Jump to content
IGNORERAD

Forumträff i Göteborg fredag 3 januari 18.00


Herr Chang

Recommended Posts

ja jag vet det är i fel tråd men härmed anmäler jag mig till fredagsträffen den 7 mars:wub:

 

Såna roliga besked finns det inga fel trådar för, det kan du skriva var som helst, det är ändå ljuv musik i våra öron :)

 

Välkommen snygging, ska jag spara en semla åt oss? Så vi blir ännu sötare... ;)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 90
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Kötthandlarn

    10

  • Sam sip sam

    8

  • Towe

    8

  • Herr Chang

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

ja jag vet det är i fel tråd men härmed anmäler jag mig till fredagsträffen den 7 mars:wub:

 

Härligt Towe, du är välkommen! Tyvärr kan jag själv inte delta då, eftersom jag åker till Thailand 6 mars.

 

Möjlig plats blir en ny pub i Majorna om den har öppnat då, vi får se hur det blir. Vi ska givetvis hjälpa dig hitta dit!

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Härligt Towe, du är välkommen! Tyvärr kan jag själv inte delta då, eftersom jag åker till Thailand 6 mars.

 

Möjlig plats blir en ny pub i Majorna om den har öppnat då, vi får se hur det blir. Vi ska givetvis hjälpa dig hitta dit!

 

Herr Chang har talat.

Tack hjärtat

Link to comment
Dela på andra sajter

Såna roliga besked finns det inga fel trådar för, det kan du skriva var som helst, det är ändå ljuv musik i våra öron :)

 

Välkommen snygging, ska jag spara en semla åt oss? Så vi blir ännu sötare... ;)

nä skippar semlan

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Härligt Towe, du är välkommen! Tyvärr kan jag själv inte delta då, eftersom jag åker till Thailand 6 mars.

 

Möjlig plats blir en ny pub i Majorna om den har öppnat då, vi får se hur det blir. Vi ska givetvis hjälpa dig hitta dit!

 

Herr Chang har talat.

 

Du menar nya Ölstugan Tullen som skall öppna i Götas gamla lokaler bortanför Mariaplan?

Fan, då blir det definitivt krypavstånd till och från fördärvet.... :crazy:  :14:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Du menar nya Ölstugan Tullen som skall öppna i Götas gamla lokaler bortanför Mariaplan?

Fan, då blir det definitivt krypavstånd till och från fördärvet. :crazy:  :14:

Käre make, du kommer väl??? Om du vill ha dina kära ägodelar i behåll!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Käre make, du kommer väl??? Om du vill ha dina kära ägodelar i behåll!!!!

 

Jag hoppas verkligen det men det har inte varit så jäkla kul att vara kötthandlare det senaste med arbetstider som är helt okristiliga..

Men jag fick ju definitivt en ny motivation i din anmälan och framför allt att jag vill behålla mina två och en halv bollar.. :giggle:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hoppas verkligen det men det har inte varit så jäkla kul att vara kötthandlare det senaste med arbetstider som är helt okristiliga..

Men jag fick ju definitivt en ny motivation i din anmälan och framför allt att jag vill behålla mina två och en halv bollar.. :giggle:

det finns ingen ursäkt att utebli det är bara och masa sig dit vart det nu är

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

det finns ingen ursäkt att utebli det är bara och masa sig dit vart det nu är

 

Min kärlek till dig är oändlig men jag kommer inte lova ngt som jag ev. inte kan hålla..

Livet för mig har tagit en oväntad vändning och allt är inte som det borde vara i mitt liv men jag kan lova dig detta min älskade fru att jag kommer göra mitt bästa för att hålla dig i mina armar igen.. :wub:  :give_heart:  :give_rose:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Min kärlek till dig är oändlig men jag kommer inte lova ngt som jag ev. inte kan hålla..

Livet för mig har tagit en oväntad vändning och allt är inte som det borde vara i mitt liv men jag kan lova dig detta min älskade fru att jag kommer göra mitt bästa för att hålla dig i mina armar igen.. :wub:  :give_heart:  :give_rose:

:13:  :13:  :13:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Min kärlek till dig är oändlig men jag kommer inte lova ngt som jag ev. inte kan hålla..

Livet för mig har tagit en oväntad vändning och allt är inte som det borde vara i mitt liv men jag kan lova dig detta min älskade fru att jag kommer göra mitt bästa för att hålla dig i mina armar igen.. :wub:  :give_heart:  :give_rose:

ojdå vilken kärleksförklaring du måste bara komma så jag får återgälda din kärlek

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart du skall ta med dig Micke och komma förbi på en bit mat. Micke var ju stadig lunchgäst tidigare.

Naj, det är absolut inget fel på thaikök. Men om man är ute efter att parta loss lite är det inte så lyckat om det saknas öl- och vinrättigheter.

Sommarträffarna ser jag mer som picknick och det är kul, så där dyker jag upp allt som oftast.

Men hösten och vintern är ölsjappens tid - för mig iaf.

Ha det gôtt å hälsa.

Tack! Vi får ta det första bästa lediga vardag för min del :-)

Har Micke varit en kass stammis på sistone? Ska säga till honom att skärpa sig, thaimat är nyttigt!!

asumption is the mother of all fuckups!

Link to comment
Dela på andra sajter

Du menar nya Ölstugan Tullen som skall öppna i Götas gamla lokaler bortanför Mariaplan?

Fan, då blir det definitivt krypavstånd till och från fördärvet. :crazy:  :14:

 

Ja, precis vad jag menar. Fast det verkar lite oklart exakt när de öppnar:

 

http://www.olstugan.se/majorna/

 

Vi avvaktar med att bestämma plats.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai

Tack! Vi får ta det första bästa lediga vardag för min del :-)

Har Micke varit en kass stammis på sistone? Ska säga till honom att skärpa sig, thaimat är nyttigt!!

 

Jag tvivlar på att Thaimat är så nyttigt för oss Europeer, jag gick ner 10,6Kg första månaden efter att min sambo flyttade och jag åt ordentligt varje dag dock inget ris!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Ja, precis vad jag menar. Fast det verkar lite oklart exakt när de öppnar:

 

http://www.olstugan.se/majorna/

 

Vi avvaktar med att bestämma plats.

 

Herr Chang har talat.

 

Jag var förbi gamla Götas för en liten stund sedan och får väl säga att det ser inte så troligt ut att de skulle ha stället klart till februari men vem vet, under har hänt förut.... :giggle:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Smög du dej förbi då Köttis. Såg inte skymten av dig ju:-)

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Smög du dej förbi då Köttis. Såg inte skymten av dig ju:-)

 

Gick ner för Älvsborgsgatan, så stegen gick tyvärr inte i er riktning men det borde de göra snart.. :thumbsup:  

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tvivlar på att Thaimat är så nyttigt för oss Europeer, jag gick ner 10,6Kg första månaden efter att min sambo flyttade och jag åt ordentligt varje dag dock inget ris!

ja det förstår jag ,äta den där sörjan

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var förbi gamla Götas för en liten stund sedan och får väl säga att det ser inte så troligt ut att de skulle ha stället klart till februari men vem vet, under har hänt förut. :giggle:

Nej, det tror inte jag heller. Verkar gå på halvfart med för få gubbar som jobbar. 

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tvivlar på att Thaimat är så nyttigt för oss Europeer, jag gick ner 10,6Kg första månaden efter att min sambo flyttade och jag åt ordentligt varje dag dock inget ris!

då det är ju inte konstigt att man är överviktig i och med man har haft thaifru i 26 år.... :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för bildvisning!

Ser väldigt städat ut på bilderna. Vad i hela friden.     :crazy:

Har också högst varierande erfarenhet av Jensens i Stockholm. Känns som att det är en chansning varje gång.

 

Öh oregistrerad_Siam-Nilsson,,,?

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai

ja det förstår jag ,äta den där sörjan

 

Sörja det vill jag inte hålla med om, mitt ex är helt fantastisk på att laga massor med thaimat från hela Thailand.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sörja det vill jag inte hålla med om, mitt ex är helt fantastisk på att laga massor med thaimat från hela Thailand.

tvi vale :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

 

 

Öh oregistrerad_Siam-Nilsson,,,?

 

Ja, han har i dagarna klivit av MPR på egen begäran. Med motivationen "att ägna sin tid åt annat", en önskan vi väl får respektera.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för bildvisning!

Ser väldigt städat ut på bilderna. Vad i hela friden.     :crazy:

Har också högst varierande erfarenhet av Jensens i Stockholm. Känns som att det är en chansning varje gång.

 

Öh oregistrerad_Siam-Nilsson,,,?

Det var ju jäkligt trist

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...