husse Inlagd Mars 26, 2014 Dela Inlagd Mars 26, 2014 (ändrad) Nu kan det snart gå fel! Husse har tagit BMS jobb (Ordningsmannens arbete! ) Nejjdåå, det blir liksom bara lite rejälare och Kraftigare B M S verkar ha blitt så finkänslig, kan de ha med Frk Chang eller nåt annat GULT att göra Ändrades Mars 26, 2014 av husse Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Mars 26, 2014 Dela Inlagd Mars 26, 2014 ska försöka komma dit. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 26, 2014 Dela Inlagd Mars 26, 2014 Länk till hotellbokning på Globen hotell http://www.agoda.com/sv-se/quality-hotel-globe/hotel/stockholm-se.html?dsrch=1&asq=mEsZg0%2f1oIDs9gwiw0RykU7M81BVX5Ij00GEeKZoyaVxKGQwwUC%2buuQ2ul8xiiz%2f6pnGORXTcd62gXK8zxz%2bI42P0k04ILcHX32%2bvtFq6fIHqfjGDNN0VQtU4Ol0xowNgMVL%2f05D8mzDfPVHvyYvEtXa6LdaxopMq%2ftdoza2sUNlMXaV4CIDjm8yl9vF%2bb3LLJcFa3wWzpTTgSZ7zOGpFbOBQ19Z3Gwy%2bf8H5Yx2qn%2fcfmKPZYGAj6OOa4kUUYh1ejBA6HQ9Rjt4ePT1YsOrGMiAKV1R13DlOpTaELZ0rmq3ILU5LcdJa5HKzUt5DubTqNXPwgF7pUMsd7nkJ0VxIgzbLnxmt%2bvn72ZMDy2T5L52AarbAj0pSUuihg7evgms Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 26, 2014 Dela Inlagd Mars 26, 2014 Ska komma med frugan och smutta på en cider. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Mars 29, 2014 Dela Inlagd Mars 29, 2014 Självklart kommer jag! Hotell är redan bokat genom Kötthandlarn. Han har ju så lite att göra på jobbet så då kan han fixa med sånt. Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Mars 29, 2014 Dela Inlagd Mars 29, 2014 Kommer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Mars 29, 2014 Dela Inlagd Mars 29, 2014 Vi kommer upp med tåget på fredag typ runt 14 och bosätter oss på Quality Hotel Globe fram tills fredag då vi ger oss hemåt med tåget runt ett Kram Kram Micke & Minne asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Mars 29, 2014 Dela Inlagd Mars 29, 2014 Vi kommer upp med tåget på fredag typ runt 14 och bosätter oss på Quality Hotel Globe fram tills fredag då vi ger oss hemåt med tåget runt ett Kram Kram Micke & Minne Oj det var en snabb visit, reser ni med tidsmaskin? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Mars 29, 2014 Dela Inlagd Mars 29, 2014 Oj det var en snabb visit, reser ni med tidsmaskin? Bakfull redan nu inser jag... vi åker givetvis hem på söndagen asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Mars 29, 2014 Dela Inlagd Mars 29, 2014 Länk till hotellbokning på Globen hotell http://www.agoda.com/sv-se/quality-hotel-globe/hotel/stockholm-se.html?dsrch=1&asq=mEsZg0%2f1oIDs9gwiw0RykU7M81BVX5Ij00GEeKZoyaVxKGQwwUC%2buuQ2ul8xiiz%2f6pnGORXTcd62gXK8zxz%2bI42P0k04ILcHX32%2bvtFq6fIHqfjGDNN0VQtU4Ol0xowNgMVL%2f05D8mzDfPVHvyYvEtXa6LdaxopMq%2ftdoza2sUNlMXaV4CIDjm8yl9vF%2bb3LLJcFa3wWzpTTgSZ7zOGpFbOBQ19Z3Gwy%2bf8H5Yx2qn%2fcfmKPZYGAj6OOa4kUUYh1ejBA6HQ9Rjt4ePT1YsOrGMiAKV1R13DlOpTaELZ0rmq3ILU5LcdJa5HKzUt5DubTqNXPwgF7pUMsd7nkJ0VxIgzbLnxmt%2bvn72ZMDy2T5L52AarbAj0pSUuihg7evgms Ojoj... boka på deras egen hemsida! Billigare där!! dessutom har de bara enkelrum. Hotels.com var inte bättre de, +200:- jämfört med webpris på egna hemsidan asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Mars 29, 2014 Dela Inlagd Mars 29, 2014 Jag, fru och ett styck barn kommer gärna också om allt går som det skall Ett snåltips är att boka via COOP om du är medlem, två dagar 1700 något... bob Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Mars 29, 2014 Dela Inlagd Mars 29, 2014 Ja kommer och då kärring och ungar är i Thailand