husse Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 (ändrad) KommerTallvikingOdinSwedenfarangHusse & LynnGorocco, Lillkrabban, Kevin, Raffe, + Några tillBorgmästarens SonDurianDrikHeno.sthlmHerr ChangSam sip sam & ShivaKenneth4616 med fam +några tillFF & EaNicholasSnake med fru och dotterThaiskuggan med kärringRagsonLeifenClionMikedo58 & Kan & BibyJocke64 med fruRillex ev samboSmålandSmala sussi med dotterToweTobias Vara + 2Mille & PinPeter DahlinKötthandlarnMinne00KrallasKatrider med familj kommer.Helge72 med fruHajkajRocky och jarnimeBang med bihang Swedenman +2 Kanske kommerMamma bäng fan pappa kängJohn Khonken med famSangsomcokeStefanJHua HinAmjaMootonSnucke med famVirgo med fam Pingislower Ändrades Juni 7, 2013 av husse Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Ja Zeunerts är en jäkligt bra referensöl... En Nollpunkt liksom, det finns godare öl å det finns en jävla massa sämre smakande drycker... Men ssv. Zeunerts original är min nollpunkt/referensöl... Här kommer en halv karta Zeunerts, bara för den svenska Changen är såå trist å är inte 33:an snäll så får han inge räkröra Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Eftersom du dricker elefantpiss ,ger jag inte mkt för dina referenser kompis ha ha Vad var det du sa? San miguel light å Heineken?? Snacka inte... Vad har du emot öl?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Kommer Tallviking Odin Swedenfarang Husse & Lynn........ Kanske kommer Pingislower Nej jag vill ha en egen kattegori Vill komma, men kan tyvärr inte Pingislower Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Nej jag vill ha en egen kattegori Vill komma, men kan tyvärr inte Pingislower Vaa Pingis du är (iaf. i mitt huvud) en av dom män jag känner som är herre över sitt eget liv... Vi syns i morgon. (hoppas jag) Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Vaa Pingis du är (iaf. i mitt huvud) en av dom män jag känner som är herre över sitt eget liv... Vi syns i morgon. (hoppas jag) Jo men om man är på arbete, så rår man inte över situationen men vi kan ta träffen på tisdag klockan 13.00 om du/alla kommer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Vad var det du sa? San miguel light å Heineken?? Snacka inte... Vad har du emot öl?? Nu är du nog yr san Miguel light har du väl aldrig sett mig druckit ,däremot annat vatten har jag druckit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Det blev ju en trevig kväll. Mer detaljer kommer en annan dag. Men jag kan inte undanhålla er kvällens citat från PeterDahlin när han, jag och Minne00 åkte taxi till hotellet:'Den där Södra Länken, går den söderut?"Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Det blev ju en trevig kväll. Mer detaljer kommer en annan dag. Men jag kan inte undanhålla er kvällens citat från PeterDahlin när han, jag och Minne00 åkte taxi till hotellet: 'Den där Södra Länken, går den söderut?" Herr Chang har talat. tja. står man i dess södraste ända så går den väl norröver "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 tja. står man i dess södraste ända så går den väl norröver<Fel fel ha ha den går öst-väst-öst fast den ligger på södra sidan sthlm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juni 7, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juni 7, 2013 Kommer Tallviking Odin Swedenfarang Husse & Lynn Gorocco, Lillkrabban, Kevin, Raffe, + cirka 15 till. Borgmästarens Son Durian Drik Heno.sthlm Herr Chang Sam sip sam & Shiva Kenneth4616 med fam +några till FF & Ea Nicholas Snake med fru och dotter Thaiskuggan med kärring Ragson Leifen Clion Mikedo58 & Kan & Biby Jocke64 med fru Rillex ev sambo Småland Smala sussi med dotter Towe Tobias Vara + 2 Mille & Pin Peter Dahlin Kötthandlarn Minne00 Krallas Katrider med familj kommer. Helge72 med fru Hajkaj Rocky och jarnime Bang med bihang Swedenman +2 Kanske kommer Mamma bäng fan pappa käng John Khonken med fam Sangsomcoke StefanJ Hua Hin Amja Mooton Snucke med fam Virgo med fam Duracell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 8, 2013 Dela Inlagd Juni 8, 2013 Nu är det dags och röra sig mot Landvetter När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juni 8, 2013 Dela Inlagd Juni 8, 2013 ImageUploadedByTapatalk1370605671.407865.jpg Gorocco provar toaletten Nu e Rocco på grönbete igen. Förbaskade naturist. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juni 8, 2013 Dela Inlagd Juni 8, 2013 Hur många tar med gitarr imorgon?Ragson Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lynn Inlagd Juni 8, 2013 Dela Inlagd Juni 8, 2013 Husse packar kylväska! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juni 8, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juni 8, 2013 Hemfosabaren med två flaskor HemfosaTjut som ska med idag. Nu är det dags att gå och sparka upp BMS som snarkar i friggan. Hur är vädret då? Jo det är kanon igen, kan inte bli bättre. Nu kör vi! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juni 8, 2013 Dela Inlagd Juni 8, 2013 Strax PARTY PARTY. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juni 8, 2013 Dela Inlagd Juni 8, 2013 Hemfosabaren med två flaskor HemfosaTjut som ska med idag.CAM01888 - kopia.jpg Nu är det dags att gå och sparka upp BMS som snarkar i friggan. CAM01887 - kopia.jpg Hur är vädret då? Jo det är kanon igen, kan inte bli bättre. CAM01889 - kopia.jpg Nu kör vi! Kan du ge dig på. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 8, 2013 Dela Inlagd Juni 8, 2013 Gött att sola skiner på baksidan här på framsidan är det molnigt och småkalt nu är det takoff hoppas bara inte glömmer å hämta mig på arlanda När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 8, 2013 Dela Inlagd Juni 8, 2013 Gött att sola skiner på baksidan här på framsidan är det molnigt och småkalt nu är det takoff hoppas bara inte glömmer å hämta mig på arlanda Vi åker straxt, ser du gula faran utanför så har du kommit rätt Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 8, 2013 Dela Inlagd Juni 8, 2013 tack ha ha När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lynn Inlagd Juni 8, 2013 Dela Inlagd Juni 8, 2013 Hatthyllan redo fär Clion! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 8, 2013 Dela Inlagd Juni 8, 2013 Kanon bolg 540kr tr perfekt cervis fri wf nu lyfter vi Om 50minut syns vi husse å lynn:lol: Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juni 8, 2013 Dela Inlagd Juni 8, 2013 Allt är färdigtfixat här hemma.. Hämtar Ea 10.30 imorgon så vid 12 taget finns vi på Globe hotell.. IMG_4904.JPG IMG_4905.JPG FF ska hämta upp Husse med sambo på hotellet ring mig, jag PMar numret Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 8, 2013 Dela Inlagd Juni 8, 2013 Kommer du? Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts