Jump to content
IGNORERAD

MPR- träff Fredag 26/7 16.00 på Morning Night.


hamnoi

Recommended Posts

  • Svar 128
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • hamnoi

    20

  • M33

    13

  • Siamkap

    9

  • ragson

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Va fan tog ni vägen då?

Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Får tacka mackan33 och Bob för omtanken med att ringa mig mitt i natten :-) med en timmes mellanrum.

Som tur är så är jag inte född igår och har varit med förr så telefonen var på ljudlös...låååång näsa på er 5555

Förövrigt så känns halsen bättre idag men inatt så rasade magen istället..pissa med röven e fint :-)

Kanske ful-is på Morning Night ? Så ett besök på farmacy blir det idag igen.

Jag o frugan ska ut o shoppa och det känns inte optimalt med risig kista på marknader.

Tack för en trevlig eftermiddag, lite orutinerat att inte vila sig i form..Men det är nog lika gott idag

för hade jag tagit rygg på mackan o Bob igår så hade jag inte varit såpass fräsch idag.

Nu blir det ett bad innan en lugn o härlig frukost väntar. Trevlig dag på er //Lp

EDIT.. Hahaha kollade telefonen när mackan ringde igår.21.38. Hahaha jag sov så jag trodde det var mycket senare .. Snacka om i va en gammal hängpung..

Bob däremot... 00.25 så det var ju lite sent ivf...

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Hängpungar och banditer! Partyt har precis startat för oss som vet vart det är... Tack som fan till Bob som härdade ut ett tag, nu kör vi!
Nu har jag sett ljuset, tack mackan33. Det här var nog f-n det närmaste en religiös upplevelse jag kommer...
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag sett ljuset, tack mackan33. Det här var nog f-n det närmaste en religiös upplevelse jag kommer...
Visst var det bra! Efter en sån kväll så känns det lite enklare att hantera bakfyllan. Fan vad synd att man skall hem tidigt imorgon, party i bkk is da shit!
Link to comment
Dela på andra sajter

Förövrigt så känns halsen bättre idag men inatt så rasade magen istället..pissa med röven e fint :-)

Kanske ful-is på Morning Night ? Så ett besök på farmacy blir det idag igen.

..

De senaste tre resorna har jag kommit hem med dålig mage.

Senast nu i juli med ont i halsen, hosta och magen i ett skick som inte är att leka med.

Läkaren här sa virus i magen + luftrörskatarr.

Kan tänka mig att AC på högsta effekt kan vara medverkande orsak.

För billiga hotell och restauranger en annan även om jag iofs inte tror det alltid finns korrellation mellan pris och snusk..

Har bakterierna blivit mera aggressiva i Thailand, har man blivit för gammal eller är det bara otur?

Frugan drabbas också av krassligheter ibland men inte värre än att farmacistens favoritkinesiska lyckopiller botar.

Denghi har ju bevisligen blivit ett större problem för fler.

Sorry för OT, någon kanske kan starta en tråd, "hur mår ni egentligen i Thailand och vad gör ni åt det"  :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

De senaste tre resorna har jag kommit hem med dålig mage. Senast nu i juli med ont i halsen, hosta och magen i ett skick som inte är att leka med. Läkaren här sa virus i magen + luftrörskatarr. Kan tänka mig att AC på högsta effekt kan vara medverkande orsak. För billiga hotell och restauranger en annan även om jag iofs inte tror det alltid finns korrellation mellan pris och snusk.. Har bakterierna blivit mera aggressiva i Thailand, har man blivit för gammal eller är det bara otur? Frugan drabbas också av krassligheter ibland men inte värre än att farmacistens favoritkinesiska lyckopiller botar. Denghi har ju bevisligen blivit ett större problem för fler. Sorry för OT, någon kanske kan starta en tråd, "hur mår ni egentligen i Thailand och vad gör ni åt det"  :-)
Samma för mig..har blivit dålig efter dom tre senaste resorna när jag har kommit hem. Men nu fick jag en släng härnere , kan väl hoppas att jag inte får en till när vi väl är hemma. Efter förra resan så blev inte magen bra förrän på 7:e dagen hemma..sex dagar med vatten ur arslet. Man blev ju smärt o fin ivf men det åt man upp på ett par månader igen :-) o lite till. Men det tog nog två veckor innan man hade full kraft på jobbet igen..

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Sorry för OT, någon kanske kan starta en tråd, "hur mår ni egentligen i Thailand och vad gör ni åt det"

 

Gör det själv, tycker det va ett bra initiativ!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har vi bytt plats HN. Har just landat på KC. Käkat thai på Oodis så kanske min kagge rasar nu åxå...

Trevlig hemfärd skitstövel...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har vi bytt plats HN. Har just landat på KC. Käkat thai på Oodis så kanske min kagge rasar nu åxå... Trevlig hemfärd skitstövel...
Ok gubben ha det så trevligt...jag fick inga problem efter att ha käkat på Oodies . Mer att köttkvaliten mm lämnade lite att önska.. Har ni ok väder ?

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Är alltid så jävla lös i magen när jag är i Thailand.Man törs ju aldrig släppa en fjärt.Att få en partikelstänkare i kallingarna är inte roligt då man är ute på en marknad el.dylikt.Nä man får sätta sig på muggen då man pissar.Och då lyckas man alltid hitta en jävla low rider.Kan magproblem bero på alkoholen månne?????

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
Är alltid så jävla lös i magen när jag är i Thailand.Man törs ju aldrig släppa en fjärt.Att få en partikelstänkare i kallingarna är inte roligt då man är ute på en marknad el.dylikt.Nä man får sätta sig på muggen då man pissar.Och då lyckas man alltid hitta en jävla low rider.Kan magproblem bero på alkoholen månne? ????

Samma med mig! Jag tror att alkoholen är en stor bidragande faktor i det hela. Dock blev jag riktigt magsjuk när vi var i byn sist... när vi åker till byn nästa gång blir det bara 7/11 mat och mama nudlar som frugan får fixa till mig! :)

För jag pallar jävla inte bli så sjuk igen uppe i byn.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är alltid så jävla lös i magen när jag är i Thailand.Man törs ju aldrig släppa en fjärt.Att få en partikelstänkare i kallingarna är inte roligt då man är ute på en marknad el.dylikt.Nä man får sätta sig på muggen då man pissar.Och då lyckas man alltid hitta en jävla low rider.Kan magproblem bero på alkoholen månne?????
Håller med men denna resan har jag varit hård i magen ????? Tills igår då, men hemma räcker det med med en fylla för att kistan ska rasa. //Lp

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Jävla tunnis, sitta å kissa, fan de är ju mjölkfasoner :crazy:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med men denna resan har jag varit hård i magen ????? Tills igår då, men hemma räcker det med med en fylla för att kistan ska rasa. //Lp
Fick du köpt Noxzy? Isåfall blev det bättre, brukar funka för mig. Själv behöver jag nog fylla på med lite alkoholfri vätska idag, gick en sväng på mbk och paragon och fick sköna spritsvettningar :)
Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley

Det var ett jävla tjat om lösa magar och kvalitet på avföringen!

Jag trodde inte ni var såååå  gamla! :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var ett jävla tjat om lösa magar och kvalitet på avföringen!

Jag trodde inte ni var såååå  gamla! :crazy:

Alla är vi slappetaskar och hängpungar.Över 40 vet du. :crazy:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok gubben ha det så trevligt...jag fick inga problem efter att ha käkat på Oodies . Mer att köttkvaliten mm lämnade lite att önska.. Har ni ok väder ?

 

Kanonväder, å vågorna är magnifika. Har varit å hyrt en 135cc moppe å nu ere dags för en nightcruise...

 

Käka i Ban bang kanske...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick du köpt Noxzy? Isåfall blev det bättre, brukar funka för mig. Själv behöver jag nog fylla på med lite alkoholfri vätska idag, gick en sväng på mbk och paragon och fick sköna spritsvettningar :)
Jajamen...har inte varit på dass sen jag svalde en imorse .. Vad händer ikväll ?

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Jajamen...har inte varit på dass sen jag svalde en imorse .. Vad händer ikväll ?
Väntar på att en polare skall höra av sig angående middag, inte säkert att det blir något för han flyger ikväll... Har tänkt att ta det jävligt lugnt ikväll, kanske bara ett par bira på någon bar eller så. Har ni några planer?
Link to comment
Dela på andra sajter

Banarne skulle alskat hur den har traden utvecklat sig :)

 

Mja, efter att mitt sponsoravtal med Fabror Festers Anallinement upphört har mitt intresse för bakvagnen svalnat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Väntar på att en polare skall höra av sig angående middag, inte säkert att det blir något för han flyger ikväll... Har tänkt att ta det jävligt lugnt ikväll, kanske bara ett par bira på någon bar eller så. Har ni några planer?
Nej, bara o käka en hyfsad sista middag i Bkk , är fortfarande seg av förkylning o magproblemen. Blir lugnt ivf,siktar på o vara i lopplådan runt 23, klockan ringer 05.00. Hör av dig om du har något trevligt på g så kan vi se//Lp

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Är alltid så jävla lös i magen när jag är i Thailand.Man törs ju aldrig släppa en fjärt.Att få en partikelstänkare i kallingarna är inte roligt då man är ute på en marknad el.dylikt.Nä man får sätta sig på muggen då man pissar.Och då lyckas man alltid hitta en jävla low rider.Kan magproblem bero på alkoholen månne? ????

 

 

 

Som Changälskare kan jag gissa mej till att ni druckit för många Chang och drabbats av Chang-mage.

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, bara o käka en hyfsad sista middag i Bkk , är fortfarande seg av förkylning o magproblemen. Blir lugnt ivf,siktar på o vara i lopplådan runt 23, klockan ringer 05.00. Hör av dig om du har något trevligt på g så kan vi se//Lp

Ett litet tips: http://www.stablelodge.com/ Kanonmat,bra priser,smörrebröd med olika sill,iskalla snapsar och bra priser på käket(inte boeendet)

Sist åt jag Schnitzel al a Vienna med med mosade plugg.mumma för en hankatt.

Plus tre smörrebröd med löksill och dubbla snapsar till förrätt , man får riktiga supar och inga micro-snapsar.

Hyfsad thai-mat enl. frugan

Ändrades av thomas001
Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...