Katrider Inlagd Juni 8, 2013 Dela Inlagd Juni 8, 2013 Är också på väg, men man kunde önska att det skulle vara smidigare och snabbare att åka kommunalt.Men man får väl skylla sig själv när man bor på vischan, men har ju nära till Arlanda istället B-) Katrider Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 8, 2013 Dela Inlagd Juni 8, 2013 Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Juni 8, 2013 Dela Inlagd Juni 8, 2013 Åh finnfan är på plats, kanske man skulle pallra sig in iallafall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 8, 2013 Dela Inlagd Juni 8, 2013 Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 8, 2013 Dela Inlagd Juni 8, 2013 Nu åker vi dit ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd Juni 8, 2013 Dela Inlagd Juni 8, 2013 Två på väg Tjoho Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Juni 8, 2013 Dela Inlagd Juni 8, 2013 (ändrad) Ha det nu så sköj i det fina vädret.Önskar, som Baa att man vore på plats och lova nu att ta hand om gästerna från väster. Ändrades Juni 8, 2013 av Drivern Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 8, 2013 Dela Inlagd Juni 8, 2013 Nu regnar det i Gävle och det är på väg söderut "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 8, 2013 Dela Inlagd Juni 8, 2013 Nu regnar det i Gävle och det är på väg söderut Dream är väl herr Enis som är på väg söder ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lennie Inlagd Juni 8, 2013 Dela Inlagd Juni 8, 2013 Det blev ju en trevig kväll. Mer detaljer kommer en annan dag. Men jag kan inte undanhålla er kvällens citat från PeterDahlin när han, jag och Minne00 åkte taxi till hotellet: 'Den där Södra Länken, går den söderut?" Herr Chang har talat. varför tror du dumstruten är hans??? Lennie Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 8, 2013 Dela Inlagd Juni 8, 2013 En liten hälsnimg till Knasen från PeterDahlin och Odin: Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 8, 2013 Dela Inlagd Juni 8, 2013 Magiskt Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 8, 2013 Dela Inlagd Juni 8, 2013 Är det fest eller Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 8, 2013 Dela Inlagd Juni 8, 2013 Piff & puff Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Juni 8, 2013 Dela Inlagd Juni 8, 2013 Åh finnfan är på plats, kanske man skulle pallra sig in iallafall. Skylla på finnfan Tror nog det är EA som lockar, men med en sån Far så är det garanterat ett bra val. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 8, 2013 Dela Inlagd Juni 8, 2013 Piff och piff igen Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Siamkap Inlagd Juni 8, 2013 Dela Inlagd Juni 8, 2013 ImageUploadedByTapatalk1370705834.174339.jpg ImageUploadedByTapatalk1370705850.637610.jpg Piff och piff igen Ser mer ut som Bill o Bull och Måns. Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 8, 2013 Dela Inlagd Juni 8, 2013 Och vad har dom här herrarna för nickname då? Piff och Piff heter dom tydligen . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Juni 8, 2013 Dela Inlagd Juni 8, 2013 På Maitans begäran! En nykter betraktelse av en onykter tillställning. Men otroligt härliga deltagare. Dessa togs innan jag klev in på träffen. Innan jag hade träffat alla härliga människor från MPR Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 8, 2013 Dela Inlagd Juni 8, 2013 Vi låter bilderna snacka för sig själva Själv har jag svårt för namn så ni får klara er utan. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 8, 2013 Dela Inlagd Juni 8, 2013 Mera: Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 8, 2013 Dela Inlagd Juni 8, 2013 Jag är på G40 minuterLite sent. Men jag får ta nattpasset Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Juni 8, 2013 Dela Inlagd Juni 8, 2013 (ändrad) Sedan träffad jag alla dessa människor som tog emot mig med stora famnen utan att veta vem jag är. Och sist men absolut inte minst dessa underbara tjejer! Härligt att få haft möjlighet att träffa er alla! Ändrades Juni 8, 2013 av Fibromorsa Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 8, 2013 Dela Inlagd Juni 8, 2013 Stämningen stiger: Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Juni 8, 2013 Dela Inlagd Juni 8, 2013 På väg till träffen såg jag denna juvliga dam. Lotteri eller nått.. Fick FF att dricka folkbärs. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts