Jump to content
IGNORERAD

Stockholmsträffen lördagen den 8:e juni 2013

Gorocco

Recommended Posts

Är på väg nu :)

Så en kall blir inte fel när jag kommer

Välkommen.

post-3468-0-48192800-1370450911_thumb.jp

Dela på andra sajter

Kötthandlarn

JAG È SÅ SJUKT JÄVLA TÄND REDAN NU!!!!!!

VARFÖR È DET INTE LÖRDAG ÄNNU!!!!!????

FY FAN VA KUL DET KOMMER ATT BLI ATT FÅ TRÄFFA ALLA KÄNDA OCH OKÄNDA MPR:ARE SAMT INTE MINST: "THE MAGIC FIVE" (även om en inte kommer)...

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

VARFÖR È DET INTE LÖRDAG ÄNNU!!!!!????

FY FAN VA KUL DET KOMMER ATT BLI ATT FÅ TRÄFFA ALLA KÄNDA OCH OKÄNDA MPR:ARE SAMT INTE MINST: "THE MAGIC FIVE" (även om en inte kommer)...

De kommer bli magiskt

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Dela på andra sajter

VARFÖR È DET INTE LÖRDAG ÄNNU!!!!! ????

Olympic-NBA-1992-Dream-Team-Full-Documen

Dream Team eller magic.

Ha det gott.

jrk

Dela på andra sajter

Kenneth4618

Vädret ska bli kalas för regnet ska komma på söndag :thumbsup:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

HÄRLIGT!!!!

Och eftersom det är utomhus på en gräsmatta får du till och med vara utan tröja!!!!  :14: 

och Bang åsså!!  

Ändrades av ragson

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Dela på andra sajter

Guest J666

Man kanske blir ståendes i Sthlm i helgen. Ska lossa "Skytteholmsparken" på Fredag.. Men tyvärr får man väl lasta å fara till Gbg igen dagen.

Dela på andra sajter

Man kanske blir ståendes i Sthlm i helgen. Ska lossa "Skytteholmsparken" på Fredag.. Men tyvärr får man väl lasta å fara till Gbg igen dagen.

Se till att  greja ett eget motorfel så blir du stående till söndagen.

Dela på andra sajter

Se till att  greja ett eget motorfel så blir du stående till söndagen.

Ähuuum.Tisdagen.Han förväntas kunna ratta en långtradare.Han har inte samma rutin som Samsipsam. :crazy:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

Guest J666
Ähuuum.Tisdagen.Han förväntas kunna ratta en långtradare.Han har inte samma rutin som Samsipsam. :crazy:

Grabben med karaktär, känner du inte till honom?? Det är jag de!

Dela på andra sajter

Glömde just det!! :crazy:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

5 säger killen som K**LLAR på krita  5 ..du e för jävla härlig.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Dela på andra sajter

Guest J666
5 säger killen som K**LLAR på krita  5 ..du e för jävla härlig.

Nästa vinter ska jag ta med mig 1000 bath till alkohol och 1000 bath till pussy när jag går ut. Om jag inte går med dig, då ska jag dubbla budgeten =)... Så behöver jag inte krita lika mycket sex för det är skitjobbigt dagen efter när man ska gå runt med svansen mellan benen å betala. Haha

Dela på andra sajter

Katrider med familj kommer.

Och Helge72 med fru kommer också och solar sig bland diverse kända profiler.

Katrider

Dela på andra sajter

Om några är sugna på att utforska sjöstaden på fredagen så är det en kort promenad från globen! Nu har ju lamai dragit men det finns snitzel och thaislafs på bryggan och Chang Finns här nere under veckan

Ändrades av heno.sthlm

.-' henke

Dela på andra sajter

Inga problem att fixa en pyspunka å alla reggumerare i tokholm har helledigt

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Herr Chang
Om några är sugna på att utforska sjöstaden på fredagen så är det en kort promenad från globen! Nu har ju lamai dragit men det finns snitzel och thaislafs på bryggan och Chang Finns här nere under veckan

Det skulle ju kunna vara intressant... finns det månne någonstans där man visar VM-kval Sverige-Österrike?

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Japp finns en österrikare på kajen som kommer visa annars har vi pärlan som visar vore glatt om vi blir ett gäng

.-' henke

Dela på andra sajter

Japp finns en österrikare på kajen som kommer visa annars har vi pärlan som visar vore glatt om vi blir ett gäng

Jag kommer gärna förbi på Pärlan och tar ett par öl dock sent jobbar till 23:30 men dom har öppet till 01:00 så någon öl hinns nog med 

• Ge karma 1

Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller...

Dela på andra sajter

Jag kommer gärna förbi på Pärlan och tar ett par öl dock sent jobbar till 23:30 men dom har öppet till 01:00 så någon öl hinns nog med 

skriv gärna en blänkare här om det blir nåt jag hakar på

Dela på andra sajter

om man ändå hade varit ledig denna helg.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion
om man ändå hade varit ledig denna helg.
sjukskriv dig ha ha var inte så präktig ha ha

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Får tyvärr lämna återbud. Min fru jobbar till kl 19 på fredagen, och att åka ner på lördag morgon känns inte så jättekul. Hoppas ni alla får en trevlig dag och att vi ses vid ett senare tillfälle. Övertygad att ni får trevligt, tom vädret verkar ju visa sig från sin bästa sida :)

/GSt

Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...