Jump to content
IGNORERAD

Inbjudan till Västgötaträffen 3 augusti 2013

Herr Chang

Recommended Posts

Undrar om jag måste åka och hyra en släpkärra??

Har redan varit ut till bilen med ett lass

post-3485-0-97507400-1375417668.jpg

Hon kom hem från jobbet klockan 3 igår och höll på med mat å godistilverkning till 12

och gick upp 4 i morse å fortsatte :crazy:

Hon lär nog sova innan vi når stadsgränsen

Tur du har stor bil ;)

Dela på andra sajter

• Svar 616
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Herr Chang

52

• husse

40

• Avregistrerad clion

35

• Kötthandlarn

34

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Och här kommer tåget, undrar om det är Hajkaj som kör.

attachicon.gifCAM00298~01~01.jpg

nope jag har varit på norra sidan stan idag. nu hemma och laddar med bira och Sanka innan avresa kl 11:46 mot Sumpan.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Dela på andra sajter

Tåget väntar på påf av pilsnerpost-5552-1375424731,97_thumb.jpg

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Mötte just Husse och Lynn, hade glömt bort att vi skulle med samma tåg.

Upptäcker att jag har fyra bokade sittplatser, Baeng hann inte hit och Kevin sitter i mammas knä.

Så det blir två platser över till Raffe och Virrpannan som sitter i en annan vagn.

post-3468-0-25238400-1375424772.jpg

Dela på andra sajter

Möjligt, men jag tävlade bara mot Hamnoi och han fuskade ju och hade sönder säcken och sprang i mål och blev diskad :crazy:

Håhåjaja, fysiken lagar har vissa begränsningar gubben.

Det finns väl en bild på där du tuggar gräs :suicide: och vad jag vet så hette säckhoppning och inte ålning med säck.

Säcken var kanske lite sönder men mina ben var lika mycket ihop som din mors borde ha varit en natt på sent 70-tal :spiteful: och hoppade gjorde jag.

Skönt att du inte kommer så slipper jag både dricka och hoppa säck, men har du en ny grönvit snuttefilt att skicka med så tar gärna jag o hajkaj hand om den igen.

Ha det gott gubben//Hp

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Hörde jag , SKÅLpost-5552-1375426008,99_thumb.jpg

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Att åka utan mat på tåget var för Lillkrabban helt uteslutet då stannar hon hellre hemma.

Nu har man fått i sig en macka och ett wienerbröd så nu är magen redo för en öl.

post-3468-0-79430200-1375426696_thumb.jp

Tror att det är för tidigt för att få en öl i restaurangvagnen så jag tar det säkra före det osäkra.

post-3468-0-69339800-1375426635.jpg

Dela på andra sajter

nu e sankaflaskan slut och jag funderar på att skita i gbg, faaan man e ju lyckig här hemma med massa sanka i förådet...

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Dela på andra sajter

FF blir lite sen, Ea måste vänta in en leverans från Kina, så vi kommer iväg vid 2 tiden..

FF

www.easi.nu

Dela på andra sajter

Far och son. Ocj far och son blir4st men bara 3 på bild vete fan hur det blir så?post-8776-1375430276,02_thumb.jpg

Man blir aldrig så gammal att man inte

tror,att man har ett år kvar att leva.

Dela på andra sajter

Virrpannan .Far är rar ,nu far vi sa sonen,far får får får,nej min son får får får inte får får får lamm min son.Nu far vi mot Götet sa far som var rar ,nu e far rar igen!:lol:

Dela på andra sajter

Vädret ser bra ut, fram tills 18-tiden.

post-4394-0-96516100-1375430887.jpg

Käringberget ligger nån km västerut från festplatsen, på samma sida av älven, så de får väl regn nån minut innan.

Vi siktar på att komma lite tidigt.

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Virrpannan .Far är rar ,nu far vi sa sonen,far får får får,nej min son får får får inte får får får lamm min son.Nu far vi mot Götet sa far som var rar ,nu e far rar igen! :lol:

Ser att jag får kalla in jouren att möta er,oroande svammel redan  :17: Nu får snart lill-krabban sätta ner foten igen  :thumbsup: Har Raffe börjat våldföra sig på de andra resenärerna än?

Måne

Dela på andra sajter

Nu Skövde C nästa Alingsåspost-8776-1375432318,82_thumb.jpg

Dela på andra sajter

Nu vete fan.var jag är på väpost-8776-1375432783,95_thumb.jpg väg trodde det var mellanöl. 8,5 finns det. Shkåål

post-8776-1375432890,31_thumb.jpg

Dela på andra sajter

Försöker igen m tuppatallkpost-5552-1375433465,18_thumb.jpg

Dela på andra sajter

Nu vete fan.var jag är på väattachicon.gif1375432644686.jpg väg trodde det var mellanöl. 8,5 finns det. Shkåål

Nu är det VARNING PÅ STAN  :17: blir inget med att uppleva 18.00 slaget där inte,sov gott virris  :thumbsup:

Måne

Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...