Borgmästarens Son Inlagd Maj 28, 2013 Dela Inlagd Maj 28, 2013 Virrpannan undrar ? har festen varit eller är det en till? kul jag gillar partyn, igen,vilket datum var det...? borgmästaren vet du ngt om detta? [img=http://www.maipenrai.se/forum/public/style_images/master/attachicon.gif] DSCF0353.JPG 8/6 är de Men vi lär nog ses över någon öl i hemfosa förre de Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Maj 28, 2013 Dela Inlagd Maj 28, 2013 Ok.. Då har vi live musik då Kommer krille med också? Jo han vill va med... men får han verkligen det??? Hur skaaaaare gåååå mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krallas Inlagd Maj 28, 2013 Dela Inlagd Maj 28, 2013 Jo han vill va med... men får han verkligen det??? Hur skaaaaare gåååå Klart jag får,, snälla... (o: Hörde att Ragson skulle skjutsa mig dit och hem i Mazzdan.. Stämmer det? (o: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 29, 2013 Dela Inlagd Maj 29, 2013 Jo han vill va med... men får han verkligen det??? Hur skaaaaare gåååå Klart han ska med!!! De kommer bli magiskt Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Maj 29, 2013 Dela Inlagd Maj 29, 2013 Klart jag får,, snälla... (o: Hörde att Ragson skulle skjutsa mig dit och hem i Mazzdan.. Stämmer det? (o: Det låter mest som ett rykte... the massadan...eller mamasan kanske? Står nog bäst parkerad den dagen tror jag. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 29, 2013 Dela Inlagd Maj 29, 2013 Det låter mest som ett rykte... the massadan...eller mamasan kanske? Står nog bäst parkerad den dagen tror jag. I Sverige gäller 0.2 promille så den står nog bäst där den står. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Maj 30, 2013 Dela Inlagd Maj 30, 2013 PeterDalin står för bil och agerar chaufför, Kötthandlarn står för underhållningen och jag fixade oss ett familjerum på Globen. Vi dyker upp på fredagen och förväntar oss att bli kungligt välkomnade och omhändertagna Vi ses! asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Maj 30, 2013 Dela Inlagd Maj 30, 2013 Det var en trevlig överraskning. Förhandlingarna går framåt. Om det bara blir väder dyker några ur familjen upp. Frugan vägrar en regndag till efter förra sommarens träff. Jag håller tummarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Maj 30, 2013 Dela Inlagd Maj 30, 2013 PeterDalin står för bil och agerar chaufför, Kötthandlarn står för underhållningen och jag fixade oss ett familjerum på Globen. Vi dyker upp på fredagen och förväntar oss att bli kungligt välkomnade och omhändertagna Vi ses! Familjen MPR... Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 30, 2013 Dela Inlagd Maj 30, 2013 PeterDalin står för bil och agerar chaufför, Kötthandlarn står för underhållningen och jag fixade oss ett familjerum på Globen. Vi dyker upp på fredagen och förväntar oss att bli kungligt välkomnade och omhändertagna Vi ses! Vi blir ett rejält gäng där på Globen, vi kommer dock på lördag förmiddag Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Maj 30, 2013 Dela Inlagd Maj 30, 2013 Ja, nu ska det bli intressant att se hur ni ordnar forumträffar i Stockholm. Kanske kan kopiera något till Västgötaträffen Jag anländer Stockholm på fredagen och Clion kommer till Arlanda på lördagen 09.00. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Maj 30, 2013 Dela Inlagd Maj 30, 2013 Ja, nu ska det bli intressant att se hur ni ordnar forumträffar i Stockholm. Kanske kan kopiera något till Västgötaträffen Jag anländer Stockholm på fredagen och Clion kommer till Arlanda på lördagen 09.00. Herr Chang har talat. Trodde du var emot kopiering... I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 30, 2013 Dela Inlagd Maj 30, 2013 Ja, nu ska det bli intressant att se hur ni ordnar forumträffar i Stockholm. Kanske kan kopiera något till Västgötaträffen Jag anländer Stockholm på fredagen och Clion kommer till Arlanda på lördagen 09.00. Herr Chang har talat. Vi ska hämta upp Clirre på Arlanda, får väl ringa honom och kolla så det inte hänt någon ändring sen dess Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Maj 30, 2013 Dela Inlagd Maj 30, 2013 (ändrad) Trodde du var emot kopiering... Hehe, endast om något är patenterat eller upphovsrättsskyddat Herr Chang har talat. Ändrades Maj 30, 2013 av Herr Chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 30, 2013 Dela Inlagd Maj 30, 2013 FF o Ea har bokat rum på Globe hotell, någon vänlig själ som PMar sitt nummer så man ta pilsner eller 2 med någon annan än Ea.. Vi kommer ca 12,13 tiden till hotellet.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd Maj 30, 2013 Dela Inlagd Maj 30, 2013 Kommer troligvis. Allt beror på väder och vind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 30, 2013 Dela Inlagd Maj 30, 2013 Kommer troligvis. Allt beror på väder och vind. Finns inget dåligt väder bara dåliga kläder Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 30, 2013 Dela Inlagd Maj 30, 2013 Finns inget dåligt väder bara dåliga kläder Inte kände du dig sliten förra måndagen på jobbet?? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Snucke Inlagd Maj 30, 2013 Dela Inlagd Maj 30, 2013 (ändrad) Hej . Jag med familj och eventuellt några till kommer nog bara vädret är ok. Snucke Ändrades Maj 30, 2013 av Snucke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 30, 2013 Dela Inlagd Maj 30, 2013 Kommer Tallviking Odin Swedenfarang Husse & Lynn Gorocco, Lillkrabban, Kevin, Raffe, + Några till Borgmästarens Son Durian Drik Heno.sthlm Herr Chang Sam sip sam & Shiva Kenneth4616 med fam +några till FF & Ea Nicholas Snake med fru och dotter Thaiskuggan med kärring Ragson Leifen Clion Mikedo58 & Kan & Biby Jocke64 med fru Rillex ev sambo Småland Smala sussi med dotter Towe Tobias Vara + 2 Mille & Pin Peter Dahlin Kötthandlarn Minne00 Kanske kommer Mamma bäng fan pappa käng John Khonken med fam Sangsomcoke StefanJ Hua Hin Amja Gst med fru Mooton Snucke med fam Har jag missat någon så säg till så fixar jag till de Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Maj 30, 2013 Dela Inlagd Maj 30, 2013 kanske tittar förbi på en grillad med bröd. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krallas Inlagd Maj 30, 2013 Dela Inlagd Maj 30, 2013 Kommer Tallviking Odin Swedenfarang Husse & Lynn Gorocco, Lillkrabban, Kevin, Raffe, + Några till Borgmästarens Son Durian Drik Heno.sthlm Herr Chang Sam sip sam & Shiva Kenneth4616 med fam +några till FF & Ea Nicholas Snake med fru och dotter Thaiskuggan med kärring Ragson Leifen Clion Mikedo58 & Kan & Biby Jocke64 med fru Rillex ev sambo Småland Smala sussi med dotter Towe Tobias Vara + 2 Mille & Pin Peter Dahlin Kötthandlarn Minne00 Kanske kommer Mamma bäng fan pappa käng John Khonken med fam Sangsomcoke StefanJ Hua Hin Amja Gst med fru Mooton Snucke med fam Har jag missat någon så säg till så fixar jag till de Säger TILL!! (o: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Maj 30, 2013 Dela Inlagd Maj 30, 2013 Finns inget dåligt väder bara dåliga kläder Det där är nog bland det värsta uttryck jag känner till... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 FF o Ea har bokat rum på Globe hotell, någon vänlig själ som PMar sitt nummer så man ta pilsner eller 2 med någon annan än Ea.. Vi kommer ca 12,13 tiden till hotellet.. FF kommer ni på lördag så kan jag ställa upp så kan vi lufsa mot grillstället sen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 har eventuellt en gäst med mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts