Kenneth4618 Inlagd Mars 10, 2015 Dela Inlagd Mars 10, 2015 Där hade man tur som går av beredskapen den 4:e Vi dyker säkert upp då “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd Mars 10, 2015 Dela Inlagd Mars 10, 2015 BMS, glöm inte lotterna/priserna Husse,ta med dig "punkhåret" och kom och njut i goda vänner lag Du vill väl ta revansch Peter? Hoppas du också kommer Kötthandlaren? Towe, du kan ju inte missa detta, Raffe kommer nog också. Amanda kommer nog också, sätt henne på kanske listan. Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Mars 10, 2015 Dela Inlagd Mars 10, 2015 BMS, glöm inte lotterna/priserna DSC02102.JPG Husse,ta med dig "punkhåret" och kom och njut i goda vänner lag DSC02130.JPG Du vill väl ta revansch Peter? DSC02127.JPG Hoppas du också kommer Kötthandlaren? DSC02237.JPG Towe, du kan ju inte missa detta, Raffe kommer nog också. DSC02144.JPG Amanda kommer nog också, sätt henne på kanske listan. DSC02124.JPG Själv klart kommer de bli lottförsäljning och bra priser som vanligt Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Mars 11, 2015 Dela Inlagd Mars 11, 2015 Jag kanske kommer . Är dessvärre min jobbhelg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 11, 2015 Dela Inlagd Mars 11, 2015 Magiskt!! Jag kommer Ensam eller har du öhh nåt sällskap med dig? Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Mars 11, 2015 Dela Inlagd Mars 11, 2015 Självklart dyker klanen upp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Mars 11, 2015 Dela Inlagd Mars 11, 2015 Ensam eller har du öhh nåt sällskap med dig? Beror ju på om du kommer de Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Mars 11, 2015 Dela Inlagd Mars 11, 2015 Gubben kan tyvärr inte komma, kommer hem omkring Midsommar i år. Gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 11, 2015 Dela Inlagd Mars 11, 2015 Race i Tierp då så det spricker för min del. Men alla är välkomna till Tierp före eller efter kalaset. EM deltävling så det tunga gardet kommer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Mars 12, 2015 Dela Inlagd Mars 12, 2015 Man kanske skulle dyka upp med hundarna i år igen? Så man retar upp dom som inte närvarar som kalas o co. "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Mars 23, 2015 Dela Inlagd Mars 23, 2015 BMS, glöm inte lotterna/priserna DSC02102.JPG Husse,ta med dig "punkhåret" och kom och njut i goda vänner lag DSC02130.JPG Du vill väl ta revansch Peter? DSC02127.JPG Hoppas du också kommer Kötthandlaren? DSC02237.JPG Towe, du kan ju inte missa detta, Raffe kommer nog också. DSC02144.JPG Amanda kommer nog också, sätt henne på kanske listan. DSC02124.JPG Klart jag vill ha revanch!!!! Hotell är redan bokat. Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Mars 23, 2015 Dela Inlagd Mars 23, 2015 Man kanske skulle dyka upp med hundarna i år igen? Så man retar upp dom som inte närvarar som kalas o co. .och ge dem ingen mat en vecka innan träffen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 23, 2015 Dela Inlagd Mars 23, 2015 Man kanske skulle dyka upp med hundarna i år igen? Så man retar upp dom som inte närvarar som kalas o co. Klart du ska [emoji1] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Mars 25, 2015 Dela Inlagd Mars 25, 2015 Micke031 och Minne00 kommer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 25, 2015 Dela Inlagd Mars 25, 2015 Micke031 och Minne00 kommer Då är ni sent ute . typ ett år eller så Här är en aktuellare tråd Enis da forumsurfer "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 25, 2015 Dela Inlagd Mars 25, 2015 Då är ni sent ute . typ ett år eller så Här är en aktuellare tråd Enis da forumsurfer Enis. Gillar det. Noterade lika häromdagen att man svarade på2014. Så jag var orolig att jag svarat,missat något med 1 år. Dvs då det är min första träff [emoji2] [emoji4] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Mars 25, 2015 Dela Inlagd Mars 25, 2015 Då är ni sent ute . typ ett år eller så Här är en aktuellare tråd Enis da forumsurfer Dags att arkivera den gamla tråden kanske, var den första som dök upp när man gick in på MPR träffar. Tänk nu om många fler anmäler sig här och inte där, hur blir det då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 25, 2015 Dela Inlagd Mars 25, 2015 Dags att arkivera den gamla tråden kanske, var den första som dök upp när man gick in på MPR träffar. Tänk nu om många fler anmäler sig här och inte där, hur blir det då Här e där vi inte är! Men där e där vi är 2015[emoji6] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd Mars 25, 2015 Dela Inlagd Mars 25, 2015 Dags att arkivera den gamla tråden kanske, var den första som dök upp när man gick in på MPR träffar. Tänk nu om många fler anmäler sig här och inte där, hur blir det då Det är lungt Micke, Enis har koll och dirigerar alla till den nya tråden Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts