Jump to content
IGNORERAD

Forumträff i Bangkok fredag 7 mars 14.00


Herr Chang

Recommended Posts

Inte jag men övriga kanske.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 118
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    18

  • leifen

    14

  • Herr Chang

    13

  • Soengsang

    9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Förstår bristen på bilder med tanke på att de flesta gubbsen har förhållanden, hade inte heller viljat ha bildbevis emot mig om vad som hände :spiteful:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Fragade en dam dar om hon hort nagra svenskar. Hade det problemet att jag ej har träffat nan fran mpr forr. Bra missade man den18e dec & nu o I Pattaya for 3 ar sen. ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Jag tackar alla närvarande, tycker det var en trevlig föreställning. På lördagsmorgonen var jag på födelsedagskalas med dottern så jag fick även min beskärda del av tokiga mössor, roliga grimarser framför kameran och kramande festdeltagare så kan inte påstå att jag saknade det heller i fredags.

 

Om en tillställnings rolighetsgrad ska bedömmas av de kort man tagit så har jag tyvärr bara en bild att delge och utifrån den är det relativt svårt att avgöra, faktumet att det överhuvudtaget tillkommit tyder väl ändå på att det åtminstonde var lite småroligt.

post-10486-0-69422600-1394359601.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Ja hela min semester var till spillo ingen Goulaschsopps på beergarden ,får nog hänga mig

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja hela min semester var till spillo ingen Goulaschsopps på beergarden ,får nog hänga mig

Deppa inte nu, repris nästa år!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas hoppas

inga problem, denna träff styrde du ju upp bra.

Du blev ju också lite av huvudperson, då vi oroade oss så mycket de första timmarna över din status, men HK tog tag i saken och kollade upp att du var vid liv!

Det var faktiskt lite läskigt!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Självklart tror jag inte ni berättar allt. Men bilderna från Gbg slaktar er träff i Bkk.

Om man säger så här. Jag känner ingen av er, är enbart en åskådare och kan tycka att aldrig förr har uttrycket "less is more" känts så passande :y2:

 

 

 

 

 

 

Kanske bäst att tillägga att jag retas :lipa:

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man säger så här. Jag känner ingen av er, är enbart en åskådare och kan tycka att aldrig förr har uttrycket "less is more" känts så passande :y2:

Kanske bäst att tillägga att jag retas :lipa:

Nu finns de ju mer bilder, alltså fortsättningen av träffen i det gruppforat "bkk träffar" det administreras nu mera av 33:an.

Ska ni se dessa så får ni PM:a han om inlogguppgifter!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu finns de ju mer bilder, alltså fortsättningen av träffen i det gruppforat "bkk träffar" det administreras nu mera av 33:an.

Ska ni se dessa så får ni PM:a han om inlogguppgifter!

I helvete heller, gör mig inte nervös :crazy:

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

inga problem, denna träff styrde du ju upp bra.

Du blev ju också lite av huvudperson, då vi oroade oss så mycket de första timmarna över din status, men HK tog tag i saken och kollade upp att du var vid liv!

Det var faktiskt lite läskigt!

a fy fan vad då dåligt jag mådde ,hade feberfrosa och kom knappt ur sängen för att fixa ett piller

Link to comment
Dela på andra sajter

a fy fan vad då dåligt jag mådde ,hade feberfrosa och kom knappt ur sängen för att fixa ett piller

Ja det var otur för dig, hoppas leveranserna av sodavatten bidrog till förbättringen.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Ja det var otur för dig, hoppas leveranserna av sodavatten bidrog till förbättringen.

ja du gjorde mig en sådan stor tjänst att jag aldrig kan återgälda den

Link to comment
Dela på andra sajter

a fy fan vad då dåligt jag mådde ,hade feberfrosa och kom knappt ur sängen för att fixa ett piller

 

Fanns det ingen Room-service ?

 

 

Dåliga Sjöjungfruar :crazy:

Tycker INTE om dom som kan allt om allt  :fie:

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Fanns det ingen Room-service ?

 

 

Dåliga Sjöjungfruar :crazy:

jo det fanns det ,men dom kan liksom inte gissa sig till vad jag vill

Link to comment
Dela på andra sajter

Ser att ni hade trevligt ;) Kunde inte komma, var tvungen att ta familjen till stranden ett par dagar ;)

Nästa träff!?

Ändrades av nbg
Link to comment
Dela på andra sajter

Ser att ni hade trevligt ;) Kunde inte komma, var tvungen att ta familjen till stranden ett par dagar ;)

Nästa träff!?

Jodå jag tror nog en del hade trevligt  :thumbsup:

post-9801-0-41129800-1394639475_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...