husse Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 (ändrad) Kommer Tallviking Odin Swedenfarang Husse & Lynn Gorocco, Lillkrabban, Kevin, Raffe, + Några till Borgmästarens Son Durian Drik Heno.sthlm Herr Chang Sam sip sam & Shiva Kenneth4616 med fam +några till FF & Ea Nicholas Snake med fru och dotter Thaiskuggan med kärring Ragson Leifen Clion Mikedo58 & Kan & Biby Jocke64 med fru Rillex ev sambo Småland Smala sussi med dotter Towe Tobias Vara + 2 Mille & Pin Peter Dahlin Kötthandlarn Minne00 Krallas Katrider med familj kommer. Helge72 med fru Kanske kommer Mamma bäng fan pappa käng John Khonken med fam Sangsomcoke StefanJ Hua Hin Amja Mooton Snucke med fam Hajkaj Virgo med fam Har jag missat någon så säg till så fixar jag till de Ändrades Juni 6, 2013 av husse Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Kommer Tallviking Odin Swedenfarang Husse & Lynn Gorocco, Lillkrabban, Kevin, Raffe, + Några till Borgmästarens Son Durian Drik Heno.sthlm Herr Chang Sam sip sam & Shiva Kenneth4616 med fam +några till FF & Ea Nicholas Snake med fru och dotter Thaiskuggan med kärring Ragson Leifen Clion Mikedo58 & Kan & Biby Jocke64 med fru Rillex ev sambo Småland Smala sussi med dotter Towe Tobias Vara + 2 Mille & Pin Peter Dahlin Kötthandlarn Minne00 Krallas Kanske kommer Mamma bäng fan pappa käng John Khonken med fam Sangsomcoke StefanJ Hua Hin Amja Mooton Snucke med fam Hajkaj Virgo med fam Har jag missat någon så säg till så fixar jag till de Härligt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 sjukskriv dig ha ha var inte så präktig ha ha Här på framsidan sjukskriver vi oss när döden knackar på axeln inte för att gå på fest Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Clirre din lilla....gosgubbe en kraaaaaaaaaaaam ska´ru få Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Clirre din lilla....gosgubbe en kraaaaaaaaaaaam ska´ru få Ja efter min man köttis och PD och 00an förstås Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juni 6, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juni 6, 2013 Strålande sol och blå i himmel i Hemfosa, vädret ser lovande ut inför Stockholmsträffen. Towe, självklart dyker Raffe upp, någon måste hålla koll på Virrpanna om han lyckas hitta dit. BMS snarkar nu i friggan och Småland ska dyka förbi Hemfosa så vi kan gå igenom de sista detaljerna över en öl eller två. Svensk nationaldag! Grattis Sverige och mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Strålande sol och blå i himmel i Hemfosa, vädret ser lovande ut inför Stockholmsträffen. Towe, självklart dyker Raffe upp, någon måste hålla koll på Virrpanna om han lyckas hitta dit. BMS snarkar nu i friggan och Småland ska dyka förbi Hemfosa så vi kan gå igenom de sista detaljerna över en öl eller två. Svensk nationaldag! Grattis Sverige och mig. faaaan man kanske skulle komma förbi och hjälpa er planera lite. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juni 6, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juni 6, 2013 faaaan man kanske skulle komma förbi och hjälpa er planera lite. Du är välkommen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Nu är jag vaken Bästa skylten jag sett på länge Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 japp kylväskan inköpt, kylklamparna check, ölen i kylen check och mitt goda Thailändska vin i kylen sen 1 vecka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Moppen tankad, pilsnerna kalla, nu kör vi Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 all in Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Virrpannan jag tror mig veta var det är nu! Stockholm i mitt hjärta.. Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juni 6, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juni 6, 2013 Nu har uppladdningen inför årets fest börjat och fler medlemmar är på ingång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Nu kör vi Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Jag står på infarten o kikar på er nu hehe... Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Vilken chef Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Jag står på infarten o kikar på er nu hehe... Jag väntar än Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Jag live-modererar i bakgrunden BMS Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Nu är jag vaken ImageUploadedByTapatalk1370503552.236354.jpg Bästa skylten jag sett på länge Den hade varit ännu bättre om det hade stått.. Totalt nikotinförbud.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juni 6, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juni 6, 2013 Vilken chef ImageUploadedByTapatalk1370515243.428696.jpg Nu har han gått på det hårda virket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Nu börjas de Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Sangsomens krafter hahaha Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Sicka lirare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Sicka lirare Är du på g ? Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts