Sam sip sam Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 Ser bra ut Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
virgo Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 Kommer troligtvis med fru o dotter och kanske några till om inget oförutsett inträffar. Jag har inte riktig koll på hur det funkar med forumträff? Är det typ knytkalas eller skall man betala till någon? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 Kommer troligtvis med fru o dotter och kanske några till om inget oförutsett inträffar. Jag har inte riktig koll på hur det funkar med forumträff? Är det typ knytkalas eller skall man betala till någon? Forumträffen är gratis och man tar med sig mat o dryck själv.Du kan kolla länkarna här. http://www.maipenrai.se/forum/t/24581-stockholmsträffen-lördagen-den-8e-juni-2013/#entry708934 Välkommen BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 Kommer Tallviking Odin Swedenfarang Husse & Lynn Gorocco, Lillkrabban, Kevin, Raffe, + Några till Borgmästarens Son Durian Drik Heno.sthlm Herr Chang Sam sip sam & Shiva Kenneth4616 med fam +några till FF & Ea Nicholas Snake med fru och dotter Thaiskuggan med kärring Ragson Leifen Clion Mikedo58 & Kan & Biby Jocke64 med fru Rillex ev sambo Småland Smala sussi med dotter Towe Tobias Vara + 2 Mille & Pin Peter Dahlin Kötthandlarn Minne00 Krallas Kanske kommer Mamma bäng fan pappa käng John Khonken med fam Sangsomcoke StefanJ Hua Hin Amja Gst med fru Mooton Snucke med fam Hajkaj Virgo med fam Har jag missat någon så säg till så fixar jag till de Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 Klädmode Stockholmsträffen 16/6 2013 Men av kärlek håller sig man varm Ser ut att bli lite varmare i år “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 Klädmode Stockholmsträffen 16/6 2013 Men av kärlek håller sig man varm Ser ut att bli lite varmare i år 16/6 2013 är om nästan tre veckor. .. veckan efter sthlm träffen eller har jag kollat fel i kalendern igen ? Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 16/6 2013 är om nästan tre veckor. .. veckan efter sthlm träffen eller har jag kollat fel i kalendern igen ? Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 Kenneth slant nog på en tangent, det där va världens blötaste MPR fest 2012 Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 Åren innan var bättre 2011: 2010: Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 Åren innan var bättre 2011: 2010: va tusan var jag där 2011 Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 Åren innan var bättre 2011: 2010: Måne smekte varligt TV:s lår, det såg kamratligt ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 (ändrad) Måne smekte varligt TV:s lår, det såg kamratligt ut Då skulle du sett han två timmar senare när han skulle in på "Tigern" ! Ändrades Maj 31, 2013 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 Då skulle du sett han två timmar senare när han skulle in på "Tigern" ! Jag hörde talas om att vakterna, bad han ta en promenad typ Södertälje-Täby och tillbaka, och i det läget gav Måne upp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 Måne smekte varligt TV:s lår, det såg kamratligt ut Kamrater värnar om varandra Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 Då skulle du sett han två timmar senare när han skulle in på "Tigern" ! Och du vet anledningen,historiens vingslag hörs än idag Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 Jag hörde talas om att vakterna, bad han ta en promenad typ Södertälje-Täby och tillbaka, och i det läget gav Måne upp Måne gav inte upp(det gör han när han ligger)han fortsatte hela natten och dan efter oxå eller hur Odin.Thainab och jag fortsatte till måndag kväll,det ni tunnisar Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 Måne gav inte upp(det gör han när han ligger)han fortsatte hela natten och dan efter oxå eller hur Odin.Thainab och jag fortsatte till måndag kväll,det ni tunnisar Sen var det väl både måndag och tisdag du var utslagen och okontaktbar har jag för mig.... Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 Måne gav inte upp(det gör han när han ligger)han fortsatte hela natten och dan efter oxå eller hur Odin.Thainab och jag fortsatte till måndag kväll,det ni tunnisar Du gav väl upp att komma in på Tigern, Det var bara det jag menade att du sen fortsatte festerna, I Örebro var det juh du som uppfann efterfesterna Stallet kl 04.00 ,med uppträdande och sång på borden var klassiska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 Sen var det väl både måndag och tisdag du var utslagen och okontaktbar har jag för mig.... Måndagen var det full fart,något lugnare tis-fredag Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 Du gav väl upp att komma in på Tigern, Det var bara det jag menade att du sen fortsatte festerna, I Örebro var det juh du som uppfann efterfesterna Stallet kl 04.00 ,med uppträdande och sång på borden var klassiska En del känner ju vakter i hela svedala,man kan inte gilla alla,efterfester is da shit Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 Jag hörde talas om att vakterna, bad han ta en promenad typ Södertälje-Täby och tillbaka, och i det läget gav Måne upp Varför gå när det finns taxi ? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 Måne gav inte upp(det gör han när han ligger)han fortsatte hela natten och dan efter oxå eller hur Odin.Thainab och jag fortsatte till måndag kväll,det ni tunnisar Typiskt , fattiglapparna börjar gnälla redan på måndag om jobb. Party är party Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 2, 2013 Dela Inlagd Juni 2, 2013 Nu är väskan packad och jag är på väg ner mot Stockholm igen. Undra jag hur mycket jag har glömt att ta med Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Juni 2, 2013 Dela Inlagd Juni 2, 2013 Kommer så klart. Ni känner igen mig då jag har en röd skjorta.mvh B Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 2, 2013 Dela Inlagd Juni 2, 2013 Biljetten och hotell Globen är bokade så sätt mig på kommer När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 2, 2013 Dela Inlagd Juni 2, 2013 Varför gå när det finns taxi ? Färdtjänst heter det ha ha När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts