FF Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 FF o Ea tackar för en trevlig tillställning, Ea körde hela vägen hem.. Nu har Ea en ny fin tröja.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 Kom igen era sega gubbar... in med bilderna för sjutton. Sitter här hemma och tokväntar på skandalbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 Bibben fick tag i en Long island ice tea på flaska Ea djupt koncentread i sin iphone Jittra e du trött redan ? festen har ju bara börjat. Nu blir det thaimat Medaljen tynger ner Måne Men Lenno stöttar upp honom och ger även Jimmy666 en medalj Hajkaj får också medalj Och Mankan Många medaljer blir det Micke tar hand om Raffe Måne och PD jämför design på linnen PD vänder upp och ner på saker och ting Det där kan jag väl jag också, tycker Jittra Måne skryter om sin medalj för Ellim Medans Jittra får fart på grillen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 OK lite OT här när e nästa träff i Slottskogen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 OK lite OT här när e nästa träff i Slottskogen? Lördagen den 14 september är du välkommen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 Mina personbilder... /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 Några fler sköna personer /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 Lördagen den 14 september är du välkommen fel datum, jobbar då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 (ändrad) Och så blir det sportbilder. Först "Irländsk julafton.." Är det så här man gör... Var är jag..? Så här ska det se ut....! Inte så himla lätt att ta ut rätt riktning... Sedan blev det ölhävartävling Tjejerna kämpar Finalen Säckhoppning Kramar blev det också Ändrades Augusti 4, 2013 av hakancnx /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 Och så kvällbilder Peter har stylat upp sig inför säckhoppningen Nyköpingsfamiljen och Peter kramas.... /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 Och så kvällbilder Peter har stylat upp sig inför säckhoppningen Nyköpingsfamiljen och Peter kramas. Ska fan åka komunalt igen Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 Bibben och Krögarn sköter fiskdammen som vanligt, denna gången från Pingislover´s bil Måne har hittat en dam att skåla med Jittra blev mycket glad över sina fiskdammsvinster Lite blandade bilder från ölhävningen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 Härliga bilder När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 Har festen varit redan,hade jag kul .virrpannan tackar !!Det bästa med Göteborg är Stockholms tåget hem! Borta bra men hemma bäst! Nästan samma som med Stockholm då, fast tvärtom. Vad är det bästa med Stockholm? "Tåget till Götebörg!!!" Kul att träffas, och tackar alla som lägger in bilder från festen. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 (ändrad) ÖLHÄVAR GULDLAGET! Jag är den lindrigt smale med skjortan uppknäppt (Ville ju inte söla ner min fina skjorta)... Fick lov att bryta regeln om 1 öl per person, så jag inledde med 2 snabba, segertiden blev 39 sekunder, 3 sekunder snabbare än andrapristagarna. Fick 2 guldmedaljer för min insats, men 1 av dem är väl i Örebrotrakterna nu? Tack Micke, för lånet av bilden. MVH Tommy Ändrades Augusti 4, 2013 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 Lägger väl in några till då Lenno och Måne Thaidamerna blev hungriga igen och lassade fram grillspett Pingislover blev också hungrig Medaljmannen PD Två starka män och en dam Bjöd PD på en sangsom och cola och fick en silvermedalj som tack Husse sitter och jäser Senare under kvällen uppenbarade sig Minne00 också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 EA och FF provar dumstrutar PD med shortsen strax under armhålan Sen blev det brottning, tyckte inte riktigt att det var i samma viktklass förståss Säckhoppning blev det i år också och PD tar täten På tillbaka vägen möter han Ea som kämpar för fullt Även FF försökte sig på det men orkade bara en vända PD laddar för prisutdelningen Och där kom ännu en seger för PD PD förbereder sitt tacktal Medaljernas mästare PD och FF PD är helt i extas över alla sina medaljer När mörkret lägger sig så lugnar det mesta ner sig, och bara dom sista tappra sitter kvar Lillen vinglar hemåt efter att ha sagt godnatt till Lamai och Håkancnx Kötthandlarn, Minne00 och PD som gärna viftar med sina medaljer Det var vad jag hade att bjuda på, hoppas dom andra orkar slänga upp några bidrag lite senare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 Var det p g a avsaknad av bajamajor som var och en fick hoppa ner i en egen bajspåse? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Augusti 4, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 4, 2013 Vad trevligt att det redan finns många bilder utlagda, jag ser till min förskräckelse att jag inte tog så många foton. Men några blev det. Det blev visst flest bilder från förfesten på fredagen. FF och Ea är på plats. Även Minne00. Vad ska Peter Dahlin göra med sina byxor? Aha, det var Minne00 som skulle prova dom Husse njuter av färska räkor från bästkusten. Krögarn och Lenno överväger om det ska grillas något på fredagskvällen. Vi är väl minst 20 personer på förfesten. Kötthandlarn har värmt korvbröden på ett speciellt ställe. Låt oss säga att de är pungvarma... Hördu Kötthandlarn, de där korvbröden kan du stoppa upp någonstans där solen inte skiner! Nu är det lördag 3 augusti och bland annat Clion, hamnoi, J666 och Pingislover har anlänt. Husse försöker sätta upp vårt parasoll. Gorocco har givetvis med sig Raffe. Jenny och Hajkaj observerar när Måne tar sig en rejäl dos Sang Som. Singha711 nöjer sig med öl 3,5%. Gorocco med överraskning STJP. Nu ska Måne utöva frisbeegolf. Jenny låter Bibben provsmaka LIIT på flaska med J666 häller i sig något okänt. Sent omsider på lördagskvällen dyker Minne00 upp, och Peter Dahlin visar stolt upp sina guldmedaljer. Detta kräver en förklaring... Det var mycket svagt intresse för stafett i säckhoppning, så jag ändrade till individuell tävling. Och då blev det sju deltagare, och Peter Dahlin vann överlågset. Eftersom vi redan hade köpt in fyra guld, silver och brons så var det bara att ge ettan, tvåan och trean fyra medaljer var. Mankan tar sig en liten lutare sent på lördagskvällen. På söndag morgon är det förvånansvärt många lyckas ta sig upp vid cirka 09.00. Här har vi delar av frukostgänget. Dags att checka ut från Nya Varvet Studios, och med detta bagage kan jag ju glömma spårvagn. Det fick bli taxi. Måne kan inte riktigt bestämma sig för om han ska dricka läsk eller whisky. Jag lämnar Måne med sitt dilemma. Nu vill jag tacka alla deltagare för en mycket trevlig fest! Kommande Västgötaträffar blir sannolikt lördag 2 augusti 2014 och lördag 1 augusti 2015. Om platsen blir Nya Varvet är inte säkert, vi får se vad hotellet tycker om oss denna gång. Det kan bli Slottsskogen. För övrigt blir nästa månatliga forumträff i Göteborg lördag 14 september 14.00 i Slottsskogen. Lördag 5 oktober har Minne00 tänkt att ha inflyttningsfest i sin nya lägenhet, vilket då också blir en forumträff. Kanske främst för oss som bor i Göteborgsregionen. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 ÖLHÄVAR GULDLAGET! [img=http://p114427.ipscdn.com/public/style_images/master/attachicon.gif] öl.jpg Jag är den lindrigt smale med skjortan uppknäppt (Ville ju inte söla ner min fina skjorta)... Fick lov att bryta regeln om 1 öl per person, så jag inledde med 2 snabba, segertiden blev 39 sekunder, 3 sekunder snabbare än andrapristagarna. Fick 2 guldmedaljer för min insats, men 1 av dem är väl i Örebrotrakterna nu? Tack Micke, för lånet av bilden. MVH Tommy Va var Haj Kaj skadad nåt värre än det han sög i sig förra året huga Så grattis att trofen är på solsidan ha ha När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
omarama Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 Ett stort tack till alla för ett par trevliga kvällar Extratack till Finnfan för biljardmatchen,grattis till både segern och att ni fick se Hisingen by night And that's all I have to say about that Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 Ja nu har man återhämtat någorlunda efter 2 dagars festligheter. Tack alla som var där och förgyllde tillställningen. Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krögarn Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 Tackar för en trevlig helg. Kul att det var så många som deltog. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 tack för en fantastiskt trevlig helg, bilder kommer så småningom! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tobias Vara Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 Ni alla är ju kanon bäst,synd att jag missade detta,får höra med buta och fogel om detaljer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts