Borgmästarens Son Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Amatör amatör Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Värmer upp lite i skogen! uploadfromtaptalk1370526975678.jpg Ska snart ner till Pärlan och ta ett par kalla om du har tid kom förbi 1 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Nu jävlar åker Småland Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Bajen bärs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
heno Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Ska snart ner till Pärlan och ta ett par kalla om du har tid kom förbi kom just hem men dyker ned på en stund ! .-' henke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 kom just hem men dyker ned på en stund ! Ok trevligt är där om 15min 1 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Hemma nu tack för en trevlig eftermiddag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Saker som skall förklaras under Stockholmsträffen: 1: Hur gick det till när jag och Towe gifte oss i Slottsskogen härom veckan och varför ligger vigselringen, som tydligen tillhör Minne00, i Towes badrumsskåp? 2: Är BMS hemligt kär i Gorocco? 3: Har Gorocco alltid Raffe med sig när han reser? Min bror undrar eftersom vi träffade Gorocco och Raffe när de bara var på jobbresa till Gbg härom veckan.. 4: Varför gapar BMS amatör amatör, när han sällan är vaken själv?? Hmmm, mycket man vill veta.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 33:an ser upptagen ut, skalar han potäter tro Det finjobbet fick sonhustrun sköta idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 ImageUploadedByTapatalk1370532632.538048.jpg Sol värme ,vänner ja då mår man bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Saker som skall förklaras under Stockholmsträffen: 1: Hur gick det till när jag och Towe gifte oss i Slottsskogen härom veckan och varför ligger vigselringen, som tydligen tillhör Minne00, i Towes badrumsskåp? 2: Är BMS hemligt kär i Gorocco? 3: Har Gorocco alltid Raffe med sig när han reser? Min bror undrar eftersom vi träffade Gorocco och Raffe när de bara var på jobbresa till Gbg härom veckan.. 4: Varför gapar BMS amatör amatör, när han sällan är vaken själv?? Hmmm, mycket man vill veta.. Fråga 4 lär vi aldrig få svar på. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Saker som skall förklaras under Stockholmsträffen: 1: Hur gick det till när jag och Towe gifte oss i Slottsskogen härom veckan och varför ligger vigselringen, som tydligen tillhör Minne00, i Towes badrumsskåp? 2: Är BMS hemligt kär i Gorocco? 3: Har Gorocco alltid Raffe med sig när han reser? Min bror undrar eftersom vi träffade Gorocco och Raffe när de bara var på jobbresa till Gbg härom veckan.. 4: Varför gapar BMS amatör amatör, när han sällan är vaken själv?? Hmmm, mycket man vill veta.. ha ha men i nästa vecka så flyttar hon in hos mig När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 (ändrad) Hmmm, vad gör lillkrabban? Ändrades Juni 6, 2013 av mackan33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Nu har uppladdningen inför årets fest börjat och fler medlemmar är på ingång. drabbning.JPG [ Fyllgubbar hittar ni till Bajenmark? Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Magiskt ImageUploadedByTapatalk1370519495.607535.jpg Magiskt? De e bara gamla bocken Bruse. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Hmmm, vad gör lillkrabban? image.jpg Hon är väl en linslus som dom flesta andra Thailändare. Hoppas att ni får en fortsatt trevlig fest. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Fråga 4 lär vi aldrig få svar på. Hmm, kanske denna helgen kan ge svar på bryderierna!!?? Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Några bilder från 2012. Dom får tala för sig själva. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Hon är väl en linslus som dom flesta andra Thailändare. Hoppas att ni får en fortsatt trevlig fest. Min tveksamma fantasi undrade mest vad hon hade för en liten plattfisk i handen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
heno Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 .-' henke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 En till på en sillstrypare. Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 (ändrad) Kommer Tallviking Odin Swedenfarang Husse & Lynn Gorocco, Lillkrabban, Kevin, Raffe, + Några till Borgmästarens Son Durian Drik Heno.sthlm Herr Chang Sam sip sam & Shiva Kenneth4616 med fam +några till FF & Ea Nicholas Snake med fru och dotter Thaiskuggan med kärring Ragson Leifen Clion Mikedo58 & Kan & Biby Jocke64 med fru Rillex ev sambo Småland Smala sussi med dotter Towe Tobias Vara + 2 Mille & Pin Peter Dahlin Kötthandlarn Minne00 Krallas Katrider med familj kommer. Helge72 med fru Rocky och jarnime Kanske kommer Mamma bäng fan pappa käng John Khonken med fam Sangsomcoke StefanJ Hua Hin Amja Mooton Snucke med fam Hajkaj Virgo med fam Vickar för BMS och la till två namn på listan. Ändrades Juni 6, 2013 av swedenfarang Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Khonken kommer frågan är om jag får familjen med eller inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juni 6, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juni 6, 2013 Som sagt så hade vi ett litet möte idag för att diskutera de sista planerna för Stockholmsträffen. Så vad kom vi fram till... ... Nytt försök imorgon. God natt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts