Hua Hin Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 uploadfromtaptalk1370547586568.jpg Tack för en trevlig kväll 1 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Som sagt så hade vi ett litet möte idag för att diskutera de sista planerna för Stockholmsträffen. Så vad kom vi fram till... ... Nytt försök imorgon. God natt. Som väntat. Både BMS o Småland tog sig en låååååååååångvarig powernapp. Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
heno Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Tack för en trevlig kväll tack själv ! hoppas vi ses på lördag ! håller tummarna ! .-' henke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Jag tar aldrig en powernap Skål på er Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Dags igen. SKÅÅÅL !!! jag kommer på lördag. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Nu blir de magiskt snart ImageUploadedByTapatalk1370528937.415972.jpg ImageUploadedByTapatalk1370528953.486316.jpg ImageUploadedByTapatalk1370528967.191789.jpg Den kocken känner jag igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Hemma nu tack för en trevlig eftermiddag Tack igen för nubben och dom otroligt goda mackorna Och tack till mankan som körde ut dig också Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Nu lämnar Kötthandlarn PD och jag snart Götet för att komma upp och njuta av trevligt sällskap! Vi ses asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Nu lämnar Kötthandlarn PD och jag snart Götet för att komma upp och njuta av trevligt sällskap!Vi ses ni är välkomna till framsidan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 ni är välkomna till framsidan Framstjärten menar du väl? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 En till på en sillstrypare. regnar det När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 regnar det De är strålande sol Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 De är strålande solJa vilket härligt väder vi fått underbart ,nu känns Thailand avlägset Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 ni är välkomna till framsidan Baksidan heter det När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Ja vilket härligt väder vi fått underbart ,nu känns Thailand avlägset vem fan e shiva är det hunden eler nån darling När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Inga tält kommer att packas i bilen, så Clirre slipper ligga uppe på hatthyllan i bilen Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Nu lämnar Kötthandlarn PD och jag snart Götet för att komma upp och njuta av trevligt sällskap! Vi ses Mitt tåg går 11.40, framme Stockholm C 14.50. Packad och klar Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Kanon väder idag igen Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 De blev några öl igår Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Hade också träningsläger igår sedan blev det Sex on the beach “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Hade också träningsläger igår [img=http://www.maipenrai.se/forum/public/style_images/master/attachicon.gif] 0007.jpg sedan blev det Sex on the beach [img=http://www.maipenrai.se/forum/public/style_images/master/attachicon.gif] 0008.jpg Den såg god ut Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Den såg god ut Ja den blev poppis hos mina kompisar igår “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Nu är jag av den blyga och osäkra typen och drar mig gärna ur i sista stund, men jag ska försöka ta mig i kragen denna gång och våga ta mig till forumträffen. Sätt mig på ”Kanske listan”. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Spara lite till lördag också. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Lunchar just nu... inget vidare väder från Gondolens utsikt. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts