Jump to content
IGNORERAD

MPR Uppsalaträff den 20/9 2014


Kenneth4618

Recommended Posts

Gå till Interpool vid tolv och checka in senare

 

Visst bara vi blir av med bilskrället i deras (hotellets)garage,blir nog bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 427
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Kenneth4618

    49

  • husse

    46

  • jrk

    25

  • PeterDahlin

    24

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Visst bara vi blir av med bilskrället i deras (hotellets)garage,blir nog bra.

Det brukar gå bra samt att ställa ifrån sig väskor för senare incheckning

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Jävlar så skeptisk hon ser ut :rotfl:

 

Ändrades av knasen
Link to comment
Dela på andra sajter

Jävlar så skeptisk hon ser ut :rotfl:

 

attachicon.gifpost-3485-0-27524000-1409251160.jpg

Hon tänker nog

 

Ska de verkligen äta det där farangslaffset medans Lamai sjunger en lovsong över den

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Får ändra min status här till Kanske kommer

Nää, varför det????????

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Nää, varför det? :huh:? :huh:

 

Han lyckades oerhört bra i golfen igår och hamnade i Sverigefinal som går den helgen..

Förlåt PD om jag skvallrade men jag är så imponerad och stolt över att det gick så bra, så jag kunde inte hålla mig... :thumbsup:

Ändrades av Kötthandlarn

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Han lyckades oerhört bra i golfen igår och hamnade i Sverigefinal som går den helgen..

Förlåt PD om jag skvallrade men jag är så imponerad och stolt över att det gick så bra, så jag kunde inte hålla mig... :thumbsup:

Spelar han golf [emoji39]

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Han lyckades oerhört bra i golfen igår

 

Berätta även vilken tävling, så inte läsare här tror att han är en ny

Parnevik

 

Edit; eller är han ???

Ändrades av Khemmarat

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Spelar han golf [emoji39]

 

Ja, och han är riktigt duktig också...

 

Jag brukar göra narr av min käre vän, så ofta jag kan p.g.a. långgolfen (av kärlek) men om jag skall vara ärlig, så är jag lite imponerad av hans engagemang och det har delvis betalat sig också... :thumbsup:

Förra tävlingen t.ex. så vann han en keps... :rotfl:

Förlåt, jag vill egentligen inte förminska hans talang och senaste framgång men det var lite kul att han kom trea (har jag för mig) i en tävling och fick detta priset.

Han var rätt så besviken själv men jag vet att han är duktig men som de goda vänner vi är, så måste man hacka lite på varandra ibland.

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, och han är riktigt duktig också...

 

Jag brukar göra narr av min käre vän, så ofta jag kan p.g.a. långgolfen (av kärlek) men om jag skall vara ärlig, så är jag lite imponerad av hans engagemang och det har delvis betalat sig också... :thumbsup:

Förra tävlingen t.ex. så vann han en keps... :rotfl:

Förlåt, jag vill egentligen inte förminska hans talang och senaste framgång men det var lite kul att han kom trea (har jag för mig) i en tävling och fick detta priset.

Han var rätt så besviken själv men jag vet att han är duktig men som de goda vänner vi är, så måste man hacka lite på varandra ibland.

tack för för kvällens garv

 

 

han vann en keps :friends:

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Berätta även vilken tävling, så inte läsare här tror att han är en ny

Parnevik

 

Edit; eller är han :huh:

 

Jag är lite osäker men det var ngn tävling i Strömstad, som kanske inte är på elitnivå men efter vårt samtal igår, så förstod jag att priserna var jäkligt bra om man gick vidare..

Bl.a. kunde man vinna en resa till Dubai om man vann... :thumbsup:

Fast det är klart, han är ju ingen Parnevik men han är på en hög amatörnivå skulle jag vilja säga med mina blygsamma golferfarenheter.

Men jag är ändå sjukt glad för hans skull, för det här betyder mycket för honom och det unnar man ju en god vän..

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

tack för för kvällens garv

 

 

han vann en keps :friends:

 

Priset i tävlingen var värdelöst kanske men han spelade dock riktigt bra och jag har den fullaste respekt för min gode väns engagemang och talang...

Fast ibland går man väl på ett par minor i sin strävan men jag önskar honom all lycka på vägen i sin nya satsning... 

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Men jag är ändå sjukt glad för hans skull, för det här betyder mycket för honom och det unnar man ju en god vän..

 

Alltid, tyvärr har jag legat lite lågt med golfen efter Alec`s ankomst i annat fall

 

skulle jag ha spelat skjortan av din vän  :dirol:     

 

Du vet vi  här på framsidan, särskilt vi utvalda som bor i den kungliga hufvudstaden 

 

är liiiiiiite duktigare och bättre på det mesta  :rotfl:  :rotfl: :rotfl:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ser att jag får förtydliga mitt kanske.

Det är så att jag är en golfare numera. Sorry fan!!!! Har spelat fotboll hela mitt liv utan större framgång, förutom 2004 då jag vann skytteligan i B-Laget "som målvakt" Straffskytt!

Detta året har jag "nästan" lagt skorna på hyllan och satsat mer på golfen. Svenska Golf Förbundet "SGF" har haft en tävling som hållit på hela sommaren.

