer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 3, 2014 Dela Inlagd Juni 3, 2014 vilken tid vill du att man kommer förbi? ;-) Jag har en känsla av att vi kommer ut också Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Juni 3, 2014 Dela Inlagd Juni 3, 2014 Vem vill va caddie åt mig då? Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 3, 2014 Dela Inlagd Juni 3, 2014 Vem vill va caddie åt mig då? Du kanske kan svänga förbi plattan och fråga någon pundare Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd Juni 3, 2014 Dela Inlagd Juni 3, 2014 Vem vill va caddie åt mig då? Nej jag har inte tid ligger i hårdtränning i FIA med knuff. Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Repe Inlagd Juni 3, 2014 Dela Inlagd Juni 3, 2014 Jag kan gå för då kan jag prata jobb med Ploogen. mfg Repe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 3, 2014 Dela Inlagd Juni 3, 2014 Grrr, varför så lång tid kvar. Du som bestämmer över tiden - öka tempot en aning är du bussig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Juni 3, 2014 Dela Inlagd Juni 3, 2014 Samma elände på klart.se och yr.no också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 3, 2014 Dela Inlagd Juni 3, 2014 Ja blir det det regn ställer jag in träffen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd Juni 3, 2014 Dela Inlagd Juni 3, 2014 Jag säger bara Vinterviken för 2 år sedan, då snackar vi nederbörd. Fråga Husse hur blött det var....;-) /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 3, 2014 Dela Inlagd Juni 3, 2014 Jag säger bara Vinterviken för 2 år sedan, då snackar vi nederbörd. Fråga Husse hur blött det var.;-)ja han hade skyfall både in och utvändigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 3, 2014 Dela Inlagd Juni 3, 2014 Nu ska vi tänka positivt Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 3, 2014 Dela Inlagd Juni 3, 2014 Nu ska vi tänka positivt Ja, jag vill inte få dåliga vibbar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 Kommer att anlända fredag eftermiddag till Hotell Globen och använder bil som transportmedel. Hur ser programmet ut ? Utmaningen i Fickbiljard, startar när ? Var vet jag redan. Verkligheten vet jag också. Kan tänka mig eventuellt vara chaufför under ett par timmar på fredagen. Efter det så blir det väl att sätta igång radarn och ge sig ut i alkoholdimman Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 Magiskt...hoppas detta stämmer nu Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 Ser ju i alla fall betydligt bättre ut nu. Fortfarande varannan dag som prognosen är bra repektive dålig. Bara det inte regnar är jag nöjd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maloon Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 skit i vädret,,,det blr väl som det blir? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 Ser ju i alla fall betydligt bättre ut nu. Fortfarande varannan dag som prognosen är bra repektive dålig. Bara det inte regnar är jag nöjd 2014-06-04 05.42.11.png Äsch... lite vatten dör man inte av, även om det är godare med öl Tar med mig mitt Beer Chang paraply för säkerhets skull! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SanMakha Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 Finns det toa eller skall man medhava en potta? Förvisso kan en buske duga om det finns nån.ser ett fält fullt av ölpimplande pinkande killar med vilt stirrande blick framför mig. Novis och rådvill i detta sällskap Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 Finns det toa eller skall man medhava en potta? Förvisso kan en buske duga om det finns nån.ser ett fält fullt av ölpimplande pinkande killar med vilt stirrande blick framför mig. Novis och rådvill i detta sällskap det ordnar sig med pinkeriet... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SanMakha Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 det ordnar sig med pinkeriet... Tack! Nu vet jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 (ändrad) Imorgon 16:41 rullar jag från Uppsala mot Stockholm. Jag Småland,smalasussie,heno tänkte ta någon bärs imorgon. Är de är någon som är sugen att hänga på så hör av er Ändrades Juni 4, 2014 av Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 Imorgon 16:41 rullar jag från Uppsala mot Stockholm. Jag Småland,smalasussie,heno tänkte ta någon bärs imorgon. Är de är någon som är sugen att hänga på så hör av er Det lutar starkt mot Hemfosa på fredag, så ta med dig SL-kortet.. Vi hörs... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts