Jump to content
IGNORERAD

Inbjudan till Västgötaträffen 3 augusti 2013


Herr Chang

Recommended Posts

  • Svar 616
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    52

  • husse

    40

  • Avregistrerad clion

    35

  • Kötthandlarn

    34

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

@,  Vad har du för Kamera Lamai... du verkar ha ett specialprogram inställt och då menar jag inte ansiktsigenkänning :crazy:

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

@,  Vad har du för Kamera Lamai... du verkar ha ett specialprogram inställt och då menar jag inte ansiktsigenkänning :crazy:

 

/Enis

 

Du tänker naturligtvis på den vackra solnedgången från fredagens bilder och det är nåt autoläge som Sonyn fixar så bra!   B)

 

 

Nu blir det lite rörliga bilder på tex HC i full galopp, effekter av ölhävningen mm

 

http://youtu.be/Y-k0iS5gJxQ

Ändrades av lamai64

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Du tänker naturligtvis på den vackra solnedgången från fredagens bilder och det är nåt autoläge som Sonyn fixar så bra!   B)

 

 

Nu blir det lite rörliga bilder på tex HC i full galopp, effekter av ölhävningen mm

 

http://youtu.be/Y-k0iS5gJxQ

Tusan vad Tommy spillde :crazy:  :ahh:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer förmodligen att dyka upp en kort stund på fredagens förfest.

välkommen. jag väntar på dig :-D

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer förmodligen att dyka upp en kort stund på fredagens förfest.

 

Det vore ju kult om du dyker upp! Varmt välkommen!

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi har nu räknat pengarna, och har gjort följande sammanställning. Med reservation för någon bortglömd utgift:

 

post-3080-0-45772300-1376242060_thumb.pn

 

Överskottet kommer att användas på något lämpligt sätt som vi inte bestämt än. Pengarna går dock icke ner i arrangörernas fickor ;)

 

Jag är lättad över att ekonomin blev så bra, och tackar alla som deltog i denna lyckade träff!

 

Nästa Västgötaträff blir sannolikt lördag 2 augusti 2014, plats är vi inte säkra på just nu. Definitiv inbjudan kommer att läggas ut april 2014.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi har nu räknat pengarna, och har gjort följande sammanställning. Med reservation för någon bortglömd utgift:

 

attachicon.gifScreen Shot 2013-08-11 at 19.22.58.png

 

Överskottet kommer att användas på något lämpligt sätt som vi inte bestämt än. Pengarna går dock icke ner i arrangörernas fickor ;)

 

Jag är lättad över att ekonomin blev så bra, och tackar alla som deltog i denna lyckade träff!

 

Nästa Västgötaträff blir sannolikt lördag 2 augusti 2014, plats är vi inte säkra på just nu. Definitiv inbjudan kommer att läggas ut april 2014.

 

Herr Chang har talat.

Om inte annat kan ni ju lägga pengarna i kassan till nästa Västgötaträff så kommer det ju de betalande deltagarna till gagn.

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om inte annat kan ni ju lägga pengarna i kassan till nästa Västgötaträff så kommer det ju de betalande deltagarna till gagn.

 

Ja, det är en möjlighet. Till exempel kan vi ju ta bort deltagaravgift för personer under 18 år.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 öl på 16 sekunder, inte illa!

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi har nu räknat pengarna, och har gjort följande sammanställning. Med reservation för någon bortglömd utgift:

 

attachicon.gifScreen Shot 2013-08-11 at 19.22.58.png

 

Överskottet kommer att användas på något lämpligt sätt som vi inte bestämt än. Pengarna går dock icke ner i arrangörernas fickor ;)

 

Jag är lättad över att ekonomin blev så bra, och tackar alla som deltog i denna lyckade träff!

 

Nästa Västgötaträff blir sannolikt lördag 2 augusti 2014, plats är vi inte säkra på just nu. Definitiv inbjudan kommer att läggas ut april 2014.

 

Herr Chang har talat.

Varför inte skicka en skvätt till barnhemmet i Udon, som vi samlar till på andra träffar ???

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför inte skicka en skvätt till barnhemmet i Udon, som vi samlar till på andra träffar ???

Varför det? Räcker det inte med insammlingar som är avsedda för det? ???

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det är en möjlighet. Till exempel kan vi ju ta bort deltagaravgift för personer under 18 år.

 

Herr Chang har talat.

Ja varför inte, Sedan är det väl bra att det finns lite pengar så ni inte behöver vända på varenda krona för att inte gå back.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför det? Räcker det inte med insammlingar som är avsedda för det? ???

Vill bara kommentera detta med att det är bara EN insamling, men bidragen kommer från olika aktiviteter!

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför inte skicka en skvätt till barnhemmet i Udon, som vi samlar till på andra träffar ???

 

Vi har övervägt det, men inte bestämt oss än.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja varför inte, Sedan är det väl bra att det finns lite pengar så ni inte behöver vända på varenda krona för att inte gå back.

 

Absolut, lite ekonomisk trygghet är aldrig fel. Det är svårt att beräkna hur mycket som kan köpas in när man inte riktigt vet hur många som deltar.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 öl på 3,8  :thumbsup: 2  på 16 pffftt

Och resultatet av detta har vi ju sett....päronsoda, my ass!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

post-3085-0-87933000-1380183839_thumb.jpHittade lite bilder från mötet.Färdkosten intagen  :crazy: post-3085-0-14977400-1380183902_thumb.jpAlla ombord?post-3085-0-97428900-1380183954_thumb.jpChefen och bihanget platsadepost-3085-0-98815100-1380184004_thumb.jpSoulbrother installerad.post-3085-0-40752400-1380184063_thumb.jppost-3085-0-69834000-1380184101_thumb.jppost-3085-0-03099800-1380184139_thumb.jppost-3085-0-36521200-1380184168_thumb.jpVår eminente taxichaufför till Varvetpost-3085-0-45706500-1380184222_thumb.jpVärldsproblemsmötepost-3085-0-80522600-1380184271_thumb.jpSen kom det nåt emellan för nu blev det söndag och frukostmöte  :crazy: post-3085-0-19854200-1380184352_thumb.jpTunga deltagare på väg mot nya äventyr  :ahh: Tack än en gång för en suverän träff  :14:  :14:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

1 öl på 3,8  :thumbsup: 2  på 16 pffftt

Ja, du va snabb, individuellt hade du haft en chans, men inte vara lessen nu, du fick ju en guldmedalj för ölhävning! (jag gav honom en av mina).

 

Satt just och funderade på var nästa års träff blir, frugan tyckte vi kunde köra på "Thaihouse" i Partille (hennes nya baby), men det ligger inte så vackert...

Dock är det vädersäkrat och risken att störa grannarna är liten.

 

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, du va snabb, individuellt hade du haft en chans, men inte vara lessen nu, du fick ju en guldmedalj för ölhävning! (jag gav honom en av mina).

 

Satt just och funderade på var nästa års träff blir, frugan tyckte vi kunde köra på "Thaihouse" i Partille (hennes nya baby), men det ligger inte så vackert...

Dock är det vädersäkrat och risken att störa grannarna är liten.

 

 

 

MVH Tommy

Domaren var ju göteborgare,och dom brukar fuska till förmån för de egna  :crazy:  :thumbsup: PS barnbarnet springer med den runt halsen DS :14:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Hej alla medlemmar,

 

Jag har nu nöjet att framföra vår inbjudan till Västgötaträffen 2013, som blir den fjärde hittills. Den kommer att äga rum lördag 3 augusti 14.00 på Nya Varvet i Göteborg. Detta datum är ristat i sten och kommer icke att ändras. Annat än under väldigt extraordinära omständigheter. Men det går naturligtvis bra att anlända tidigare eller senare.

 

Just nu kan jag inte presentera något exakt program, men festkommittén kommer att hålla ett antal möten och denna tråd kommer att kompletteras allt eftersom. Preliminärt program finns nu i denna tråds inlägg #163.

 

Plats för träffen blir alltså som tidigare gräsmattan utanför hotellet Nya Varvet Studios. I år gör vi inget försök att reservera hotellrum, vi får ändå ingen rabatt. Så först till kvarn…

 

http://www.nyavarvetstudios.se/welcome

 

Det är förstås inget krav att man ska bo där, men det är ju bekvämt med krypavstånd ;) Fast dom är ju lite jobbiga, checkin 15.00 och checkout 10.00. Men jag har nu bokat både fredag och lördag för egen del. Kostade 775 kronor per natt.

 

Det bli sannolikt en förfest fredag 2 augusti på samma plats, vilket brukar intressera en del. Vad beträffar mat och dryck på lördagen är det inte bestämt än. Vi kommer dock att vara tvungna att ta ut en blygsam avgift för bland annat hyra av bord och stolar samt bajamajor… just nu tänker vi oss 100 kronor per vuxen och 50 kronor för minderåriga.

 

För att kunna dimensionera det hela vill vi gärna veta vilka som planerar att delta, eller egentligen hur många. Anmäl er i denna tråd, eller via PM till mig. Det går bra att anmäla sig som hemlig gäst i PM. Man måste inte vara medlem på MPR för att delta. Jag kommer att uppdatera deltagarlista i detta trådens första inlägg.

 

Varmt välkomna till Sveriges största MPR-träff! Om svar anhålles ;)

 

Hittills anmälda, 2013-08-03 02.24:

 

Måne

HajKaj + hemlig gäst

MickeSurin

Kongo24

Lamai64

Peter Dahlin

ellim63 med fru

Kenneth4618, Phat och Jittra

Björn och Pau

Up2You

Sam Sip Sam + 2 hemliga gäster

Siamkap med lekledare

Kötthandlarn

Virrpannan

Krögarn

Gorocco, Lillkrabban och Kevin

Tommy med fru och kanske 2 små elaka dvärgar

Mankan

Lillen

Snömannen

Lenno + Banong

FF och Ea

Bibben

Hakancnx

Singha711

Gary + 2

Omarama

Mackan33

Mikael, Kan och Biby

Neil

J666

Herr Chang

 

Herr Chang har talat.

Vilken tid var det?

Man blir aldrig så gammal att man inte

tror,att man har ett år kvar att leva.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Vilken tid var det?

 

Du é fan inte klok någonstans, fast på ett bra sätt.. :rotfl:  :rotfl:  :rotfl:

Ha det bäst min vän... :thumbsup:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi har nu räknat pengarna, och har gjort följande sammanställning. Med reservation för någon bortglömd utgift:

 

attachicon.gifScreen Shot 2013-08-11 at 19.22.58.png

 

Överskottet kommer att användas på något lämpligt sätt som vi inte bestämt än. Pengarna går dock icke ner i arrangörernas fickor ;)

 

Jag är lättad över att ekonomin blev så bra, och tackar alla som deltog i denna lyckade träff!

 

Nästa Västgötaträff blir sannolikt lördag 2 augusti 2014, plats är vi inte säkra på just nu. Definitiv inbjudan kommer att läggas ut april 2014.

 

Herr Chang har talat.

Hade varit tacksam om datumet kunde sättas innan Januari.

Sedan lägger företaget semesterlistan.

Sedan är det kört i Juli/ Agusti.

Den 2 går bra men. Den 23/8 passar mycket bättre.

Då dem dagen inte krokar med skolloven.

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...