Jump to content
IGNORERAD

Forumträff i Göteborg fredag 3 januari 18.00


Herr Chang

Recommended Posts

Guest BpaijingKatai

tvi vale :crazy:

 

Det håller jag absolut inte med om, tvärtom så tycker jag att den mesta thaimaten är fantastiskt god!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 90
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Kötthandlarn

    10

  • Sam sip sam

    8

  • Towe

    8

  • Herr Chang

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Det håller jag absolut inte med om, tvärtom så tycker jag att den mesta thaimaten är fantastiskt god!

oätbart slafs ,det är nog frugan din som bestämt att det är gott he he :thumbsup:  :police:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai

oätbart slafs ,det är nog frugan din som bestämt att det är gott he he :thumbsup:  :police:

 

Av alla länder jag varit i så är det Thailand som har den absolut godaste maten!

Link to comment
Dela på andra sajter

oätbart slafs ,det är nog frugan din som bestämt att det är gott he he :thumbsup:  :police:

Har hört att Siam Nilsson lämnat sin plats till förfogande till en riktig Thaimatsexpert som lovat att starta minst tre trådar om dagen som handlar om mat, världen bästa kök som innehåller så många fantastiskt goda rätter! Inte alla men tillräckligt många som man går och suktar efter för att intaga 1:a platsen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Av alla länder jag varit i så är det Thailand som har den absolut godaste maten!

ja då har du inte varit i många längder

Link to comment
Dela på andra sajter

Har hört att Siam Nilsson lämnat sin plats till förfogande till en riktig Thaimatsexpert som lovat att starta minst tre trådar om dagen som handlar om mat, världen bästa kök som innehåller så många fantastiskt goda rätter! Inte alla men tillräckligt många som man går och suktar efter för att intaga 1:a platsen!

vad trevligt kanske vi slipper se bilder på äckligt thaislafs he he

Link to comment
Dela på andra sajter

tvi vale :crazy:

Du får komma till Thai House i Partille.

I morgon finns det Kålpudding i Buffén, Tisdag Korv stroganoff, har jag för mej, Torsdag ärtsoppa med fläsk, fredag köttbullar med mos förmodligen "Hemlagat".

 

För finsmakare har vi en massa god Thaimat.

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Du får komma till Thai House i Partille.

I morgon finns det Kålpudding i Buffén, Tisdag Korv stroganoff, har jag för mej, Torsdag ärtsoppa med fläsk, fredag köttbullar med mos förmodligen "Hemlagat".

 

För finsmakare har vi en massa god Thaimat.

 

 

MVH Tommy

Som jag sagt tidigare kommer jag den vägen så blir det ett besök hos er och då ska jag smaka din frugas thaimat :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Som jag sagt tidigare kommer jag den vägen så blir det ett besök hos er och då ska jag smaka din frugas thaimat :crazy:

Härligt att du är på väg att ändra dina matvanor!

Link to comment
Dela på andra sajter

Härligt att du är på väg att ändra dina matvanor!

Ja du ,sai no Moore :police:

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, han har i dagarna klivit av MPR på egen begäran. Med motivationen "att ägna sin tid åt annat", en önskan vi väl får respektera.

Trist och tråkigt att Siam-Nilsson har avregistrerat sig. :(

Siam-Nilsson tillförde mycket på MPR, speciellt med sin snitsiga formuleringsteknik i kombination med en fenomenal berättarförmåga.

 

Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001.

Link to comment
Dela på andra sajter

Trist och tråkigt att Siam-Nilsson har avregistrerat sig. :(

Siam-Nilsson tillförde mycket på MPR, speciellt med sin snitsiga formuleringsteknik i kombination med en fenomenal berättarförmåga.

 

Ja, och flera har givit sig av tidigare och fler är på gång verkar det som

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Och efter ett tag kommer de tillbaka med ett nytt nick...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

då det är ju inte konstigt att man är överviktig i och med man har haft thaifru i 26 år. :crazy:

Nu är det ju mest du som kockar så den gubben gick inte  :police: Förövrigt så tycker jag du är vacker och välbyggd (vita prince hårdpack) :crazy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...