så finns det några sovplatser hos mig om någon behöver bor i Hammarby Sjöstad 1 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Inlagd Mars 30, 2014 Dela Inlagd Mars 30, 2014 Jag & Bua kommer Bokat Globen Hotel från den 6.e, det blir väl fest den 6.e också antar jag? / Joe In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd Mars 30, 2014 Dela Inlagd Mars 30, 2014 Självklart kommer jag o sussi. BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Mars 30, 2014 Dela Inlagd Mars 30, 2014 Kommer Nicholas BMS Tallviking Kötthandlarn Gorocco och PiBaeng Björn med fru Kenneth4618 med fam FF & Ea Kanske Kommer Måne Planerar att dyka upp båda 2. Denna gång får du veta det i förväg. Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Mars 30, 2014 Dela Inlagd Mars 30, 2014 jävlar va svårt det ska vara.. JAG KOMMER !! Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 3, 2014 Dela Inlagd April 3, 2014 Återanmäler mig härmed till Stockholmsträffen, jag kommer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 3, 2014 Dela Inlagd April 3, 2014 Återanmäler mig härmed till Stockholmsträffen, jag kommer Blur det ingen resa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 3, 2014 Dela Inlagd April 3, 2014 nä blev ju inte det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd April 3, 2014 Trådstartare Dela Inlagd April 3, 2014 Eftersom BMS verkar vara på andra breddgrader, grattis BMS förresten, så kör jag en uppdatering av listan. Under uppdateringen av forumet kanske någons inlägg om anmälan försvann, då får ni gärna anmäla er igen. Kommer Nicholas BMS Tallviking Kötthandlarn Gorocco och PiBaeng Björn med fru Kenneth4618 med fam FF & Ea Sam sip sam Nam Kaeng - om jag inte fattar inlägget fel ztaphy soi covboy Husse & Lynn John Khonken med familj Peolito med frugan PeterDahlin Wwax Micke & Minne Bob, fru och ett styck barn Hua Hin Joe & Bua Småland o Sussi Fibromorsa och Bihanget HajKaj Towe Kanske Kommer Måne Harvester Mr Ning Ning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 3, 2014 Dela Inlagd April 3, 2014 Eftersom BMS verkar vara på andra breddgrader, grattis BMS förresten, så kör jag en uppdatering av listan. Under uppdateringen av forumet kanske någons inlägg om anmälan försvann, då får ni gärna anmäla er igen. Kommer Nicholas BMS Tallviking Kötthandlarn Gorocco och PiBaeng Björn med fru Kenneth4618 med fam FF & Ea Sam sip sam Nam Kaeng - om jag inte fattar inlägget fel ztaphy soi covboy Husse & Lynn John Khonken med familj Peolito med frugan PeterDahlin Wwax Micke & Minne Bob, fru och ett styck barn Hua Hin Joe & Bua Småland o Sussi Fibromorsa och Bihanget HajKaj Towe Kanske Kommer Måne Harvester Mr Ning Ning Saknar Odin med fru Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 3, 2014 Dela Inlagd April 3, 2014 Saknar Odin med fru Saknar Måne som säker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 3, 2014 Dela Inlagd April 3, 2014 Saknar Måne som säker Tyvärr gör omständigheterna att det blir så,men laddning pågår. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 3, 2014 Dela Inlagd April 3, 2014 Tyvärr gör omständigheterna att det blir så,men laddning pågår. Jag bjuder på minimjölk he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 3, 2014 Dela Inlagd April 3, 2014 Jag bjuder på minimjölk he he Det är det minsta problemet Om allt vill sig väl och inga krig utbryter i Thailand så kan det bli knappt. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts