ragson Inlagd Maj 5, 2013 Dela Inlagd Maj 5, 2013 sorry skrev fel...Det ska vara Slagsta marina som jag spelar på den 8:e! På Uffe & Stinas café. Varför inte ha träffen där? supermysigt ställe ju. Men svårt att ta sej dit om man inte har bil tror jag. http://www.slagstamarina.se/?page_id=280 mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 5, 2013 Dela Inlagd Maj 5, 2013 sorry skrev fel...Det ska vara Slagsta marina som jag spelar på den 8:e! På Uffe & Stinas café. Varför inte ha träffen där? supermysigt ställe ju. Men svårt att ta sej dit om man inte har bil tror jag. http://www.slagstamarina.se/?page_id=280 Jag har bil inga problem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 5, 2013 Dela Inlagd Maj 5, 2013 BMS! Jag har fått in ett gig den 8e på Skavsta marina. Ska kolla när det börjar så kanske jag kan va med ett tag på picknicken iallafall. Det är en bra bit att åka från Skärmarbrink tyvärr. Ok...kolla de så hör du av dig Men hoppas du kan komma en stund Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 5, 2013 Dela Inlagd Maj 5, 2013 Kommer Tallviking Odin Swedenfarang Husse & Lynn Gorocco, Lillkrabban, Kevin, Raffe, + Några till Borgmästarens Son Durian Drik Heno.sthlm Herr Chang Sam sip sam & Shiva Kenneth4616 med fam +några till FF & Ea Nicholas Snake med fru och dotter Thaiskuggan med kärring Ragson Leifen Clion Mikedo58 & Kan & Biby Jocke64 med fru Rillex ev sambo Kanske kommer Towe Mamma bäng fan pappa käng John Khonken med fam Sangsomcoke StefanJ Hua Hin Amja Gst med fru Har jag missat någon så säg till så fixar jag till de Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Maj 5, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 5, 2013 (ändrad) sorry skrev fel...Det ska vara Slagsta marina som jag spelar på den 8:e! På Uffe & Stinas café. Varför inte ha träffen där? supermysigt ställe ju. Men svårt att ta sej dit om man inte har bil tror jag. http://www.slagstamarina.se/?page_id=280 Att flytta träffen dit är inte aktuellt. Vilken tid börjar du spela där, det väl bara att ta tricken dit från Skärmarbrink via Slussen om du hinner. T-banehållplats Fittja antar jag, sen hur man tar sig till hamnen är väl en annan historia. Är det inte för tidigt kanske en del skulle vilja följa med och lyssna på dig med. Ändrades Maj 5, 2013 av Gorocco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 5, 2013 Dela Inlagd Maj 5, 2013 Att flytta träffen dit är inte aktuellt. Vilken tid börjar du spela där, det väl bara att ta tricken dit från Skärmarbrink via Slussen om du hinner. T-banehållplats Fittja antar jag, sen hur man tar sig till hamnen är väl en annan historia. Är det inte för tidigt kanske en del skulle vilja följa med och lyssna på dig med. Det är bara 17 km mellan Skärmarbrink och Slagsta Marina så en bulle går snabbt på 20 minuter Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Maj 5, 2013 Dela Inlagd Maj 5, 2013 Att flytta träffen dit är inte aktuellt. Vilken tid börjar du spela där, det väl bara att ta tricken dit från Skärmarbrink via Slussen om du hinner. T-banehållplats Fittja antar jag, sen hur man tar sig till hamnen är väl en annan historia. Är det inte för tidigt kanske en del skulle vilja följa med och lyssna på dig med. Jag vet inte säkert men runt 8 snåret tror jag. Det är ett fint café Och har plats för många folk. Fina baguetter och stadigt med öl finns också mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 5, 2013 Dela Inlagd Maj 5, 2013 (ändrad) Hur blir det kommer det finnas sittmöjligheter med bord ? Ändrades Maj 5, 2013 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lynn Inlagd Maj 5, 2013 Dela Inlagd Maj 5, 2013 Hur blir det kommer det finnas sittmöjligheter med bord ? Jag tror att man måste ta med sig egen stol/filt att sitta på. Samt mat och dryck. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 5, 2013 Dela Inlagd Maj 5, 2013 Jag tror att man måste ta med sig egen stol/filt att sitta på. Samt mat och dryck. Får väl boka in en lyftkran också he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Maj 5, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 5, 2013 Jag vet inte säkert men runt 8 snåret tror jag. Det är ett fint café Och har plats för många folk. Fina baguetter och stadigt med öl finns också Det låter tidsmässigt som vi är ganska klara på ängen då och vissa antagligen är på väg vidare in i festligheterna. Man kan inte utesluta att ett gäng MPR:are dyker upp på din spelning... självklart i utbyte mot att se din vackra nuna på festen först. Vi får fixa fram en fan-buss till dina groupies från MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 5, 2013 Dela Inlagd Maj 5, 2013 Kommer Tallviking Odin Swedenfarang Husse & Lynn Gorocco, Lillkrabban, Kevin, Raffe, + Några till Borgmästarens Son Durian Drik Heno.sthlm Herr Chang Sam sip sam & Shiva Kenneth4616 med fam +några till FF & Ea Nicholas Snake med fru och dotter Thaiskuggan med kärring Ragson Leifen Clion Mikedo58 & Kan & Biby Jocke64 med fru Rillex ev sambo Hemliga gäster Kanske kommer Towe Mamma bäng fan pappa käng John Khonken med fam Sangsomcoke StefanJ Hua Hin Amja Gst med fru Har jag missat någon så säg till så fixar jag till de Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Maj 5, 2013 Dela Inlagd Maj 5, 2013 Har inte småland anmält sig? Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 5, 2013 Dela Inlagd Maj 5, 2013 Har inte småland anmält sig? Nix. Fast han ska ju vara med och hjälpa till Så han dyker nog upp Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 5, 2013 Dela Inlagd Maj 5, 2013 Har inte småland anmält sig? Småland håller nog i Raffes koppel...... Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Maj 5, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 5, 2013 Småland håller nog i Raffes koppel...... Ingen koppleriverksamhet om jag får be. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd Maj 5, 2013 Dela Inlagd Maj 5, 2013 Nix. Fast han ska ju vara med och hjälpa till Så han dyker nog upp Jag anmäler mej samma som festen.Som sagt jag har bara 300 meter dit BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Maj 5, 2013 Dela Inlagd Maj 5, 2013 Jag anmäler mej samma som festen.Som sagt jag har bara 300 meter dit Hur långt är det hem? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Virrpannan undrar va f.. är alla,8e idag!,Åh först.. Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 (ändrad) Virrpannan undrar va f.. är alla,8e idag!,Åh först.. Haha.. Bra att du är där i tid Vi syns väl i hemfosa den 6:e juni hoppas jag Ändrades Maj 8, 2013 av Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 9, 2013 Dela Inlagd Maj 9, 2013 Kommer Tallviking Odin Swedenfarang Husse & Lynn Gorocco, Lillkrabban, Kevin, Raffe, + Några till Borgmästarens Son Durian Drik Heno.sthlm Herr Chang Sam sip sam & Shiva Kenneth4616 med fam +några till FF & Ea Nicholas Snake med fru och dotter Thaiskuggan med kärring Ragson Leifen Clion Mikedo58 & Kan & Biby Jocke64 med fru Rillex ev sambo Hemliga gäster Småland Kanske kommer Towe Mamma bäng fan pappa käng John Khonken med fam Sangsomcoke StefanJ Hua Hin Amja Gst med fru Har jag missat någon så säg till så fixar jag till de Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smala sussi Inlagd Maj 10, 2013 Dela Inlagd Maj 10, 2013 Kommer Tallviking Odin Swedenfarang Husse & Lynn Gorocco, Lillkrabban, Kevin, Raffe, + Några till Borgmästarens Son Durian Drik Heno.sthlm Herr Chang Sam sip sam & Shiva Kenneth4616 med fam +några till FF & Ea Nicholas Snake med fru och dotter Thaiskuggan med kärring Ragson Leifen Clion Mikedo58 & Kan & Biby Jocke64 med fru Rillex ev sambo Hemliga gäster Småland Kanske kommer Towe Mamma bäng fan pappa käng John Khonken med fam Sangsomcoke StefanJ Hua Hin Amja Gst med fru Har jag missat någon så säg till så fixar jag till de smala sussi med dotter kommer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Maj 11, 2013 Dela Inlagd Maj 11, 2013 Ändra mitt kanske till jag kommer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 11, 2013 Dela Inlagd Maj 11, 2013 Kommer Tallviking Odin Swedenfarang Husse & Lynn Gorocco, Lillkrabban, Kevin, Raffe, + Några till Borgmästarens Son Durian Drik Heno.sthlm Herr Chang Sam sip sam & Shiva Kenneth4616 med fam +några till FF & Ea Nicholas Snake med fru och dotter Thaiskuggan med kärring Ragson Leifen Clion Mikedo58 & Kan & Biby Jocke64 med fru Rillex ev sambo Hemliga gäster Småland Smala sussi med dotter Towe Kanske kommer Mamma bäng fan pappa käng John Khonken med fam Sangsomcoke StefanJ Hua Hin Amja Gst med fru Har jag missat någon så säg till så fixar jag till de Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 12, 2013 Dela Inlagd Maj 12, 2013 Kommer Tallviking Odin Swedenfarang Husse & Lynn Gorocco, Lillkrabban, Kevin, Raffe, + Några till Borgmästarens Son Durian Drik Heno.sthlm Herr Chang Sam sip sam & Shiva Kenneth4616 med fam +några till FF & Ea Nicholas Snake med fru och dotter Thaiskuggan med kärring Ragson Leifen Clion Mikedo58 & Kan & Biby Jocke64 med fru Rillex ev sambo Hemliga gäster Småland Smala sussi med dotter Towe Tobias Vara + 2 Kanske kommer Mamma bäng fan pappa käng John Khonken med fam Sangsomcoke StefanJ Hua Hin Amja Gst med fru Har jag missat någon så säg till så fixar jag till de Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts