Jump to content
IGNORERAD

Forumträff Stockholm den 5/4-14


Hua Hin

Recommended Posts

  • Svar 61
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tallviking

    11

  • Sam sip sam

    9

  • Hua Hin

    7

  • husse

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

jag var ju bara där en kort stund. Men vill tacka alla glada och trevliga som var där.

 

(nästa träff ska jag försöka vara lite mindre jetlaggad)

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Är det någon sammankomst på Hellströms idag?

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det någon sammankomst på Hellströms idag?

Jag har haft så otroligt mycket med jobb denna månad så jag har helt glömt detta sorry  ;)  Och detta kommer tyvärr att fortsätta hela sommaren tyvärr ....

 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller...

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Jag har haft så otroligt mycket med jobb denna månad så jag har helt glömt detta sorry  ;)  Och detta kommer tyvärr att fortsätta hela sommaren tyvärr .

och nästa månad är det ju stockholmsträffen ,så får se om vi kan ha en träff i juli då

Link to comment
Dela på andra sajter

och nästa månad är det ju stockholmsträffen ,så får se om vi kan ha en träff i juli då

Ja vi får försöka få till en träff i Juli ;)

 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller...

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja vi får försöka få till en träff i Juli ;)

De är väl inte nödvändigt att den som kallar till träff, måste närvara, visst det kanske ser konstigt ut om den inte är med...

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

De är väl inte nödvändigt att den som kallar till träff, måste närvara, visst det kanske ser konstigt ut om den inte är med...

 

En intressant fråga, själv är jag motvillig att utlysa en träff om jag vet att jag själv inte kan delta.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ni får ha en jättetrevlig träff, jag blir kvar i Hemfosa denna gång.

Tur för di  :party1:  :fan1: 

​Towe ser ju lite blek ut Men skrollade bakåt och såg att allt  vart ok 33an me sitt party käk    :thumbsup: 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Har min herre verkligen besökt Udon? Eller.;-)

Nix han kör förbi Pattis i 200 innan han får lugn och ro i Ryajong   :crazy:  :thumbsup:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...