Borgmästarens Son Inlagd Juni 1, 2014 Dela Inlagd Juni 1, 2014 Vill bara påminna alla att de kommer säljas lotter vid träffen Och alla pengar kommer oavkortat gå till Udon Thani home for girls Ps de kommer även vara fin fina priser i år också Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juni 1, 2014 Dela Inlagd Juni 1, 2014 Vill bara påminna alla att de kommer säljas lotter vid träffen Och alla pengar kommer oavkortat gå till Udon Thani home for girls Ps de kommer även vara fin fina priser i år också Jag hoppas du har tillfalle att vara narvarande vid inkop o overlamnande av prylarna. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 1, 2014 Dela Inlagd Juni 1, 2014 Jag hoppas du har tillfalle att vara narvarande vid inkop o overlamnande av prylarna. Ska göra mitt bästa för att komma ner i år Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 2, 2014 Dela Inlagd Juni 2, 2014 Ser lovande ut Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Juni 2, 2014 Dela Inlagd Juni 2, 2014 Ser lovande ut Varannan gåpng jag tittar på prognosen är det fint väder, varannan gång regn och kallt. Verkar vara svårt med prognos för helgen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 2, 2014 Dela Inlagd Juni 2, 2014 Varannan gåpng jag tittar på prognosen är det fint väder, varannan gång regn och kallt. Verkar vara svårt med prognos för helgen. Ja vi får se vad dom säger på fredag Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
virgo Inlagd Juni 2, 2014 Dela Inlagd Juni 2, 2014 Det lutar åt att Herr Virgo med familj + ett gäng med människor kommer om allt faller på plats. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 2, 2014 Dela Inlagd Juni 2, 2014 Varannan gåpng jag tittar på prognosen är det fint väder, varannan gång regn och kallt. Verkar vara svårt med prognos för helgen. Kallas "varannandagsväder" Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juni 2, 2014 Dela Inlagd Juni 2, 2014 Medtag solkram,regnstall o parasoll! 1 X 2 Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Juni 2, 2014 Dela Inlagd Juni 2, 2014 Inte många dagar kvar nu!!! Om man sitter i utvisningsbåset får man va med på träffen då? Kanske någon kan ta med ett litet staket att sätta runt Husse. Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd Juni 2, 2014 Dela Inlagd Juni 2, 2014 Vi har ordnat ett koppel till farbror Husse. Han är hjärtligt välkommen BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 2, 2014 Dela Inlagd Juni 2, 2014 Det blir tydligen totalt tågstopp mellan Uppsala och Stockholm fredag till söndag Säker Björns fel eftersom han jobbar på Infratech “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 2, 2014 Dela Inlagd Juni 2, 2014 Det blir tydligen totalt tågstopp mellan Uppsala och Stockholm fredag till söndag Säker Björns fel eftersom han jobbar på Infratech Tur att jag åker från Uppsala på torsdag och tillbaka på söndag kväll då Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 2, 2014 Dela Inlagd Juni 2, 2014 Själv tar jag bilen och dricker Ramlösa istället “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 2, 2014 Dela Inlagd Juni 2, 2014 Själv tar jag bilen och dricker Ramlösa istället Ta bussen och ta någon öl du också Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 2, 2014 Dela Inlagd Juni 2, 2014 Ta bussen och ta någon öl du också Rätt skönt att vakna på söndagen efter Ramlösafylla “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Juni 2, 2014 Dela Inlagd Juni 2, 2014 Vill bara påminna alla att de kommer säljas lotter vid träffen Och alla pengar kommer oavkortat gå till Udon Thani home for girls Ps de kommer även vara fin fina priser i år också Vi som deklarerat vis sms eller e-leg eller koder på internet skall ha fått vår skatteåterbäring om vi får någon så vi borde ha lite att skicka till Udon Thani!!!!!! asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Juni 2, 2014 Dela Inlagd Juni 2, 2014 Inte många dagar kvar nu!!! Om man sitter i utvisningsbåset får man va med på träffen då? Kanske någon kan ta med ett litet staket att sätta runt Husse. Näää... vi kan ju inte stänga in Husse. nån annan än du PD måste ju få chansen att roa alla anda.. jag tänkte ta det bananas i år. eller balla ur helt, det märker vi asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Juni 2, 2014 Dela Inlagd Juni 2, 2014 Rätt skönt att vakna på söndagen efter Ramlösafylla Hur svårt skall det vara att undvika bakfylla? Här kommer dagens enda pekpinne!!!!!! 2 st brustabletter av sorten vätskeersättning på fredag morgon, två på lördag morgon, två på lördag eftermiddag och två innan sänggående, två vid uppvaknande på söndagen och ytterligare två vid lunch. ock sedan kommer det jobbiga. minst två liter vatten bör förtäras under fredagskvällens firande och fyra liter under lördagen och glöm för katten inte att äta ordentliget hela veckan. Har aldrig varit bakfull själv ( trots att jag inte dricker varken vätskeersättning eller vatten..)men detta recept har fått många att kyssa mina fötter "dagen efter"!! *lycka till allihopa* kram kram asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Juni 2, 2014 Dela Inlagd Juni 2, 2014 Nu har jag ett litet problem. Det är så att jag ska möta Ploogen i golf på fredag lunch och jag har ingen som passar Kötthandlarn. Jag är bara borta 4-5 timmar. Finns det någon vänlig själ som kan tänkas ta hand om min gode vän? Han är pottränad och blir din bästa kompis om han får lite gott att dricka. Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maloon Inlagd Juni 2, 2014 Dela Inlagd Juni 2, 2014 Sambucan är slut så jag kan inte komma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd Juni 3, 2014 Dela Inlagd Juni 3, 2014 Nu har jag ett litet problem. Det är så att jag ska möta Ploogen i golf på fredag lunch och jag har ingen som passar Kötthandlarn. Jag är bara borta 4-5 timmar. Finns det någon vänlig själ som kan tänkas ta hand om min gode vän? Han är pottränad och blir din bästa kompis om han får lite gott att dricka.Jag lovar att ta hand om honom. Går det bra med sangsom? BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juni 3, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Juni 3, 2014 Nu har jag ett litet problem. Det är så att jag ska möta Ploogen i golf på fredag lunch och jag har ingen som passar Kötthandlarn. Jag är bara borta 4-5 timmar. Finns det någon vänlig själ som kan tänkas ta hand om min gode vän? Han är pottränad och blir din bästa kompis om han får lite gott att dricka. Han kan komma ut till Verkligheten i Hemfosa och grilla och dricka öl med oss. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 3, 2014 Dela Inlagd Juni 3, 2014 Det lutar åt att Herr Virgo med familj + ett gäng med människor kommer om allt faller på plats. Det ser jag fram emot... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 3, 2014 Dela Inlagd Juni 3, 2014 Nu har jag ett litet problem. Det är så att jag ska möta Ploogen i golf på fredag lunch och jag har ingen som passar Kötthandlarn. Jag är bara borta 4-5 timmar. Finns det någon vänlig själ som kan tänkas ta hand om min gode vän? Han är pottränad och blir din bästa kompis om han får lite gott att dricka. Jag ser inte detta som ett problem.. Efter fem timmar i samma bil som dig, så kan jag behöva vila upp mig en stund innan biljarden... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts