Sam sip sam Inlagd Maj 2, 2014 Dela Inlagd Maj 2, 2014 Jaså vad är de dårå? Jag som hade räknat med dig drar mig tillbaka från det offentliga ,ska bli ett osynligt troll ,så jag kan skriva vad jag vill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Maj 2, 2014 Dela Inlagd Maj 2, 2014 drar mig tillbaka från det offentliga ,ska bli ett osynligt troll ,så jag kan skriva vad jag vill Gör inget dumt nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Babysnake med Häxa och Troll kommer. Samt Tommy Lao med Tekla och Snorbytta. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Lite Audi måste va me, kanske frugan osså! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 du kan stryka mig ,men den hemliga gästen kommer Du kan väl komma som en osynlig gäst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Du kan väl komma som en osynlig gäst blir svårt så tjock och ful och fet som jag är Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 blir svårt så tjock och ful och fet som jag är Men du är ju iaf. och.Jag tycker du är fin Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Men du är ju iaf. och.Jag tycker du är fin Ja om alla vore som du Måne skulle världen och även mpr vara enkelt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Ja om alla vore som du Måne skulle världen och även mpr vara enkelt Det var fint sagt Allt behöver inte vara så jäkla PK jämt,det räcker ofta att bara vara och njuta av vad man har. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 blir svårt så tjock och ful och fet som jag är Nä, jag tycker du är rätt så söt faktiskt.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Nä, jag tycker du är rätt så söt faktiskt. snällt sagt , men ljug inte ha ha ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 snällt sagt , men ljug inte ha ha ha Jag ljuger aldrig.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Vi i Gbg har under kvällen kommit överens om att Minne00 tar med vodka men var och en får ta med egen ketchup! Kan någon dubbel kolla att bolaget är öppet på lördagen? Changen är orolig över att behöva släpa allt på tåget från Gbg. ... asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Vi i Gbg har under kvällen kommit överens om att Minne00 tar med vodka men var och en får ta med egen ketchup! Kan någon dubbel kolla att bolaget är öppet på lördagen? Changen är orolig över att behöva släpa allt på tåget från Gbg. ... Vodka, vi vill ha Minttu Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Minttu & Jäger!!!!!!!!! 50/50 . absolut, det löser vi!!!! Puss asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Minttu & Jäger!!!!!!!!! 50/50 . absolut, det löser vi!!!! Puss Härligt, återigen en stockholmsträff att försöka minnas Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Vi i Gbg har under kvällen kommit överens om att Minne00 tar med vodka men var och en får ta med egen ketchup! Kan någon dubbel kolla att bolaget är öppet på lördagen? Changen är orolig över att behöva släpa allt på tåget från Gbg. ... det har varit öppet på pingstafton både 2012 och 2013 så bör vara öppet men vi kollar närmare om det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 (ändrad) Tänker komma och visa upp mig för 33:an /forumstrollet,även kallad Thaiger Ändrades Maj 3, 2014 av Thaiger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Kan burrabus närvara skulle även han vilja visa uppsig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Tänker komma och visa upp mig för 33:an /forumstrollet,även kallad Thaiger Ska bli intressant att träffa dig. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Hmm.. kom på att jag kanske tänkte fel .. var det Minttu och Ketchup du ville ha Husse? Så mycket tokigheter som jag köpte på mig i Tallin så skall jag nog kunna åstadkomma en och annan lucka Den 80% vodkan lämnade vi kvar med gänget i Slottskogen men annars så har jag nog det mesta. känns dock knasig att ha släpat det från Stockholm till GBG för att sedan släpa tillbaka det asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chryzaliz Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Härligt, återigen en stockholmsträff att försöka minnas Annars är vi många som kan minnas åt dig https://www.facebook...erPattayaUnited http://int.soccerway...-season/r30292/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Hmm.. kom på att jag kanske tänkte fel .. var det Minttu och Ketchup du ville ha Husse? Så mycket tokigheter som jag köpte på mig i Tallin så skall jag nog kunna åstadkomma en och annan lucka Den 80% vodkan lämnade vi kvar med gänget i Slottskogen men annars så har jag nog det mesta. känns dock knasig att ha släpat det från Stockholm till GBG för att sedan släpa tillbaka det men lilla hjärtat, inte kan man förstöra Minttu med ketchup, den dricks med fördel ren och kall Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 men lilla hjärtat, inte kan man förstöra Minttu med ketchup, den dricks med fördel ren och kall Lilla gubben! Minttu dricks bäst 50/50 med Jäger!!!!!!!!! (Enda sättet att få i sig Jäger). och kombinationen har en tendens att locka fram fnittret i alla, hur osannolikt man än tror att det skall finnas fnitter alls i somliga asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 (ändrad) Kommer Nicholas BMS Tallviking Kötthandlarn Gorocco och PiBaeng Björn med fru Kenneth4618 med fam FF & Ea Sam sip sam + 1 st hemlig gäst ev 1 till Nam Kaeng ztaphy soi covboy Husse & Lynn John Khonken med familj Peolito med frugan PeterDahlin Wwax Micke & Minne Bob, fru och ett styck barn Hua Hin Joe & Bua Småland o Sussi Fibromorsa och Bihanget HajKaj Towe + 1 gäst Herr Chang Gst med fru Swedenfarang med fru Putte45 & Yuppan Drik ev Fru Nils Andersson + 1 DS Katrider med fru och barn + 1 eller 2 Babysnake med Häxa och Troll Tommy Lao med Tekla och Snorbytta Audirs2 ev fru Thaiger Kanske Kommer Måne Harvester Mr Ning Ning Snucke med familj Janne_h & Noy med Viper & Ninja Ombordlevande Robbanthai & Phikul samt Jezz Odin med Odininnan Om jag har missat någon så säg till Ändrades Maj 3, 2014 av Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts