Jump to content
IGNORERAD

BKK miniträff?


Nicholas

Recommended Posts

Låter jävligt bra. ..Middag 25:e då.. Seggubbarna måste ju tänka o fundera o lösa ett korsord o ta lavemang innan ett beslut kan tas.. Pm:a ditt nr eller skicka ett sms till mitt.. MINITRÄFF I BKK 26/7 16.00 I NÅGON BAR PÅ NANA...såja hur svårt kan det vara ???

 

Så bra att det blir den 26e för då kan jag komma. :music: Kul att träffa några nya ansikten och ett gammalt. 

 

Hoppas fler sluter upp.

 

/Siamkap

Ändrades av Siamkap

Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • hamnoi

    11

  • bob

    4

  • M33

    4

  • Nicholas

    4

Mest aktiva i denna tråd

Hehe... Var en tur till Nana igår, "missade" 7 samtal och 3 smser från frun, nu är man populär...Hälsa familjenBob

Jag missade 15 samtal och 1 sms från frun när jag stod på övervåningen på baccara på Soi cowboy. Det fick jag äta upp :-). Men jag hörde ju inte telefonen. Vilket ju stämde. Så kan det gå. Hehe

Ändrades av Peolito
Link to comment
Dela på andra sajter

26/7 passa utmärkt kan nog göra mig ledig hela dagen från jobbet, men Mia noi kommer nog att hänga på och hålla ett vakande öga på mig och alla andra gubbar! Men vi gör ju aldrig något dumt på våra träffar :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ber alla att lägga märke till den andra tråden i samma ämne (fråga inte varför) där framgår tiden och platsen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...