Borgmästarens Son Inlagd Oktober 6, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 6, 2013 (ändrad) Samling 14:00 på Nana hotells uteservering Kommer Borgmästarens son Peter Dahlin Bangkokkille BalooKanske Peter Hultgren Katrider Mavange Gusings aka Virrpannan Prutten Navion hispania Maakaao Jrk Pravej Nbg Ändrades Oktober 6, 2013 av Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nikkala Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 Vill påpeka att Maitan inte är uppsatt på listan. Tänk om han blir sårad och inte kommer... huvet ner i sanden och rumpan upp i skyn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 6, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 6, 2013 Vill påpeka att Maitan inte är uppsatt på listan. Tänk om han blir sårad och inte kommer... De är ingen fara!! Mait och jag har full koll på detta Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 Vill påpeka att Maitan inte är uppsatt på listan. Tänk om han blir sårad och inte kommer... Japp Borgmästarn har full koll på detta..hoppas ja...hahahahahahah Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 Det kommer bli ett gäng som åker från Maitans den 18e klockan ca 10,00, vilka kommer upp här senare. Men finns det någon som vill vara med på transporten från Jomtien så hör av er bara till mig. Kanske det många minibussar till Nana. satan nu får man tamme fan magsår jävlar vad jag vill ner till den 18/12 vojvojvoj ha de gott mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest bangkokkille Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 (ändrad) Samling 14:00 på Nanas uteservering Kommer Borgmästarens son Peter Dahlin Bangkokkille Baloo Kanske Peter Hultgren Katrider Mavange Gusings aka Virrpannan Prutten Navion hispania Maakaao Jrk Pravej Nbg Kan någon förklara lite närmare vad som menas med Nanas uteservering, jag är inte speciellt ofta i detta område, frugans koppel räcker inte till Nana Ändrades Oktober 6, 2013 av bangkokkille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 Kan någon förklara lite närmare vad som menas med Nanas uteservering, jag är inte speciellt ofta i detta område, frugans koppel räcker inte till Nana Ligger söder om BKK tror ja... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 6, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 6, 2013 Kan någon förklara lite närmare vad som menas med Nanas uteservering, jag är inte speciellt ofta i detta område, frugans koppel räcker inte till Nana Ursäkta om de blev lite otydligt De är alltså nana hotells uteservering Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 6, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 6, 2013 Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest bangkokkille Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 Ursäkta om de blev lite otydligt De är alltså nana hotells uteservering Tackar, då är det ju glasklart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 6, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 6, 2013 Tackar, då är det ju glasklart Kanon la även ut en väg beskrivning ovanför dit inlägg Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest bangkokkille Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 Ligger söder om BKK tror ja... Förstår inte riktigt vad du menar med söder om Bangkok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 Jag förstår oron man får när man lägger lite ansvar på BMS. Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 Jag förstår oron man får när man lägger lite ansvar på BMS. Ja den gubben är inte att lita på.. Han som knappt vet hur man använder ugnen hemma. Titta bara hur stolt han var när han lyckades med "pre-baked minibaguetter"... Fast jag vet ju inte om du är en större säkerhet.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 Förstår inte riktigt vad du menar med söder om Bangkok Förlåt sköja bara, soi 4 Nana Hotells uteservrting.....hittar du då kanske? Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest bangkokkille Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 Förlåt sköja bara, soi 4 Nana Hotells uteservrting..hittar du då kanske? Jag hittar nu, ska bli kul att ses Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 Jag hittar nu, ska bli kul att ses Japp det skall bli kul.... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pravej Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 Sukkan ja ,håller med soi 8 är kanon ,finns allt Bra det, då vet jag! Finns en del soi 8, skulle bli bra rund under føtterna om man inte skulle starta søka på Sukkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pravej Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 (ändrad) Kan någon förklara lite närmare vad som menas med Nanas uteservering, jag är inte speciellt ofta i detta område, frugans koppel räcker inte till Nana Sæg bara som man sæger på julafton! Jag ska bara gå & køpa tidningen! Tomten kommer, men pappa har ju inte kommit æn. Ändrades Oktober 6, 2013 av Pravej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 VA ska mait me ojojoj vojnevojne nu skiter jag och läser den här inlägget man sitter ju och bara skakar här hemma i hässelby konstigt nog så känns det som allt är tyst och dött när man kommer ojojojoj ha de mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 VA ska mait me ojojoj vojnevojne nu skiter jag och läser den här inlägget man sitter ju och bara skakar här hemma i hässelby konstigt nog så känns det som allt är tyst och dött när man kommer ojojojoj ha de mvh Bara lugn!!! Detta är bara starten. Sen ökar vi hela tiden Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Oktober 7, 2013 Dela Inlagd Oktober 7, 2013 Bra peter det låter ju ok men man skulle gärna ha varit med mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Oktober 7, 2013 Dela Inlagd Oktober 7, 2013 Jag tror dig. Men man kan ju inte vara med överallt Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Oktober 7, 2013 Dela Inlagd Oktober 7, 2013 Ute servering vid nana hotel brukar alltid vara full så ett bra tips är snettimot svagt till vänster vid ingången till själva bar området ligger BIG DOG bar ligger på vänster sida när man går in till barena då har man full koll på allt som rör sig inte alls lika mycket folk som nana mvh Ps glöm inte att knalla ner till soi cowboy mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Oktober 9, 2013 Dela Inlagd Oktober 9, 2013 Tycker det är för många "kanske" på listan. Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts