Jump to content
IGNORERAD

Stockholmsträffen lördagen den 8:e juni 2013


Gorocco

Recommended Posts

Borgmästarens Son

Kommer

Tallviking

Odin

Swedenfarang

Husse & Lynn

Gorocco, Lillkrabban, Kevin, Raffe, + Några till

Borgmästarens Son

 

Kanske kommer

Clion

Towe

Mamma bäng fan pappa käng

John Khonken & fam

 

Har jag missat någon så säg till så fixar jag till de

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 816
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Borgmästarens Son

    103

  • husse

    52

  • Sam sip sam

    48

  • Avregistrerad clion

    46

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Vill väldigt gärna komma, men det beror på operationstider

Förra året blev det op 3 dagar före (det var kanske lika bra med tanke på vädret).

 

Ett par små frågor bara: Är det lagligt med alkohol på den här ängen? Vore inte så kul om farbror blå dök upp och röjde.

Finns det  typ picnicbord? Fler än 33 som har svårt att sitta på backen.

Krockar det med nåt annat evenemang? Vill inte träffa en massa fightsugna fotbollsfans.

Eftersom jag tror att en hel del forumbröder vill ha med sig familj så tror jag att ett par Bajamajor är ett måste.

 

Försöker inte förstöra, men har gjort evenemang tidigare och det är bäst att kolla före!

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
Cykelavstånd.. Få se om jag hunnit pumpa cykeln... Med vänlig hälsning,
<br /><br />Det är olagligt att cykla full när du skall hem och det är ofint att lämna mpr-träffar nykter, så ta med dig promenadskorna också ;)
Link to comment
Dela på andra sajter

Vill väldigt gärna komma, men det beror på operationstider

Förra året blev det op 3 dagar före (det var kanske lika bra med tanke på vädret).

 

Ett par små frågor bara: Är det lagligt med alkohol på den här ängen? Vore inte så kul om farbror blå dök upp och röjde.

Finns det  typ picnicbord? Fler än 33 som har svårt att sitta på backen.

Krockar det med nåt annat evenemang? Vill inte träffa en massa fightsugna fotbollsfans.

Eftersom jag tror att en hel del forumbröder vill ha med sig familj så tror jag att ett par Bajamajor är ett måste.

 

Försöker inte förstöra, men har gjort evenemang tidigare och det är bäst att kolla före!

Mvh

Amja

De parker som generellt har alkoholförbud ligger oftast innaför tullarna och där mycket folk vistas.

http://www.stockholm.se/-/Karta/?lager=163931#lager=163931&centerposition=6580761%2C1626947&zoom=25

På den äng vi kommer vara och på dagtid bör det inte vara några som helst problem.

Ängen ligger dessutom lite avsides och det brukar bara vara grannarna som bor i husen bredvid som nyttjar ängen.

 

Jag har förr om åren anordnat både kräftskivor och midsommarfester på denna äng utan fått några påhälsningar av polis.

Fast då var de bara en massa hormonstinna ungdomar nu har vi med MPR-gubbar att göra och då vet man aldrig vad som kan hända.  :crazy:

 

Jag har inte för avsikt att hyra in bajamajor och börja samla in pengar från folk.

 

Jag ska försöka få fram lite bord och stolar och få ut dem på ängen men det kommer nog inte räcka till alla.

Jag tror det kan finnas några bord med bänkar där redan.

Annars är det ganska lätt för de som bor i stan att ta med en brassestol att sitta på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Får man inte komma och åka därifrån nykter så måste nog absolutisten Måne med följe tacka nej  :crazy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son
Får man inte komma och åka därifrån nykter så måste nog absolutisten Måne med följe tacka nej  :crazy:
Klart du får de... Hoppas ni kommer :)

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Får man inte komma och åka därifrån nykter så måste nog absolutisten Måne med följe tacka nej  :crazy:

 

Hörru din j-a hälsoguru... Jag känner dina fotspår, å kommer du inte å krökar med oss så postar jag valda delar av dom här...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Kommer

Tallviking

Odin

Swedenfarang

Husse & Lynn

Gorocco, Lillkrabban, Kevin, Raffe, + Några till

Borgmästarens Son

Durian

Drik

 

Kanske kommer

Clion

Towe

Mamma bäng fan pappa käng

John Khonken & fam

 

Har jag missat någon så säg till så fixar jag till de

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Hörru din j-a hälsoguru... Jag känner dina fotspår, å kommer du inte å krökar med oss så postar jag valda delar av dom här...

:crazy:  :crazy:  :thumbsup:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

De parker som generellt har alkoholförbud ligger oftast innaför tullarna och där mycket folk vistas.

http://www.stockholm.se/-/Karta/?lager=163931#lager=163931&centerposition=6580761%2C1626947&zoom=25

På den äng vi kommer vara och på dagtid bör det inte vara några som helst problem.

Ängen ligger dessutom lite avsides och det brukar bara vara grannarna som bor i husen bredvid som nyttjar ängen.

 

Jag har förr om åren anordnat både kräftskivor och midsommarfester på denna äng utan fått några påhälsningar av polis.

Fast då var de bara en massa hormonstinna ungdomar nu har vi med MPR-gubbar att göra och då vet man aldrig vad som kan hända.  :crazy:

 

Jag har inte för avsikt att hyra in bajamajor och börja samla in pengar från folk.

 

Jag ska försöka få fram lite bord och stolar och få ut dem på ängen men det kommer nog inte räcka till alla.

Jag tror det kan finnas några bord med bänkar där redan.

Annars är det ganska lätt för de som bor i stan att ta med en brassestol att sitta på.

För min del blir det nog fullt sjå att få med mig det jag vill äta o dricka själv, därav frågan om eventuella bord.

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det långt från Enskededalen?

Nej snudd på gångavstånd

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Får man inte komma och åka därifrån nykter så måste nog absolutisten Måne med följe tacka nej  :crazy:

Kom du hälsogubbe, å ta med dej din dagliga dos av minimjölk, för de tror jag inte finns som bjudsprit hos nån :crazy:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

30-50 meter är gångavstånd

 

Höhh med dina j-a giraffben, så ere inga ropplems..

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Höhh med dina j-a giraffben, så ere inga ropplems..

Får ta med rollatorn om vi kommer

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Får ta med rollatorn om vi kommer

Börjar den med H och slutar med D?

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Börjar den med H och slutar med D?

Kallas även för verktygslåda

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
Får man inte komma och åka därifrån nykter så måste nog absolutisten Måne med följe tacka nej  :crazy:

 

Jag var högst oseriös med att man inte får åka hem nykter. Jag tycker vi brukar ha rätt trevligt även fast du håller dig på rätt sida drickat!

Ändrades av Oregistrerad
Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
<br /><br />Det är olagligt att cykla full när du skall hem och det är ofint att lämna mpr-träffar nykter, så ta med dig promenadskorna också :wink:

Det finns ingen promillegräns för cyklister!

Däremot kan du åka fast för vårdslöshet i trafik om du vinglar allt för mycket!

Link to comment
Dela på andra sajter

Oavsett nykterhet!   Lite mera Logistk behövs nog!

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion
Tycker Kötthandlarn, PeterDahlin och Dennis77 bör komma.

Helt klart :thumbsup:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion
De parker som generellt har alkoholförbud ligger oftast innaför tullarna och där mycket folk vistas.

http://www.stockholm.se/-/Karta/?lager=163931#lager=163931&centerposition=6580761%2C1626947&zoom=25

På den äng vi kommer vara och på dagtid bör det inte vara några som helst problem.

Ängen ligger dessutom lite avsides och det brukar bara vara grannarna som bor i husen bredvid som nyttjar ängen.

 

Jag har förr om åren anordnat både kräftskivor och midsommarfester på denna äng utan fått några påhälsningar av polis.

Fast då var de bara en massa hormonstinna ungdomar nu har vi med MPR-gubbar att göra och då vet man aldrig vad som kan hända.  :crazy:

 

Jag har inte för avsikt att hyra in bajamajor och börja samla in pengar från folk.

 

Jag ska försöka få fram lite bord och stolar och få ut dem på ängen men det kommer nog inte räcka till alla.

Jag tror det kan finnas några bord med bänkar där redan.

Annars är det ganska lätt för de som bor i stan att ta med en brassestol att sitta på.

Jag tar med kudden

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...