Kötthandlarn Inlagd Maj 29, 2014 Dela Inlagd Maj 29, 2014 Ajaj Kapten, Rättning i leden, :14: Japp, jag var ordningsman i skolan... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Maj 29, 2014 Dela Inlagd Maj 29, 2014 Japp, jag var ordningsman i skolan... Samma här Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 29, 2014 Dela Inlagd Maj 29, 2014 Japp, jag var ordningsman i skolan... Det var inte jag trots att man kan tro det Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd Maj 29, 2014 Dela Inlagd Maj 29, 2014 Det var inte jag trots att man kan tro det Att du inte var ordningman kan jag förstå haha BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Maj 29, 2014 Dela Inlagd Maj 29, 2014 Kommer jobba hela helgen men gasar förbi med hojjen och kollar om några är kvar när jag slutat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 29, 2014 Dela Inlagd Maj 29, 2014 Att du inte var ordningman kan jag förstå haha Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 29, 2014 Dela Inlagd Maj 29, 2014 Kommer Nicholas BMS Tallviking Kötthandlarn Gorocco och PiBaeng Björn med fru Kenneth4618 med fam FF & Ea 1 st hemlig gäst ev 1 till Nam Kaeng ztaphy soi covboy Husse & Lynn John Khonken med familj Peolito med frugan PeterDahlin Wwax Micke & Minne Bob, fru och ett styck barn Hua Hin Småland o Sussi Fibromorsa och Bihanget HajKaj Towe + 1 gäst Herr Chang Gst med fru Swedenfarang med fru Putte45 & Yuppan Drik ev Fru DS Katrider med fru och barn + 1 eller 2 Babysnake med Häxa och Troll Tommy Lao med Tekla och Snorbytta Audirs2 ev fru Thaiger Rillex ev sambo Luke the Drifter Freedom Gnistan med hemlig GÄST 2 st från Thailand 2 st från Tranås Garry & Nongnoi Heno & Kryckan Kanske Kommer Måne Harvester Mr Ning Ning Snucke med familj Janne_h & Noy med Viper & Ninja Ombordlevande Robbanthai & Phikul samt Jezz Odin med Odininnan Har jag missat någon så säg till Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Maj 29, 2014 Dela Inlagd Maj 29, 2014 Och värre blir det. 13 grader Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 29, 2014 Dela Inlagd Maj 29, 2014 (ändrad) Och värre blir det. 13 grader 1401381423950.jpg Ja se hur fort de ändras!! Imorgon är de väl +20 och sol Som sagt tidigast på torsdag nästa vecka kan man börja kolla vad de blir för väder på lördag nästa vecka Ändrades Maj 29, 2014 av Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Maj 29, 2014 Dela Inlagd Maj 29, 2014 Finns inget dåligt väder bara... Ja ni vet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Maj 29, 2014 Dela Inlagd Maj 29, 2014 Kommer jobba hela helgen men gasar förbi med hojjen och kollar om några är kvar när jag slutat. Gött att du är uppe på hojjen igen hjärtat! Blir gott besviken om du inte kommer och ger mig en kram!!!hnbg... (oops... jag fick katt-hjälp) Jobbar du fredagen åxå eller skall vi ta en turfpromenad nu när jag äntligen fattat? kram kram asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 29, 2014 Dela Inlagd Maj 29, 2014 He he he, testa Gbg, så skall du få en ordentlig utmaning. Sthlm är enkelt i jämförelse. Ja Götlabörg asså, man kommer körandes å så mitt i allt så är ALLT enkelriktat! Men fina damer finns där! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Maj 29, 2014 Dela Inlagd Maj 29, 2014 Gött att du är uppe på hojjen igen hjärtat! Blir gott besviken om du inte kommer och ger mig en kram!!!hnbg... (oops... jag fick katt-hjälp) Jobbar du fredagen åxå eller skall vi ta en turfpromenad nu när jag äntligen fattat? kram kram Japp jobbar på Fredagen också får se om man lyckas ta sig en bensträckare men Fredagen kommer vara hektisk och på Lördagen jobbar jag inte i City. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Maj 29, 2014 Dela Inlagd Maj 29, 2014 Blir det fint väder på fredagen så kan det bli en grillning ute i Verkligheten på dagen, vilket kan bli en bra värmare för de som ska kolla biljarden till kvällen. Här i Hemfosa går pendeltåget raka spåret till södra station där det är promenadavstånd till biljardhallen. jag hoppas på fint väder. Ska det vara liite sanka kanske? Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 30, 2014 Dela Inlagd Maj 30, 2014 Och värre blir det. 13 grader 1401381423950.jpg Vad var de jag sa...titt här nu Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 30, 2014 Dela Inlagd Maj 30, 2014 Kom och tänka på en sak bolaget är ju stängt nästa fredag men har dom öppet på lördagen? Har kollat lite på deras hemsida utan att hitta någon info Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 30, 2014 Dela Inlagd Maj 30, 2014 Dag Öppettider I dag 10:00 - 19:00 Imorgon 10:00 - 15:00 Söndag, 1 juni Stängt Måndag, 2 juni 10:00 - 19:00 Tisdag, 3 juni 10:00 - 19:00 Onsdag, 4 juni 10:00 - 19:00 Torsdag, 5 juni 10:00 - 19:00 Fredag, 6 juni Stängt Nationaldagen Lördag, 7 juni 10:00 - 15:00 Söndag, 8 juni Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 30, 2014 Dela Inlagd Maj 30, 2014 (ändrad) Dag Öppettider I dag 10:00 - 19:00 Imorgon 10:00 - 15:00 Söndag, 1 juni Stängt Måndag, 2 juni 10:00 - 19:00 Tisdag, 3 juni 10:00 - 19:00 Onsdag, 4 juni 10:00 - 19:00 Torsdag, 5 juni 10:00 - 19:00 Fredag, 6 juni Stängt Nationaldagen Lördag, 7 juni 10:00 - 15:00 Söndag, 8 juni Tackar Odin är ny vaken måste vara därför jag inte hitta nått Ändrades Maj 30, 2014 av Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 30, 2014 Dela Inlagd Maj 30, 2014 Jag har just käkat frulle åxå, och varit ute med hundarna förståss. Var ska du bo nånstans? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 30, 2014 Dela Inlagd Maj 30, 2014 Jag har just käkat frulle åxå, och varit ute med hundarna förståss. Var ska du bo nånstans? Jag kommer bo hos Småland och Sussie. Tydligen är dom orolig att jag ska gå vilse i stor staden Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 30, 2014 Dela Inlagd Maj 30, 2014 Jag kommer bo hos Småland och Sussie. Tydligen är dom orolig att jag ska gå vilse i stor staden Låt oss säga så här... Stackars Sussie... Det var väl diplomatiskt? Hehe Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 30, 2014 Dela Inlagd Maj 30, 2014 Låt oss säga så här... Stackars Sussie... Det var väl diplomatiskt? Hehe Haha ja de tycker jag... Om ni kommer så fråga henne historien om hår trimmen Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd Maj 30, 2014 Dela Inlagd Maj 30, 2014 Jag kommer bo hos Småland och Sussie. Tydligen är dom orolig att jag ska gå vilse i stor staden Jag har lovat din mamma att hålla reda på dej. BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 30, 2014 Dela Inlagd Maj 30, 2014 Någon som åker från Uppsala vid 16 tiden på torsdagen? För de verkar vara lite problem med tågtrafiken Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 30, 2014 Dela Inlagd Maj 30, 2014 Någon som åker från Uppsala vid 16 tiden på torsdagen? För de verkar vara lite problem med tågtrafiken Ta bussen den tar obetydligt längre tid http://www.swebus.se/Express/Sokresultat/?from=6&fromtype=BusStop&to=1&totype=BusStop&away=2014-06-05&home=2014-06-05&Adult=1&Child=0&Youth=0&Student=0&Pensioner=0&Pet=0&campaignCode= “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts