Jump to content
IGNORERAD

Stockholmsträffen lördagen den 8:e juni 2013


Gorocco

Recommended Posts

Oregistrerad
Jag tänker också delta, och vill gärna ha lite tips på boende i närheten. Har inte höga krav på rummet, ska bara sova där.

 

Herr Chang har talat.

 

Om du är ute efter något mer gratis så har vi ett gästrum till övers. Det är en tunnelbanetur bort.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 816
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Borgmästarens Son

    103

  • husse

    52

  • Sam sip sam

    48

  • Avregistrerad clion

    46

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Globe Hotel med gångavstånd.  Parkinn i Hammarby Sjöstad (kort taxiresa)  Quality Hotel Nacka/Sickla  (kort taxiresa). Clarion Stockholm Skanstull.

Hotel i Stockholm är inte svindyra på helger.  

 

Tackar för alla tips! Jag har nu bokat Globe Hotel och även tågresa Göteborg till Stockholm. Anländer Stockholm C 7 juni 14.50 och lämnar 9 juni 19.14.

 

Nu väntar jag med spänning på om ni kan bräcka Göteborgs forumträffar ;)

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du är ute efter något mer gratis så har vi ett gästrum till övers. Det är en tunnelbanetur bort.

 

Tackar så mycket för erbjudandet, men du vill nog inte höra mig snarka hela natten ;)

 

Hotellrum är redan bokat.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar för alla tips! Jag har nu bokat Globe Hotel och även tågresa Göteborg till Stockholm. Anländer Stockholm C 7 juni 14.50 och lämnar 9 juni 19.14.

 

Nu väntar jag med spänning på om ni kan bräcka Göteborgs forumträffar :wink:

 

Herr Chang har talat.

En dag på grönan kanske? För att återkoppla lite...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
Sam sip sam

 

Tackar för alla tips! Jag har nu bokat Globe Hotel och även tågresa Göteborg till Stockholm. Anländer Stockholm C 7 juni 14.50 och lämnar 9 juni 19.14.

 

Nu väntar jag med spänning på om ni kan bräcka Göteborgs forumträffar ;)

 

Herr Chang har talat.

Nej det blir svårt att bräcka västgötaträffen

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

En dag på grönan kanske? För att återkoppla lite...

 

Ja, på fredagen kanske? På söndagen har jag lovat besöka min syster som bor i Enskede.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, på fredagen kanske? På söndagen har jag lovat besöka min syster som bor i Enskede.

 

Herr Chang har talat.

Vart i Enskede bor din syster? Jag bor nämligen där oxå

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Vart i Enskede bor din syster? Jag bor nämligen där oxå

Har du flyttat

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Har du flyttat

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

 Om du menar mig så har jag alltid bott i Enskede, det område som Gubbängen tillhör

Ändrades av Towe
Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

 Om du menar mig så har jag alltid bott i Enskede, det område som Gubbängen tillhör

Skriv gubbängen då kärring he he

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Skriv gubbängen då kärring he he

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Så Kärringen bor i GUBB ängen :crazy:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har nu hittat schemat för Stockholmsträffen.

 

 

 

 

 

 

13.03 Raffe öppnar upp träffen med en skål i HemfosaTjut.

 

13.09 Virrpannan dyker upp på en öde äng i Södertälje och undrar var alla är.

 

13.27 Husse som kört Essingeleden, sladdar in på ängen på sin moppe och med Lynn på flaket.

 

14.12 Måne faller för trycket och kastar sin plastpåse med minimjölk och öppnar en öl.

 

14.48 Clion lyfts upp på en hög papperskorg så han kommer i jämnhöjd med Månes knäskålar, och håller ett tal till sin senaste kärlek och spelar sen luftgitarr till Bruce Springsteen.

 

15.14 Virrpanna ses planlöst irra runt i en park i norra Stockholm.

 

15.27 Borgmästarens son somnar.

 

16.08 En tunnelbana spårar ur precis vid vår äng och ur högtalarsystemet hörs:

"Ändhållplats, avstigning för samtliga."

Towe kliver ur förarhytten och undrar var fan biran är.

 

16.09 En gul liten farlig bil sladdar fram till tåget och Lamai smiter in längst bak i tunnelbanan och letar förgäves efter business class, ger upp och sätter sig och inväntar flygplansmat tillsammans med Hårbollen.

 

17.44 Virrpannan blir efter två timmar till slut övertygad om att den syrianska grillafton han hamnat på inte är den MPR-träff han letar efter.

 

18.21 Odin saknar viltkött på grillen och tror sig ha skjutit ett rådjur på ängen.

Den förtvivlade matten till den kinesiska nakenhunden ringer polisen som hämtar in Odin och geväret.

 

19.02 FFs plankstek brinner upp.

 

19.28 Virrpannan hämtas ut från Björnarnas inhägnad på Skansen där han slagit upp sin filt.

 

19.55 Borgmästaren öppnar ena ögat men finner det allt för ansträngande och somnar om.

 

20.17 Amja dyker upp med en mobil bajamaja och varnar för 12-åriga Justin Bieber-fans som ska på konsert på Globen.

 

21.22 Ett gäng Bajen Fans ses tåga förbi ängen ledd av en viss Jimmy666 som på ena benet har en färsk tatuering.

Amja lämnar raskt ängen.

 

23.59 Gorocco städar av det sista och lämnar som sista person ängen .

 

 

 

 

 

 

 

00.05 Virrpannan dyker upp på rätt äng.

 

 

 

 

 

 

Jag ser nu att detta är schemat för Stockhomsträffen 2019, så ni kan helt bortse från detta program.

Ett mer uppdaterat program för denna träff kommer senare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja fy fan, det märks att virpannan har smittat av sig några celler till avkomman :14:  :thumbsup:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har nu hittat schemat för Stockholmsträffen.<br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br />13.03 Raffe öppnar upp träffen med en skål i HemfosaTjut.<br /> <br />13.09 Virrpannan dyker upp på en öde äng i Södertälje och undrar var alla är.<br /> <br />13.27 Husse som kört Essingeleden, sladdar in på ängen på sin moppe och med Lynn på flaket.<br /> <br />14.12 Måne faller för trycket och kastar sin plastpåse med minimjölk och öppnar en öl.<br /> <br />14.48 Clion lyfts upp på en hög papperskorg så han kommer i jämnhöjd med Månes knäskålar, och håller ett tal till sin senaste kärlek och spelar sen luftgitarr till Bruce Springsteen.<br /> <br />15.14 Virrpanna ses planlöst irra runt i en park i norra Stockholm.<br /> <br />15.27 Borgmästarens son somnar.<br /> <br />16.08 En tunnelbana spårar ur precis vid vår äng och ur högtalarsystemet hörs:<br />"Ändhållplats, avstigning för samtliga."<br />Towe kliver ur förarhytten och undrar var fan biran är.<br /> <br />16.09 En gul liten farlig bil sladdar fram till tåget och Lamai smiter in längst bak i tunnelbanan och letar förgäves efter business class, ger upp och sätter sig och inväntar flygplansmat tillsammans med Hårbollen.<br /> <br />17.44 Virrpannan blir efter två timmar till slut övertygad om att den syrianska grillafton han hamnat på inte är den MPR-träff han letar efter.<br /> <br />18.21 Odin saknar viltkött på grillen och tror sig ha skjutit ett rådjur på ängen.<br />Den förtvivlade matten till den kinesiska nakenhunden ringer polisen som hämtar in Odin och geväret.<br /> <br />19.02 FFs plankstek brinner upp.<br /> <br />19.28 Virrpannan hämtas ut från Björnarnas inhägnad på Skansen där han slagit upp sin filt.<br /> <br />19.55 Borgmästaren öppnar ena ögat men finner det allt för ansträngande och somnar om.<br /> <br />20.17 Amja dyker upp med en mobil bajamaja och varnar för 12-åriga Justin Bieber-fans som ska på konsert på Globen.<br /> <br />21.22 Ett gäng Bajen Fans ses tåga förbi ängen ledd av en viss Jimmy666 som på ena benet har en färsk tatuering.<br />Amja lämnar raskt ängen.<br /> <br />23.59 Gorocco städar av det sista och lämnar som sista person ängen .<br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br />00.05 Virrpannan dyker upp på rätt äng.<br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br />Jag ser nu att detta är schemat för Stockhomsträffen 2019, så ni kan helt bortse från detta program.<br />Ett mer uppdaterat program för denna träff kommer senare.
<br /><br />Ja det var en höjdartatuering... Redan dagen efter ville kötthandlarn betala en cover up med nåt annat lag :crazy:
Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
<br /><br />Ja det var en höjdartatuering... Redan dagen efter ville kötthandlarn betala en cover up med nåt annat lag :crazy:

Färgkombinationen har föreslog  är helt rätt men du får ta fram klorin och bleka den blåa färgen något för att vara helt rätt på det!

Link to comment
Dela på andra sajter

Så Kärringen bor i GUBB ängen :crazy:

 

Och jag kommer från Tallkrogen.. :whistle:

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Kommer

Tallviking

Odin

Swedenfarang

Husse & Lynn

Gorocco, Lillkrabban, Kevin, Raffe, + Några till

Borgmästarens Son

Durian

Drik

Heno.sthlm

Herr Chang

 

Kanske kommer

Clion

Towe

Mamma bäng fan pappa käng

John Khonken & fam

Sangsomcoke

StefanJ

Hua Hin

 

Har jag missat någon så säg till så fixar jag till de

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer

Tallviking

Odin

Swedenfarang

Husse & Lynn

Gorocco, Lillkrabban, Kevin, Raffe, + Några till

Borgmästarens Son

Durian

Drik

Heno.sthlm

Herr Chang

 

Kanske kommer

Clion

Towe

Mamma bäng fan pappa käng

John Khonken & fam

Sangsomcoke

StefanJ

Hua Hin

 

Har jag missat någon så säg till så fixar jag till de

Du har missat Kommer inte :crazy: 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Färgkombinationen har föreslog  är helt rätt men du får ta fram klorin och bleka den blåa färgen något för att vara helt rätt på det!

Blå färgen??

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
Blå färgen??

JA! Misstänker att Kötthandlarens förslag innehöll den färgen när han föreslog övertäckning av den befintliga!

Link to comment
Dela på andra sajter

JA! Misstänker att Kötthandlarens förslag innehöll den färgen när han föreslog övertäckning av den befintliga!

Jaha okej! Mycket möjligt. Kan inga lag-namn eller färger eller nånting. Aldrig sett en fotbolls match i hela mitt liv å kommer förhoppningsvis aldrig se någon heller =)

 

(Sorry OT)

Link to comment
Dela på andra sajter

15.27 Borgmästarens son somnar.

 

Hehe...

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Skriv gubbängen då kärring he he

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Hörru gubbj-l hihi Enskede e ju postnummerområdet så det så...

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...