Herr Chang Inlagd Augusti 1, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 1, 2013 (ändrad) Sista bilden är Ellen, fru Siam-Nilssons fru,men hon och Magrood kan man ta miste på. Hoppsan, det har du förstås rätt i! Mina ursäkter till Ellen och Magrood. Herr Chang har talat. Ändrades Augusti 1, 2013 av Herr Chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 Har ni dricka så ni klarar helgen?? Annars hör av er på PM, är väl iaf nåt billigare här i tyskland än i Schweden.. Färjan går kl 15 idag så har väl lite tid att handla iaf en platta GOD bira beställd. !!!! Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 Jag måste få lägga till en rättaläggning Den första forumträffen i glenneborg ägde rum i början av augusti 2008. Närvarande då , Familjen Drivern, med kompisar och familjen Husse, tyvär hittar jag inga bilder på grund av datorbyte, och den disken har tydligen inte blitt kopierad. träffen ägde rum i en stor skog i samband med east/west konserterna Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 en platta GOD bira beställd. !!!! Finns det god öl? Har jag svårt å tänka mig. Men budweiser e ju iaf drickbart så måste väl va de du menar? Hehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 Finns det god öl? Har jag svårt å tänka mig. Men budweiser e ju iaf drickbart så måste väl va de du menar? Hehe vad som helst utom Sort Guld går bra Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 Kan du hitta en platta Risöl, så tror jag 33:an gärna investerar i en dylika Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 norska ny utlovar 27grader och sol på lördag nån skur kl 2400 men då är väll bara måne vaken ha ha När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 Krångligt att åka tåg till Göteborg i helgen. Tågkrångel i Göteborg – centralstation stängs Till helgen blir det krångligare att ta sig till Göteborg med tåg. Mellan lördag och söndag kommer Göteborgs centralstation att stängas av. Mellan klockan 18 på lördag och 17 på söndag går inga tåg till eller från Göteborgs centralstation, detta på grund av ett banarbete. Under denna period kommer man att ha en särskild tidtabell och många tåg ersätts av buss på vissa sträckor. Längre restider Enligt P4 Sjuhärad uppmanar Västtrafik resenärerna att vara ute i god tid och att räkna med längre restider än vanligt på grund av avstängningen. Publicerad 01 aug 2013 08:27 Adress till denna artikel:http://www.expressen.se/gt/tagkrangel-i-goteborg--centralstation-stangs Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 Mellan klockan 18 på lördag och 17 på söndag går inga tåg till eller från Göteborgs centralstation Men jag tror nog att alla deltagare har kommit till Göteborg innan klockan 18 på Lördag, på Söndag fixas ju hemfärden med buss till nästa station där tågen avgår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
koratbengt Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 Ett tips, om det blir regn finns det en pizzeria Olympia vid kungsten ca 1km från nya varvet.Billiga öl 19kr för en stor stark.ca 50sittplatser. Kommer nog ner o hälsar på på lördag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 Ett tips, om det blir regn finns det en pizzeria Olympia vid kungsten ca 1km från nya varvet.Billiga öl 19kr för en stor stark.ca 50sittplatser. Kommer nog ner o hälsar på på lördag Kan bli skoj att se deras min på pizzerian om 50-60 mpr:are dyker upp och vill dricka bira... Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 Plockar med mig ett bihang med... Så slipper hon sitta själv å glo i sin lastbil Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 Har ni dricka så ni klarar helgen?? Annars hör av er på PM, är väl iaf nåt billigare här i tyskland än i Schweden.. Färjan går kl 15 idag så har väl lite tid att handla iaf Pm skickat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 Har ni dricka så ni klarar helgen?? Annars hör av er på PM, är väl iaf nåt billigare här i tyskland än i Schweden.. Färjan går kl 15 idag så har väl lite tid att handla iaf Hur många pallar får du med dig då? Christian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 (ändrad) andledningen att jag hoppa av är att jag ligger på nordhemskliniken för avgiftning men på lörda kanche jag kan få permiss några timmar men bjud mig inte på nåt för jag får blåsa när jag återkommer och ger det resultat så åker jag ut ska ligga här tills torsda nästa vecka mvh clirre Nya besked från systrarna sa att jag skulle på ett fyllekals i två timmar på lördag med en flaska vatten Heregud vad håret reste sig på damerna NEJ du di får komma hit på besök nycktra och vara beredda å blåsa adresen är nordhemdskliniken stigbergsliden 6 välkomna ha ha Ändrades Augusti 1, 2013 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 Nya besked från systrarna sa att jag skulle på ett fyllekals i två timmar på lördag med en flaska vatten Heregud vad håret reste sig på damerna NEJ du di får komma hit på besök nycktra och vara beredda å blåsa adresen är nordhemdskliniken stigbergsliden 6 välkomna ha ha Du sökte permis för fel möte !! http://www.aa.se/apr-17-2013/landsmote-nordiskt-mote/ Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Augusti 1, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 1, 2013 Men jag tror nog att alla deltagare har kommit till Göteborg innan klockan 18 på Lördag, på Söndag fixas ju hemfärden med buss till nästa station där tågen avgår. Jag besökte nyligen Varberg, och då blev det buss mellan Göteborg och Mölndal. Inga problem att hitta buss och tåg, och det var gott om personal som guidade oss något förvirrade resenärer. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
snömannen Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 Dagens bild från nya varvet, veckans öl e Bernard Celebration Some folks are so protective over their mini-status symbol. No need to justify it. Does it do what you want it to do.Great, move on..Because who cares?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Augusti 1, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 1, 2013 Jag måste få lägga till en rättaläggning Den första forumträffen i glenneborg ägde rum i början av augusti 2008. Närvarande då , Familjen Drivern, med kompisar och familjen Husse, tyvär hittar jag inga bilder på grund av datorbyte, och den disken har tydligen inte blitt kopierad. träffen ägde rum i en stor skog i samband med east/west konserterna Möjligen om du menar MPR-träff. Min första forumträff i Göteborg var oktober 2004 hemma hos Bibben. Fast det var väl egentligen en Soi Sixten träff. Deltagare bland annat hakancnx, Herr Buchwald himself och den legendariska Anna Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 "veckans öl e Bernard Celebration" blir trevligt att prova till en räkmacka! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 Du sökte permis för fel möte !! Ja min ärlige fan http://www.aa.se/apr-17-2013/landsmote-nordiskt-mote/ När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 Möjligen om du menar MPR-träff. Min första forumträff i Göteborg var oktober 2004 hemma hos Bibben. Fast det var väl egentligen en Soi Sixten träff. Deltagare bland annat hakancnx, Herr Buchwald himself och den legendariska Anna Herr Chang har talat. Finns det bilder från det mötet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Augusti 1, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 1, 2013 Finns det bilder från det mötet? Det finns bilder, men hittar dom inte just nu! Lite svårt om man inte är 100% på datumet och har 53000 bilder på datorn Ska lägga upp vid ett senare tillfälle om jag hittar dessa bilder. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 (ändrad) Det var en bowlingträff 2004 också Frugan bowlar med en melon och självklart var Uppsalabor där Ändrades Augusti 1, 2013 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 Det finns bilder, men hittar dom inte just nu! Lite svårt om man inte är 100% på datumet och har 53000 bilder på datorn Ska lägga upp vid ett senare tillfälle om jag hittar dessa bilder. Herr Chang har talat. Hehehehe det är speciell bild på Bibben som jag vill se där det är med en stolpe om jag inte har glömt fel Dom bilder preskiberas inte förens dom fyller 10 år Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts