Jump to content
IGNORERAD

Stockholmsträffen lördagen den 8:e juni 2013


Gorocco

Recommended Posts

Borgmästarens Son

Om de är någon som vill svinga någon bärs den 24,25,maj i Stockholm så hör av er

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 816
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Borgmästarens Son

    103

  • husse

    52

  • Sam sip sam

    48

  • Avregistrerad clion

    46

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Om de är någon som vill svinga någon bärs den 24,25,maj i Stockholm så hör av er

Är det grunden du lägger till träffen

Jobba är till för dom fattiga

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son
Är det grunden du lägger till träffen

 

Japp jag tänkte de :17:

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

PeterDahlin
smala sussi med dotter kommer

Bara hört gott om smala sussie´s dotter. Såg bild på henne i vintras.  :14:   :crazy:

Duracellkanin med dopade batterier.

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Öööh... dottern vet jag inget om, men smala sussie ska bli roligt att träffa igen!

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om de är någon som vill svinga någon bärs den 24,25,maj i Stockholm så hör av er

25 maj, fixat biljetter till Jerry på cirkus, kan bli nåt kanske ???

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Om de är någon som vill svinga någon bärs den 24,25,maj i Stockholm så hör av er

 

Skulle tro att Du får lite bättre bättre respons på den här frågan om Du ger den en egen tråd, istället för att gömma den i en tråd som handlar om ett party 8 juni. Och P3 riktigt älskaaaar nya trådar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och P3 riktigt älskaaaar nya trådar.

 

Sååå sant.

In med nya trådar bara. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Om de är någon som vill svinga någon bärs den 24,25,maj i Stockholm så hör av er
Jag ställer upp. Jag vågar inte att mprs lilla lappgubbe ska vara ensam i storstan.

BAJEN 4-EVER

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ställer upp. Jag vågar inte att mprs lilla lappgubbe ska vara ensam i storstan.

 

Jag hänger på och tar en öl eller 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

25 passar mig som det ser ut nu

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Om de är någon som vill svinga någon bärs den 24,25,maj i Stockholm så hör av er

 

ja men vafan det vore väl trevligt =) hoppas jag är i stan då annars får det vänta till 8 =)

.-' henke

Link to comment
Dela på andra sajter

PeterDahlin
Om de är någon som vill svinga någon bärs den 24,25,maj i Stockholm så hör av er

Typiskt. Bättre du stannar kvar i byn helgen efter när jag o kötthandlarn kommer upp

Duracellkanin med dopade batterier.

Link to comment
Dela på andra sajter

olle123987

Enligt rykten som nått mina öron så skulle den hemliga gästen vara Broder Tuk Tuk himself, stämmer det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang
Enligt rykten som nått mina öron så skulle den hemliga gästen vara Broder Tuk Tuk himself, stämmer det?

 

Det går ju inte att bekräfta, för då är det inte en hemlig gäst längre ;)

 

Jag medger dock att jag gjort vissa fruktlösa försök att få BTT till Västgötaträffen...

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

mille o pin anmäler sig till stockholmsträffen om arrangörerna kan garantera fint väder!

Link to comment
Dela på andra sajter

Strålande sol är beställt och betalt sen länge så medtag solskyddsfaktor och keps, glöm inte att smörja in öronen.

Vid häftigt ölhävande ska även baksida underarm smörjas.

 

Vill bara påminna om några saker inför stundande träff:

 

Det är knytis... så var och en tar med vad de vill äta och dricka, grillar och kol finns på plats.

 

Det finns en del bord och bänkar på ängen, vi ska försöka var där tidigt och reservera dem.

De kommer dock inte räcka åt alla så det rekommenderas att ta med egen stol om man vill vara säker på en sittplats.

På Jula, Clas Ohlson, Biltema m.m finns enkla och lätta brassestolar/campingstolar att köpa under hundralappen.

Annars så går det alldeles utmärkt att sitta direkt på gräset om man inte vill lyxa till det med en sarong, filt, däckad MPR:are eller rismatta under sig.

 

Vi kommer vara där ganska tidigt och pyssla så de som vill komma ner på ängen tidigare än 13.03 är mer än välkomna.

 

Skulle vår beställning av sol blivit förväxlad med någon annans beställning av piskande regn och kyla inträder Plan B.

Plan B meddelas bara om fel beställning av väder inträffar.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

tyvvär så fanns den inte i blå - vit randig, men va tusan man ska bara vila ärslet i den :crazy:

http://www.maipenrai.se/upload/monthly_05_2013/post-7524-0-12066100-1367685827.jpg

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son
mille o pin anmäler sig till stockholmsträffen om arrangörerna kan garantera fint väder!
Hoppas ni får med er måne också :) Fixar listan på torsdag när jag är hemma från Stockholm

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

ja men hej...Jag skulle ha spelat på Slagsta marina men det blev nån dubbelbokning.

Så som det ser ut nu så blir jag med MPRgänget hela kvällen.  :-)

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

ja men hej...Jag skulle ha spelat på Slagsta marina men det blev nån dubbelbokning.

Så som det ser ut nu så blir jag med MPRgänget hela kvällen.   :-)

 

Kalaskul... Ta inte på dej nå mer jobb den dagen... Basta.. hehe

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä ta med idg guran å tipsburken å ha kul me oss istället :thumbsup:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

ja men hej...Jag skulle ha spelat på Slagsta marina men det blev nån dubbelbokning.

Så som det ser ut nu så blir jag med MPRgänget hela kvällen. :-)

Ok.. Då har vi live musik då :)

Kommer krille med också?

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Virrpannan undrar ? har festen varit eller är det en till? kul jag gillar partyn, igen,vilket datum var det...?

borgmästaren vet du ngt om detta?

 

 

post-8776-0-54068000-1369762579_thumb.jp

Man blir aldrig så gammal att man inte

tror,att man har ett år kvar att leva.

Link to comment
Dela på andra sajter

Virrpannan undrar ? har festen varit eller är det en till? kul jag gillar partyn, igen,vilket datum var det...?

borgmästaren vet du ngt om detta?

 

 

[img=http://www.maipenrai.se/forum/public/style_images/master/attachicon.gif] DSCF0353.JPG

Festen är den lördagen den 8/6 och vi har utsett dej till lekledare eftersom du har erfarenhet av det.

post-7348-0-66404900-1369764495_thumb.jp

BAJEN 4-EVER

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...