Jump to content
IGNORERAD

Forumträff i Göteborg fredag 6 december 16.00


Herr Chang

Recommended Posts

Verkar vara okay att trycka ner Clion också...

Brukar normalt kallas vuxenmobbing.

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 167
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    21

  • Kötthandlarn

    16

  • Herr Chang

    11

  • måne

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

hej Nr 1  håller med om att tråden spårade ut .jag är jäkligt trött på att många trådar trasas sönder . men den här gången är jag medskyldig tyvärr . ber om ursäkt kött handlarn så in med bilderna nu det verkade trevlig fest ni hade.    Nr2    jag tror inte att Clio tar åt sig eftersom han vet att han är omtyckt och allt är med väl gärning från  våran sida . det som kan vara jobbigt är att många tror att negressena är mer korkade och falska än tajj tjejerna  när det är i själva verket tvärtom. Ha de gott 16dagar kvar

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Verkar vara okay att trycka ner Clion också...

Brukar normalt kallas vuxenmobbing.

Rock on!

 

Jag har inte lagt märke till någon vuxenmobbning av Clion.

De personer som Clion har irriterat sig på har ju fått igen via PM.

Han vill ju ha denna typ uppmärksamhet och kommentarer,

det är ju därför han lägger in dessa bilder på sin blivande negress i tråd efter tråd som handlar om något helt annat.

Att han sedan inte vill lyssna på vare sig sina vänner och bekantas varningar

är ju något som alla inblandade parter måste acceptera och sedan dra framtida konsekvenser av.

 

 

 

 

Sedan blir väl inte tråden roligare eller bättre av att vissa deltagare i protest håller inne med bilder från Mpr-träffen.

Ändrades av Siam-Nilsson
Link to comment
Dela på andra sajter

[size=4]Jag har inte lagt märke till någon vuxenmobbning av Clion.

De spersoner som Clion har irriterat sig på har ju fått igen via PM.

Han vill ju ha denna typ uppmärksamhet och kommentarer,

det är ju därför han lägger in dessa bilder på sin blivande negress i tråd efter tråd som handlar om något helt annat.

Att han sedan inte vill lyssna på vare sig sina vänner och bekantas varningar

är ju något som alla inblandade parter måste acceptera och sedan dra framtida konsekvenser av. [/size][/size]

[size=4][/size] [/size]

[size=4]Sedan blir väl inte tråden roligare eller bättre av att vissa deltagare i protest håller inne med bilder från Mpr-träffen.[/size][/size]

[size=4][/size] [/size]

Så du har ingen förståelse för kötthandlarn, när urspårningen i New York bara blir en parantes i jämförelse med urspårningen i denna tråd?

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Så du har ingen förståelse för kötthandlarn, när urspårningen i New York bara blir en parantes i jämförelse med urspårningen i denna tråd?

Rock on!

 

New York , , , hmm - Jag får nog be om ursäkt, för jag trodde att Kötthandlarn inte ville visa sina bilder från Mpr-träffen i denna tråden.

(P.g.a. Clions bilder och alla svar som Clion har fått på det).

Men jag är övertygad om att så gott som alla inklusive mig själv hellre ser på Kötthandlarns bilder och

kommenterar dessa än att tjafsa om Clions resa och bilder från Ghana,,

så det är väl bara för Kötthandlarn att lägga in dem här i tråden, tycker jag  :thumbsup: 

 

SN

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju enkelt för en av deltagarna i träffen att gå in och rensa bort alla ovidkommande inlägg-.

 

Eller har HC gått ut i generalstrejk ?

Tycker INTE om dom som kan allt om allt  :fie:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Verkar vara okay att trycka ner Clion också...

Brukar normalt kallas vuxenmobbing.

Rock on!

Så olika man kan tolka saker. Jag har sett det som omtanke.
Link to comment
Dela på andra sajter

Verkar vara okay att trycka ner Clion också...

Brukar normalt kallas vuxenmobbing.

Rock on!

Olika namn och läsförståelse tydligen ..

 

Vi som känner och vill Clion väl, har definitivt inte någon mobbing i åtanke endast hans önskan om välmående.

 

Å nog tror jag Kottis bilder får plats här också, vi är ganska vana vid att trådar innehåller vitt skilda saker :thumbsup:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Olika namn och läsförståelse tydligen ..

Vi som känner och vill Clion väl, har definitivt inte någon mobbing i åtanke endast hans önskan om välmående.

Å nog tror jag Kottis bilder får plats här också, vi är ganska vana vid att trådar innehåller vitt skilda saker :thumbsup:

Om det var så här mina vänner visade omtanke, hade jag nog hellre varit utan dom.

Om ni vill visa omtanke gör det privat och inte på ett forum som alla kan läsa..

Hoppas tråden hittar tillbaks.

Rock on!

Rock on

Ändrades av Sangwal

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det var så här mina vänner visade omtanke, hade jag nog hellre varit utan dom.

Om ni vill visa omtanke gör det privat och inte på ett forum som alla kan läsa..

Hoppas tråden hittar tillbaks.

Rock on!

Rock on

Du tror inte vi försökt?

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det var så här mina vänner visade omtanke, hade jag nog hellre varit utan dom.

Om ni vill visa omtanke gör det privat och inte på ett forum som alla kan läsa..

Hoppas tråden hittar tillbaks.

Rock on!

Rock on

Då ska du bara veta hur de är när se blir elaka ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det var så här mina vänner visade omtanke, hade jag nog hellre varit utan dom.

Om ni vill visa omtanke gör det privat och inte på ett forum som alla kan läsa..

Hoppas tråden hittar tillbaks.

Rock on!

Rock on

Då ska du bara veta hur de är när de blir elaka ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Så olika man kan tolka saker. Jag har sett det som omtanke.

Jo det gör jag också :iloveyou: ha ha ha

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo det gör jag också :iloveyou: ha ha ha

Va bra, men det är en sak som väääldigt många frågat dig om, men ingen har vad jag sett fått ett vettigt svar.

 

Varför ska du prompt gifta dig? Det är väl en sak som ska växa fram efterhand, inte via postorder, och eftersom du nu offentligt t.o.m. via ambassaden klargjort detta, hur har du tänkt krypa ur det om det visar sig att "guldet blev till sand"?

Tror du inte ett brutet äktenskapslöfte kostar en del?

 

Du säger att "om det skiter sig har du tre andra" att uppvakta, har du en tanke på att du knappast kan stanna i Accra om den första inte passar och lämnar du Accra är du "lovligt byte" utan skydd överhuvudtaget!

 

Jag hoppas allt går bra, men jag kommer aldrig att förstå hur man kan lova ett äktenskap till en man aldrig träffat, och från en totalt främmande kultur, men det är ditt val och jag kan bara önska lycka till, fast jag darrar in i märgen av dåliga omen!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul med MPR träff!

Hoppas någon törs publicera fler bilder och kommentarer, vi är många som är nyfikna!

 

:-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Va bra, men det är en sak som väääldigt många frågat dig om, men ingen har vad jag sett fått ett vettigt svar.

 

Varför ska du prompt gifta dig? Det är väl en sak som ska växa fram efterhand, inte via postorder, och eftersom du nu offentligt t.o.m. via ambassaden klargjort detta, hur har du tänkt krypa ur det om det visar sig att "guldet blev till sand"?

Tror du inte ett brutet äktenskapslöfte kostar en del?

 

Du säger att "om det skiter sig har du tre andra" att uppvakta, har du en tanke på att du knappast kan stanna i Accra om den första inte passar och lämnar du Accra är du "lovligt byte" utan skydd överhuvudtaget!

 

Jag hoppas allt går bra, men jag kommer aldrig att förstå hur man kan lova ett äktenskap till en man aldrig träffat, och från en totalt främmande kultur, men det är ditt val och jag kan bara önska lycka till, fast jag darrar in i märgen av dåliga omen!

Herejösses vi pratar på viber och messenger webbcam flera gånger varje dag .Jag ville träffa henne på ett Hotel i början när vi tjöta .men enl hennes tradichoner så måste hon vara gift för att gå till mannens hus.vadå det kan väl bli en rolig storry på mpr om jag gifter mig i Ghana så gäller det ju inte i sverige.

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Herejösses vi pratar på viber och messenger webbcam flera gånger varje dag .Jag ville träffa henne på ett Hotel i början när vi tjöta .men enl hennes tradichoner så måste hon vara gift för att gå till mannens hus.vadå det kan väl bli en rolig storry på mpr om jag gifter mig i Ghana så gäller det ju inte i sverige.

öppna gärna en Ghana tråd clion ...skulle säkert bli en intressant sådan :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

öppna gärna en Ghana tråd clion ...skulle säkert bli en intressant sådan :thumbsup:

Håller på

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...