Jag kom 6:a i hela bohuslän/Dalsland i denna tävling och åkte upp till Strömstad för att försöka spela till mig en plats i Sverigefinalen.

Det gick som sagt bra och jag kvalifiserade mig till denna final. Tyvärr går finalen samma helg som Uppsalaträffen.

Skulle jag nu komma etta eller tvåa i min klass i Sverigefinalen får jag en resa betald av SGF till Dubai 7-12 December för Grand Finale.

Vinner jag även den tävlingen får jag en resa till OS i Rio 2016.

Det är ju givetvis väldigt hård konkurens i tävlingen men jag har ju faktiskt chansen om jag ställer upp.

Så jag kommer nog bestämma mig sista veckan hur jag kommer göra. Har ju faktiskt redan betalt flygresa till stockholm.

Men jag är ju en tävlingsmänniska ut i fingerspetsarna så just nu lutar det åt golfen.

Uppsala finns ju kvar nästa år också. 

Duracellkanin med dopade batterier.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Alltid, tyvärr har jag legat lite lågt med golfen efter Alec`s ankomst i annat fall

 

skulle jag ha spelat skjortan av din vän  :dirol:     

 

Du vet vi  här på framsidan, särskilt vi utvalda som bor i den kungliga hufvudstaden 

 

är liiiiiiite duktigare och bättre på det mesta  :rotfl:

 

Om du menar den s.k. "framsidan" som är riktad mot ett förorenat innanhav med Putin som granne på grillfesterna, så kan jag avstå... :ironi:  :ironi:  :lol:   :rotfl:

Fast jag kan ju inte förneka att "den Kungliga Hufvudstaden" är vansinnigt vacker.... :thumbsup: 

Dessutom så har jag upptäckt under mina vistelser där att ni är fan inte så fina som en del försöker påskina... :ironi:  :lol:

Ni är samma skrot och korn som vi och jag älskar er för det.... :iloveyou:  

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, och han är riktigt duktig också...

 

Jag brukar göra narr av min käre vän, så ofta jag kan p.g.a. långgolfen (av kärlek) men om jag skall vara ärlig, så är jag lite imponerad av hans engagemang och det har delvis betalat sig också... :thumbsup:

Förra tävlingen t.ex. så vann han en keps... :rotfl:

Förlåt, jag vill egentligen inte förminska hans talang och senaste framgång men det var lite kul att han kom trea (har jag för mig) i en tävling och fick detta priset.

Han var rätt så besviken själv men jag vet att han är duktig men som de goda vänner vi är, så måste man hacka lite på varandra ibland.

 

Jag får tyvärr rätta dig här. Jag vann inte en keps, utan en oerhört ful hatt! Som tack för att jag gick till Sverigefinalen igår vann jag också ett paraply!!!

Spelade en tävling idag också och var bara ett par slag från att vinna en golfresa till Cypern.

Duracellkanin med dopade batterier.

Link to comment
Dela på andra sajter

Berätta även vilken tävling, så inte läsare här tror att han är en ny

Parnevik

 

Edit; eller är han :huh:

 

Har tävlat i en tävling som heter Olympiagolfen.

Duracellkanin med dopade batterier.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Jag får tyvärr rätta dig här. Jag vann inte en keps, utan en oerhört ful hatt! Som tack för att jag gick till Sverigefinalen igår vann jag också ett paraply!!!

Spelade en tävling idag också och var bara ett par slag från att vinna en golfresa till Cypern.

 

Same same but different, det var själva saken som var intressant..

Man kan ju fan inte gå till medaljplats och vinna en hatt, det är ju en förolämpning nästan...

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Får passa på att be om ursäkt till Husse så han inte gnäller om OT.  :ironi:

Duracellkanin med dopade batterier.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Får passa på att be om ursäkt till Husse så han inte gnäller om OT.  :ironi:

 

Tänkte precis skriva detsamma.. :giggle:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker du ska ta chansen med golftävlingen Uppsala finns som sagt kvar även nästa år

 

Vi kommer alla att hålla tummarna för dig :good:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Har tävlat i en tävling som heter Olympiagolfen.

Världsklass och självklart skall du satsa vidare, en fråga när du spelar så här bra har du

 

förmodligen +hcp eller ?

 

Har själv spelat med proffs (kompisar) på olika banor och igenom dom fått tillträde till

 

grejor som är omöjligt annars typ niohålsbanan på valderama som enbart medlemmar

 

och proffs får tillgång till

 

Edit; jag spelade St;Andrews "old course"  första  året i min "golfkarriär" tack vare

mina kompisar, har sedan spelat banan 4 gånger till.

Ändrades av Khemmarat

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du menar den s.k. "framsidan" som är riktad mot ett förorenat innanhav med Putin som granne på grillfesterna, så kan jag avstå... :ironi:  :ironi:  :lol:   :rotfl:

Fast jag kan ju inte förneka att "den Kungliga Hufvudstaden" är vansinnigt vacker. :thumbsup:

Dessutom så har jag upptäckt under mina vistelser där att ni är fan inte så fina som en del försöker påskina... :ironi:  :lol:

Ni är samma skrot och korn som vi och jag älskar er för det. :iloveyou:  

Götlaporg kår inte av föl hackor det heller!  :good:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...