Odin Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Lunchar just nu... inget vidare väder från Gondolens utsikt. Bullshit, de e ju kanonväder ju när tog du det där kortet?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Ja den blev poppis hos mina kompisar igår 0009.jpg 0010.jpg En moderatorshustru i från Skutskär ser jag... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Bullshit, de e ju kanonväder ju när tog du det där kortet?? Det är ju klart, finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder Jaaa, det är kanonväder! Ville bara retas med pojkarna från Sveriges baksida som hade regn här förra helgen också Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 (ändrad) Lunchar just nu... inget vidare väder från Gondolens utsikt. img_3281.jpg Nä du, nu har du nog gjort en tavla igen, klarblå himmel, varmt som i LOS är det edit, såg sen att du har dementerat tavlan redan Ändrades Juni 7, 2013 av husse Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 En tavla igen? hehe...undrar vad mer man har gjort. Snart är man rena rama Picasso. Jo, toppenväder är det o snart lämnar jag arbetsplatsen för att njuta sommaren och biran Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JomtienThomas Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 och Bang åsså!! Vad säger 33:an då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Åk till flygplatsen nu Thomas så du inte missar flyget hem till Svedala Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Ja, med viss möda bordade jag tåget. SJ meddelar vid avgång att egna medtagna alkoholhaltiga drycker ej får förtäras under resan. WTF? Fast det meddelandet hörde inte jag Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Ja, med viss möda bordade jag tåget. SJ meddelar vid avgång att egna medtagna alkoholhaltiga drycker ej får förtäras under resan. WTF? Fast det meddelandet hörde inte jag ;)Herr Chang har talat.Skyll på att det var andra som tog med läsken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JomtienThomas Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Åk till flygplatsen nu Thomas så du inte missar flyget hem till Svedala Ingen fara! Är färdigpackad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JomtienThomas Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Någon har glömt att sätta upp mig och Bang på listan.. Jag säger TILL TILL TILL, och hoppas det funkar denna gång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thongniam Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Hade också träningsläger igår 0007.jpg sedan blev det Sex on the beach 0008.jpg GOTTEGRIS Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Någon har glömt att sätta upp mig och Bang på listan.. Jag säger TILL TILL TILL, och hoppas det funkar denna gång De är jag som skulle ha fixat de men jag har bara tillgång till mobilen just nu så jag ber om ursäkt Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 (ändrad) Kommer Tallviking Odin Swedenfarang Husse & Lynn Gorocco, Lillkrabban, Kevin, Raffe, + Några till Borgmästarens Son Durian Drik Heno.sthlm Herr Chang Sam sip sam & Shiva Kenneth4616 med fam +några till FF & Ea Nicholas Snake med fru och dotter Thaiskuggan med kärring Ragson Leifen Clion Mikedo58 & Kan & Biby Jocke64 med fru Rillex ev sambo Småland Smala sussi med dotter Towe Tobias Vara + 2 Mille & Pin Peter Dahlin Kötthandlarn Minne00 Krallas Katrider med familj kommer. Helge72 med fru Rocky och jarnime Bang med bihangKanske kommer Mamma bäng fan pappa käng John Khonken med fam Sangsomcoke StefanJ Hua Hin Amja Mooton Snucke med fam Hajkaj Virgo med fam Ändrades Juni 7, 2013 av husse Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Vad säger 33:an då? Bry dig inte om vad han säger det är bara dom efterblivna som bryr sig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Någon har glömt att sätta upp mig och Bang på listan.. Jag säger TILL TILL TILL, och hoppas det funkar denna gång Fixat Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 De ser lovande ut inför morgon dagen Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Gorocco provar toaletten Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Han provar även lek grejerna så dom håller för barnen Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Kanon väder Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boh Rang Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 ImageUploadedByTapatalk1370605768.498171.jpg Han provar även lek grejerna så dom håller för barnen Inte vägen till toaletterna for att ordna kön?r Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Verkar som förhandlingstaktiken fungerat. Troligtvis dyker hela fam Khonken upp.Men man vet aldrig till 100. Gorocco kan du lägga upp bilderna hur vi tar oss till platsen igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Verkar som förhandlingstaktiken fungerat. Troligtvis dyker hela fam Khonken upp.Men man vet aldrig till 100. Gorocco kan du lägga upp bilderna hur vi tar oss till platsen igen. Dom ligger på denna tråds första sida latmask... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Tack Odin för dit eminenta svar. Skönt med ett snabbt svar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Ja, nu har man anlänt Globe Hotel, och förfestarna sitter tydligen på ett thaihak vid tunnelbanan. Får se om jag hittar dit Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts