Kollba Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 När ni lägger upp bilder kan ni snälla, snälla, snälla även skriva vilka personer (nickname) som är med på bilderna... Själv känner jag till ganska många här på MPR, men få till utseendet. Det kan faktiskt vara trevligt att få veta hur de man grälar med ser ut. Det löser sig, sa han som sket i vasken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 När ni lägger upp bilder kan ni snälla, snälla, snälla även skriva vilka personer (nickname) som är med på bilderna... Själv känner jag till ganska många här på MPR, men få till utseendet. Det kan faktiskt vara trevligt att få veta hur de man grälar med ser ut. Om du lägger ut ett foto som du ler på så ska jag hjälpa dig med ditt lilla "problem" . Till övriga: Party on Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 När ni lägger upp bilder kan ni snälla, snälla, snälla även skriva vilka personer (nickname) som är med på bilderna... Själv känner jag till ganska många här på MPR, men få till utseendet. Det kan faktiskt vara trevligt att få veta hur de man grälar med ser ut. Nu har vi iof-sig inte grälat men det kan ju vara trevligt för dig att veta hur undertecknad ser ut. BanArne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
virgo Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Hur många tar med gitarr imorgon? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kollba Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Om du lägger ut ett foto som du ler på så ska jag hjälpa dig med ditt lilla "problem" . Till övriga: Party on Om jag inte minns helt fel så smilar jag på fotot i "dagens par"... Gör om och gör rätt, som det brukar heta här Det löser sig, sa han som sket i vasken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Hur många tar med gitarr imorgon? Tror du inte det räcker med Raggson ? tja fler såna gör väl inget Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
virgo Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Funderar att ta med en? Men det kanske räcker med någon som kan spela. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Funderar att ta med en? Men det kanske räcker med någon som kan spela. Nää ta med din också, kan ni ju köra dubbelstämmigt Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Ja, här sitter jag, Småland, Smala sussie och heno.sthlm på The Globe Thai. Minne00, PeterDahlin och Kötthandlarn sitter väl och häckar på sitt hotellrum. Tydligen fick de inte checka in före 16.00.Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Hemfosa baren Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Funderar att ta med en? Men det kanske räcker med någon som kan spela. Ja ta med den Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Ja men skål då Hemfosatjut på g:p Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lynn Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Vi är med er, fast några mil norrut! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Allt är färdigtfixat här hemma.. Hämtar Ea 10.30 imorgon så vid 12 taget finns vi på Globe hotell.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lynn Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Kvällsmat inför morgondagen. Gösfile med pressad potatis och hollandäsås med sparris och räkor! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 ImageUploadedByTapatalk1370625458.868858.jpg Fan va häftigt.. Det är folk med ölsmak i Hemfosa. (även när jag inte är där) hehe Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 ImageUploadedByTapatalk1370625458.868858.jpg crysaliz i sverige, trevligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Sätt upp mig på listan Vi som vill komma, men tyvärr inte kan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Fan va häftigt.. Det är folk med ölsmak i Hemfosa. (även när jag inte är där) hehe Menar du referensölen eller? Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 (ändrad) Nu har vi iof-sig inte grälat men det kan ju vara trevligt för dig att veta hur undertecknad ser ut. BanArne Telly Savalas kan inte Svenska! Ändrades Juni 7, 2013 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Ja Zeunerts är en jäkligt bra referensöl... En Nollpunkt liksom, det finns godare öl å det finns en jävla massa sämre smakande drycker... Men ssv. Zeunerts original är min nollpunkt/referensöl... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Ja Zeunerts är en jäkligt bra referensöl... En Nollpunkt liksom, det finns godare öl å det finns en jävla massa sämre smakande drycker... Men ssv. Zeunerts original är min nollpunkt/referensöl...Eftersom du dricker elefantpiss ,ger jag inte mkt för dina referenser kompis ha ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juni 7, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juni 7, 2013 Nu är det strax dags för fotbollen men här kommer vägbeskrivningen igen, från Skärmarbrinks tunnelbanestation. http://www.maipenrai.se/forum/t/24581-stockholmstr%C3%A4ffen-l%C3%B6rdagen-den-8e-juni-2013/page-10#entry716343 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Sätt upp mig + 2 Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts