Singha711 Inlagd Juli 29, 2013 Dela Inlagd Juli 29, 2013 Jag kommer fastän utan bihang. //Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 29, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juli 29, 2013 Tyvärr måste jag och Rochelle Kasta in handsken redan nu. Jag måste jobba. Hälsar pigge01 Det var tråkigt. Mycket trevligare! Ja, i och för sig trist att bihanget inte kommer med, men vi välkomnar alla som har möjlighet. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Juli 30, 2013 Dela Inlagd Juli 30, 2013 FAAAAN !!!! det saknas en flaska SangSom. Exkärringen tog visst med sig en flaska till Norge. Jaja 2 flaskor får räcka. en till fredagen och en till lördagen.. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 30, 2013 Dela Inlagd Juli 30, 2013 tyvärr måste jag också hoppa av clirre När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 30, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juli 30, 2013 tyvärr måste jag också hoppa av clirre Det var trist, vem ska nu sköta säckhoppningen Nåja, det löser sig väl. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Juli 30, 2013 Dela Inlagd Juli 30, 2013 Blir inte många km i veckan på det där Mer än vad du har fått ihop iaf kan jag lova Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juli 30, 2013 Dela Inlagd Juli 30, 2013 Du kommer och därmed jämnt!!!!!! Du har ingen talan i detta läget utan det är bara till att masa sig ner till Gbg... Det är ingen önskan utan en order från Amf.bat i Gbg å hör sen.. De är ju så otroligt billigt att åka tåg ca 1800kr Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Hult Inlagd Juli 30, 2013 Dela Inlagd Juli 30, 2013 Är 50/50 om jag kommer just nu Pratar vi sexuell läggning nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 30, 2013 Dela Inlagd Juli 30, 2013 Mer än vad du har fått ihop iaf kan jag lova Sista veckan jag jobbade hade jag 3667 km ligger på ett snitt på 3100 km + hemma varannan natt alltid hemma på helgen duger åt mig ,kör försiktigt pojk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 30, 2013 Dela Inlagd Juli 30, 2013 Tydligen banarbete vid Göteborg C till helgen.Kanske någon som drabbas av detta!? http://www.vasttrafik.se/#!/trafikstorning/106138/ Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Juli 30, 2013 Dela Inlagd Juli 30, 2013 Finlands lasset sket sig så har lastat till norge istället... tömmer nog boarding shoppen å dyker upp iaf... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 30, 2013 Dela Inlagd Juli 30, 2013 De är ju så otroligt billigt att åka tåg ca 1800kr 405 ner på fredag och 504 hem på söndag, till stockholmia Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juli 30, 2013 Dela Inlagd Juli 30, 2013 405 ner på fredag och 504 hem på söndag, till stockholmia Ok... Ska kolla. Men jag måste till Sundsvall på söndagen Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 30, 2013 Dela Inlagd Juli 30, 2013 Tydligen banarbete vid Göteborg C till helgen.Kanske någon som drabbas av detta!? http://www.vasttrafik.se/#!/trafikstorning/106138/ Vad jag får fram så verkar det inte gälla fjärrtrafiken, men rätta mig gärna om jag läser bibeln fel Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 30, 2013 Dela Inlagd Juli 30, 2013 Vad jag får fram så verkar det inte gälla fjärrtrafiken, men rätta mig gärna om jag läser bibeln fel Kan vara HC som är i farten igen för det var änna lite luddigt! står ju "all tågtrafik" men som du säger nämns inget om fjärrtågen eller så e de vi som e blinda Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 30, 2013 Dela Inlagd Juli 30, 2013 De är ju så otroligt billigt att åka tåg ca 1800kr Jag och PD har haft möte och konstaterat att om du inte kommer till Västgötaträffen, så kommer du att få bära dumstruten hela tiden i Thailand till vintern... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 30, 2013 Dela Inlagd Juli 30, 2013 Ok... Ska kolla. Men jag måste till Sundsvall på söndagen Ner till Göteborg kan du åka med oss fredag morgon om du är i Uppsalatrakten Hem blir det svårare då åker vidare till Ullared på söndagen Ska på kurs i turistengelska med Ola-Conny “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juli 30, 2013 Dela Inlagd Juli 30, 2013 http://youtu.be/WHKrf3sXyGc Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Juli 30, 2013 Dela Inlagd Juli 30, 2013 Ner till Göteborg kan du åka med oss fredag morgon om du är i Uppsalatrakten Hem blir det svårare då åker vidare till Ullared på söndagen Ska på kurs i turistengelska med Ola-Conny Hörde att den kursen var inställd, men Morgan kommer att hålla en istället Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juli 30, 2013 Dela Inlagd Juli 30, 2013 Jag och PD har haft möte och konstaterat att om du inte kommer till Västgötaträffen, så kommer du att få bära dumstruten hela tiden i Thailand till vintern... Eftersom ni inte sitter med i dumstruts kommittén är de omöjligt för er att ut se de Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd Juli 30, 2013 Dela Inlagd Juli 30, 2013 Måste meddela att jag o smala sussi inte kommer på träffen pga för mycket jobb mm.Tråkigt men det kommer andra gånger. Ha en jätte kul träff o drick en sam song för mej med. BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 31, 2013 Dela Inlagd Juli 31, 2013 Det verkar som hotell nya varvet inte är kompis med sina grannar smhi. det vankas regn på lördag eftermiddag, eller har Herr Chang några shalmerskompisar som kan blåsa bort regnet Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Juli 31, 2013 Dela Inlagd Juli 31, 2013 Det verkar som hotell nya varvet inte är kompis med sina grannar smhi. det vankas regn på lördag eftermiddag, eller har Herr Chang några shalmerskompisar som kan blåsa bort regnet I så fall kommer vårt nya partytält till användning, nyligen impregnerat och betatestat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 31, 2013 Dela Inlagd Juli 31, 2013 Det ändrar sig fort i prognoserna Igår var det en stor sol hela helgen och idag ser det ut så här Får hoppas för alla deltagare och arrangörers skull att det ändrar sig igen Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd Juli 31, 2013 Dela Inlagd Juli 31, 2013 3,4 mm duggregn mellan kl. 14-20 i 27 graders värme låter som rätt behagligt. Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts