Avregistrerad clion Inlagd Juni 2, 2013 Dela Inlagd Juni 2, 2013 Sen var det väl både måndag och tisdag du var utslagen och okontaktbar har jag för mig.... Ja när den pojkspolingen drar i gång då ligger man i lä När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JomtienThomas Inlagd Juni 3, 2013 Dela Inlagd Juni 3, 2013 Jag och Bang kommer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 Jag och Bang kommer! Fan vad roligt Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 Jag får uppdatera listan när jag kommer till Gorocco... Har inte tillgång till någon dator just nu Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 Jag och Bang kommer! HÄRLIGT!!!! Och eftersom det är utomhus på en gräsmatta får du till och med vara utan tröja!!!! Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 HÄRLIGT!!!! Och eftersom det är utomhus på en gräsmatta får du till och med vara utan tröja!!!! Nä du i sthlm är vi anständiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 Nä du i sthlm är vi anständiga Haha Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 Jaha, å hela gänget har Maitans tröjor på sig, ja dom som har Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JomtienThomas Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 HÄRLIGT!!!! Och eftersom det är utomhus på en gräsmatta får du till och med vara utan tröja!!!! Fy faaan vad härligt att slippa få skit ! Det ska bli skitskoj, har inte varit i Sverige på 2 år Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 Kommer upp till "baksidan" redan på Fredag. Är ju VM-kvalmatch då. Tips på något bra ställe man kan samlas på och kolla på matchen? Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 Ytterligare en fråga. Boston Bruins spelar semifinal-match nr 4 fredag natt. Någon "sportbar" som har öppet såpass länge så man kan se den också? Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tobias Vara Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 Ytterligare en fråga. Boston Bruins spelar semifinal-match nr 4 fredag natt. Någon "sportbar" som har öppet såpass länge så man kan se den också? hej du.. jag och 2 busar kommer också upp på fredan är intresserad av det med,vore skoj med en fredags förfest innan den stora dagen,,, //tobas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Juni 5, 2013 Dela Inlagd Juni 5, 2013 Ja man måste ju förbereda kroppen lite dagen innan. Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd Juni 5, 2013 Dela Inlagd Juni 5, 2013 Ja man måste ju förbereda kroppen lite dagen innan.Ring mej när du kommer upp så kan vi gå o svinga en bägare:D BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 5, 2013 Dela Inlagd Juni 5, 2013 Fy faaan vad härligt att slippa få skit ! Det ska bli skitskoj, har inte varit i Sverige på 2 år Akta dig för 33:an,har gillar inte män i bar överkropp Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JomtienThomas Inlagd Juni 5, 2013 Dela Inlagd Juni 5, 2013 Akta dig för 33:an,har gillar inte män i bar överkropp Ska tänka på det.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 5, 2013 Dela Inlagd Juni 5, 2013 Varningsskylt för träffen Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd Juni 5, 2013 Dela Inlagd Juni 5, 2013 Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juni 5, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juni 5, 2013 Om fyra timmar börjar träningspasset inför lördagens drabbning. Strålande sol och perfekt värme, just nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juni 5, 2013 Dela Inlagd Juni 5, 2013 Vädret verkar vara på vår sida . Så familjen kommer. Hur många vet man aldrig. Men vi är på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd Juni 5, 2013 Dela Inlagd Juni 5, 2013 Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd Juni 5, 2013 Dela Inlagd Juni 5, 2013 Vet någon om Raffe kommer? Undrar Gira Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 5, 2013 Dela Inlagd Juni 5, 2013 (ändrad) Akta dig för 33:an,har gillar inte män i bar överkropp Har ju kompisen med mig så hon fixar det Ändrades Juni 5, 2013 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 5, 2013 Dela Inlagd Juni 5, 2013 Om fyra timmar börjar träningspasset inför lördagens drabbning. Strålande sol och perfekt värme, just nu. Är på väg nu Så en kall blir inte fel när jag kommer Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 5, 2013 Dela Inlagd Juni 5, 2013 Ska också försöka hitta dit. Eller hittar jag men hoppas att har ork o tid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts