Jump to content
IGNORERAD

Andra Stockholmsträffen, lördagen den 7:e juni 2014

Gorocco

Recommended Posts

Blir det fint väder på fredagen så kan det bli en grillning ute i Verkligheten på dagen, vilket kan bli en bra värmare för de som ska kolla biljarden till kvällen.

Här i Hemfosa går pendeltåget raka spåret till södra station där det är promenadavstånd till biljardhallen. 

Dela på andra sajter

Blir det fint väder på fredagen så kan det bli en grillning ute i Verkligheten på dagen, vilket kan bli en bra värmare för de som ska kolla biljarden till kvällen.

Här i Hemfosa går pendeltåget raka spåret till södra station där det är promenadavstånd till biljardhallen. 

Spelar nog ingen roll huruvida pendeln gar direkt eller ej, har dom varit i Verkligheten ar nog lokalsinne och balansdito satta ur spel!

Men jakligt sugen pa att vara i Sverige just denna enda weekend ar jag! Suck!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Kollade precis på yr.no och enligt dom ska det bli varmt och fint. Du kanske har kollat på fel helg?

Den där stackaren vet nog inte riktigt var han är :)
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Tur att så många åker på fredagen så med lite tur är ni på plats till lördagen :thumbsup:

SJ har det inte så lätt just nu :police:

Vi får nog starta på onsdag från Uppsala för att hinna till lördag

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Man får väl hyra en skitstor balong där det står MPR Stockholms träffen, då borde alla hitta! 

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Tur att så många åker på fredagen så med lite tur är ni på plats till lördagen :thumbsup:

Jag åker tåg på torsdag från uppsala så jag hoppas de finns plats då :P

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Dela på andra sajter

Kenneth4618

Jag åker tåg på torsdag från uppsala så jag hoppas de finns plats då :P

Plats finns men tågen har nästan stått stilla denna vecka, så även idag

http://www.unt.se/uppland/uppsala/fortsatt-storstopp-for-tagen-3180082.aspx

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Plats finns men tågen har nästan stått stilla denna vecka, så även idag

http://www.unt.se/uppland/uppsala/fortsatt-storstopp-for-tagen-3180082.aspx

Hoppas verkligen att dom går på torsdag nästa vecka annars är jag fast i uppsala

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Dela på andra sajter

Hoppas verkligen att dom går på torsdag nästa vecka annars är jag fast i uppsala

Om du inte ser UPP så hamnar du i Sala  :crazy:

Måne

Dela på andra sajter

Som det är just nu, så får man åka tåg till Knifetown, sedan buss till Upplands Väsby, sedan vidare med lokaltåg, varför inte ta bussen direkt från Uppsala då ?

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Kenneth4618

Som det är just nu, så får man åka tåg till Knifetown, sedan buss till Upplands Väsby, sedan vidare med lokaltåg, varför inte ta bussen direkt från Uppsala då ?

Kostar endast  59 kronor och ingen risk för nedrivna kontaktledningar

http://www.swebus.se/Express/Sokresultat/?from=6&fromtype=BusStop&to=1&totype=BusStop&away=2014-06-05&home=2014-06-05&Adult=1&Child=0&Youth=0&Student=0&Pensioner=0&Pet=0&campaignCode=

Dela på andra sajter

swedenfarang

Ja, men hur köper man biljett? Vad gäller spårvagn i Göteborg är det tyvärr lite komplicerat.

Själv anländer jag 15.46 på fredagen och ska också till Globen hotell.

Herr Chang har talat.

Gå in på närmsta Seven Eleven på Centralstation och be att få köpa ett 72 timmars kort så har du obegränsat antal resor. Kostar 230kr. Enkelresor kostar annars 35kr. Det är skyltat ner till tunnelbanan från Centralstation.

Ändrades av swedenfarang

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Dela på andra sajter

Lite OT, men det ar lattare att betala for kommunikationsmedel i atminstanne 90% av varldens stader an i STHLM!

(100% av de jag besokt i alla fall, och billigare)

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Den där stackaren vet nog inte riktigt var han är :)

Har tydligen blivit Sam Sip Sams nya hackkyckling :) Är inte första tråden han är negativ mot mig, även i trådar jag överhuvudtaget inte skrivit hackar han på mig. Antar att jag ska känna mig stolt ;)

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Har tydligen blivit Sam Sip Sams nya hackkyckling :) Är inte första tråden han är negativ mot mig, även i trådar jag överhuvudtaget inte skrivit hackar han på mig. Antar att jag ska känna mig stolt ;)

nej men jag är jävligt trött på ditt rasistsnack ,du vet ju inte vad du pratar om ,du har ju inte ens en thaivagn i din närhet mkt mindre invandrare ,bosätt dig en vecka i rosengård och återkom sedan med ditt skitsnack ,ha en fortsatt trevlig helg så ses vi på träffen ,no bad feelings :thumbsup:

Dela på andra sajter

nej men jag är jävligt trött på ditt rasistsnack ,du vet ju inte vad du pratar om ,du har ju inte ens en thaivagn i din närhet mkt mindre invandrare ,bosätt dig en vecka i rosengård och återkom sedan med ditt skitsnack ,ha en fortsatt trevlig helg så ses vi på träffen ,no bad feelings :thumbsup:

Jag är jävligt trött på alla rasister och SD-sympatisörer på MPR. Kan ni inte hålla er till Avpixlat i stället.

Invandrare finns det gott om, men ingen thaivagn.

Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Jag och PD åker bil...

Verkar vara det enda säkra transportmedlet i dagens Sverige.. :crazy:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Jag är jävligt trött på alla rasister och SD-sympatisörer på MPR. Kan ni inte hålla er till Avpixlat i stället.

Det är nog du som ska söka dig till ngt annat än Thailand för det är ett riktigt rasistiskt land ,jag har en flykting som bor hos mig ,hur många bor hos dig ??
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Lite OT, men det ar lattare att betala for kommunikationsmedel i atminstanne 90% av varldens stader an i STHLM!

(100% av de jag besokt i alla fall, och billigare)

He he he, testa Gbg, så skall du få en ordentlig utmaning. :crazy:

Sthlm är enkelt i jämförelse.... :thumbsup:

Ändrades av Kötthandlarn

Dela på andra sajter

Mr Ning Ning

Det är ju fritt att vara med här,,även för dig.

Du låter ju som en extremvänstersympatisör med ett sånt uttalande och motsätter dig åsiktsfrihet som dom gör.

Känns inte trevligt inför en forumträff med tanke på hur dessa hanterar andra.

Veteran

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Det är ju fritt att vara med här,,även för dig.

Du låter ju som en extremvänstersympatisör med ett sånt uttalande och motsätter dig åsiktsfrihet som dom gör.

Känns inte trevligt inför en forumträff med tanke på hur dessa hanterar andra.

Störtkruka på he he
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Låt inte detta bli en jäkla politik- & tjafstråd nu...

Det finns annat för det..

Acceptera att det finns olika politiska åsikter men håll era egna i de trådar som de tillhör...

Dela på andra sajter

Mr Ning Ning

Låt inte detta bli en jäkla politik- & tjafstråd nu...

Det finns annat för det..

Acceptera att det finns olika politiska åsikter men håll era egna i de trådar som de tillhör...

Ajaj Kapten, :police:

Rättning i leden, :14: :14:

Veteran

Dela på andra sajter

Det är nog du som ska söka dig till ngt annat än Thailand för det är ett riktigt rasistiskt land ,jag har en flykting som bor hos mig ,hur många bor hos dig ??

Du menar att du passar där då?

För att man inte är rasist, och inte sympatiserar med SD så är man tydligen kommunist neligt dig. Det visar väl var du står, för extremhögern är ju alla som inte sy,patiserar med dem kommunister.

Ja, Kötthandlarn, jag håller helt med dig, ska inte förstöra den här tråden mer, men har svårt att inte svara när jag blir påhoppad.

Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...