Jump to content
IGNORERAD

Stockholmsträffen lördagen den 8:e juni 2013


Gorocco

Recommended Posts

  • Svar 816
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Borgmästarens Son

    103

  • husse

    52

  • Sam sip sam

    48

  • Avregistrerad clion

    46

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Spontant, utan att rådfrågat mina medarrangörer, och efter en snabb titt i almanackan, så lutar det åt lördagen den 7:e juni 2014, fredag är nationaldagen och röd dag.

Det betyder att det kan bli en tredagars-fest.

Torsdag, fredag och lördag.

 

Återkommer med spikat datum senare.

 

Betyder det att Torsdagen+ Fredagen+ Lördagen blir i Hemfosa hos Virrpannan eller planeras det något annat ?  :thumbsup:

Tycker INTE om dom som kan allt om allt  :fie:

Link to comment
Dela på andra sajter

Betyder det att Torsdagen+ Fredagen+ Lördagen blir i Hemfosa hos Virrpannan eller planeras det något annat ?  :thumbsup:

Vågar inte lova något eftersom vi då antagligen har en nyfödd, men får kolla med Virrpannan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kommer bli jäklig kul att träffs igen . Men undrar om gubben på tvåan kommer ??   va stod det ? för fest på torsdagen ? perfekt för lilla rockmoset i såna fall Med vänlig hälsning  ps svart/gula tröjor gäller väl ds

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kommer bli jäklig kul att träffs igen . Men undrar om gubben på tvåan kommer ??   va stod det ? för fest på torsdagen ? perfekt för lilla rockmoset i såna fall Med vänlig hälsning  ps svart/gula tröjor gäller väl ds

Låter som ett vackert inslag i den grönvita röran, bara dom inte är randiga, då går dom fetbort!

 

Ett ord jag lärt av mitt barnbarn, 8 år!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Sitter å funderar, hur blev det nu? vart det spikat den 8 Juni??? men det är en söndag :ahh:  var det den 7:e dom planerade :_russian:  nää nu är det snurrigt,

 

tror jag funderar vidare tills Virrpannan fått sig lite Kryptonit i maggen så dom raka beskeden kommer och framförallt vilket år Stockholmsträffen har vart eller ska bli :police: 

 

Tjingeling

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Om inget händer mig så kommer jag, Gubben, till festen. Var är det någonstans? 

 

gubben4906

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Sitter å funderar, hur blev det nu? vart det spikat den 8 Juni??? men det är en söndag :ahh:  var det den 7:e dom planerade :_russian:  nää nu är det snurrigt,

 

tror jag funderar vidare tills Virrpannan fått sig lite Kryptonit i maggen så dom raka beskeden kommer och framförallt vilket år Stockholmsträffen har vart eller ska bli :police: 

 

Tjing

"efter en snabb titt i almanackan, så lutar det åt lördagen den 7:e juni 2014, fredag är nationaldagen och röd dag.

Det betyder att det kan bli en tredagars-fest."

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Är det något man skall göra detta år så är det att närvara, och hålla flaggan högt!

 

Vilken flagga? "up to you"

 

:14:

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter å funderar, hur blev det nu? vart det spikat den 8 Juni??? men det är en söndag :ahh:  var det den 7:e dom planerade :_russian:  nää nu är det snurrigt,

 

tror jag funderar vidare tills Virrpannan fått sig lite Kryptonit i maggen så dom raka beskeden kommer och framförallt vilket år Stockholmsträffen har vart eller ska bli :police: 

 

Tjingeling

 

 

Är det träff i år igen .Skitkul ska det bli ,var någonstans Husse ?

KRYPTONIX !!! Jag kommer!! 2014.

Man blir aldrig så gammal att man inte

tror,att man har ett år kvar att leva.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Blir det den 8 juni dyker The Khonkens upp

du blir nog ganska ensam på söndagen 8 juni skulle jag tro ,men vad vet jag

Link to comment
Dela på andra sajter

Stockholmsträffen 2014 blir lördagen den 7:e juni 2014.

En ny tråd kommer senare.

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Förlåt tyckte den 8 juni var bra. Ensam är stark. Eftersom du påpekade detta så dyker vi väl upp även den 7juni. Allt för att få träffa alla trevliga

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det träff i år igen .Skitkul ska det bli ,var någonstans Husse ?

KRYPTONIX !!! Jag kommer!! 2014.

 

 

Äntligen har vi fått ett besked, så nu kan man boka husvagnsplats på globen, på KRYPTONIX parkeringen

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

om jag har fått hit gumman vid den tiden så dyker vi upp

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

om jag har fått hit gumman vid den tiden så dyker vi upp

Nej tyvärr Clirre det går inte då mpr träffarna BARA är för oss med thailands intresse :police:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skojar bara :y15:   Visst vore det kul om ni dyker upp :thumbsup:

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...