Avregistrerad clion Inlagd Augusti 7, 2013 Dela Inlagd Augusti 7, 2013 En magisk bild ! Som blev felvänd ?image.jpg Han är mycket för kyssar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 7, 2013 Dela Inlagd Augusti 7, 2013 Köpte ju en Hooters tröja i svart till exet från LA i vintras Den har hon inte haft på sig.Om jag ber snällt får jag nog tillbaks den När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 7, 2013 Dela Inlagd Augusti 7, 2013 Han är mycket för kyssar Är gay polisen från överkalix som får en lektion i klassisk hård.? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd Augusti 8, 2013 Dela Inlagd Augusti 8, 2013 VIRRPANNAN: Vilken trevlig och virrig fest i Götet.Tack alla goa gubbar och övriga! Det som överraskade mig mest var,att det var flera virrpannor där. Jag lägger ut lite virriga bilder,men inga namn. Nästa år blir det en ny tävling, ÅRETS VIRRPANNA. Prisutdelare av pokal blir virrpannan Nr 1 TACK Peppe Guson mm Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 8, 2013 Dela Inlagd Augusti 8, 2013 Kolla jag fick nyss en bild på Raffes danska tjej Raffiola som flyttat in i ny lägenhet Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 8, 2013 Dela Inlagd Augusti 8, 2013 kanske lite trötta festdeltagare på söndagsförmiddan.....tack än en gång för en fantastiskt trevlig fest det var magiskt!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 8, 2013 Dela Inlagd Augusti 8, 2013 Sista omgången bilder från mig från denna eminenta träff... Tack återigen alla goa gubbar och gummor som gjorde denna kväll till ett minne för livet. Festgeneralen Chang har koll på saker och ting... Det blev brottningsmatch mellan PD & Ea men viktklassindelningen verkar lite orättvis kan man tycka.. Nåväl, i sann sportmannaanda, så byttes det i alla fall matchtröja efter bataljen. Barnen var inte helt utan medaljer.... Changen verkar nöjd och avslappnad nu när tävligarna slutat.. Goa gubbar på ljugarbänken.. Segrar är som heroin för PD och han fick en rejäl dos... Tack för denna gången... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 8, 2013 Dela Inlagd Augusti 8, 2013 (ändrad) FF hittade lite i den fantaskiga mobilen IPhone så klart.. Tackar igen för 2 skitroliga dagar nätter, lite biljard blev det också.. Första bilden blev fel men det skiter jag i, köp smyckesgrejer från Ea easi.nu Ändrades Augusti 8, 2013 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Augusti 8, 2013 Dela Inlagd Augusti 8, 2013 Några bilder från ölhävningstävlingen, där herr Chang var domare och Peter Dahlins lag, tillsammans med FF och Måne, var första lag att tävla. FF drack som nummer två. Måne var nummer 3, varefter Peter Dahlin drack en öl till, eftersom det egentligen skulle vara fyramannalag. Tiden blev 41.7 sekunder. Nästa lag var Stockholmslaget, med Krögarn, Mankan, Sam sip sam och HajKaj. Deras tid blev dock inte bättre än 46 sekunder. Mankan. Sam sip sam. HajKaj. Nästa lag bestod av lamai64, Jenny, Micke och Tommy, som drack sina öl på 42 sekunder. Därefter kom Uppsalalaget, med husse, Kenneth4618, lynn och Björn, som dock tog mer än en minut på sig. Till sist provade Micke, Jenny och Tommy lyckan igen och fick till en vinnartid under 40 sekunder, trots att Tommy drack både första och andra flaskan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Augusti 8, 2013 Dela Inlagd Augusti 8, 2013 Några fler bilder från och kring ölhävningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Augusti 8, 2013 Dela Inlagd Augusti 8, 2013 Litet blandade bilder från träffen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Augusti 8, 2013 Dela Inlagd Augusti 8, 2013 Fler bilder från irländsk julafton. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Augusti 8, 2013 Dela Inlagd Augusti 8, 2013 Några bilder från grillningen. Slutligen ett par bilder från trevliga diskussioner i mörkret litet senare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 9, 2013 Dela Inlagd Augusti 9, 2013 Jag noterar att 33:an förberett sig för snabbtömning genom att hänga ut snabeln. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd Augusti 9, 2013 Dela Inlagd Augusti 9, 2013 Virrpannan undrar om någon såg var min fru tog vägen? Hon var inte med på tåget mot Stockholm. Om någon lånat henne,så vill jag ha hem henne! Hon heter Britt... Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 9, 2013 Dela Inlagd Augusti 9, 2013 Här kommer mina bilder från Lördagen utan jättemånga kommentarer men ni vet ju redan vad det handlar om genom dom härliga bilderna som redan har lagts upp! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 9, 2013 Dela Inlagd Augusti 9, 2013 Härlige måne och ständigt skinande Husse Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 9, 2013 Dela Inlagd Augusti 9, 2013 Fiskedags Jittras (o)tur Hon blev inte helt nöjd med treoröret så hon gick Men kom strax tillbaka fast besluten att prova fiskelyckan igen Och sen var hon lycklig Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 9, 2013 Dela Inlagd Augusti 9, 2013 Nu laddas det inför ölhävningen Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 9, 2013 Dela Inlagd Augusti 9, 2013 Och sista laddningen Och hyfsat sent så vart det städning och vi fick nog ihop ca 83 sopsäckar ungefär, iaf kändes det så och det blev även en liten fyndhörna som ni kanske la märke till som övernattade på stället. Jag har dessutom en papperspåse med fynd(!?) ståendes här hemma som jag skall packa upp nån dag och är det nån som saknar nåt så kanske det finns i denna Så där, dags o ringa Taxi Göteborg o få skjuts hem Vill även tacka alla som på ett eller annat sätt gjorde denna träff till vad den blev och kanske framförallt 2 personer på Fredagen som hjälpte till som bärare. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 9, 2013 Dela Inlagd Augusti 9, 2013 (ändrad) DSC01136.JPG Fräck bild. EDIT: Hmmm.. denna alltså Ändrades Augusti 9, 2013 av Bibben manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Augusti 9, 2013 Dela Inlagd Augusti 9, 2013 Fräck bild. EDIT: Hmmm.. denna alltså post-3290-0-35823200-1376072713_thumb.jpg Ser lite ensamt ut.. Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd Augusti 9, 2013 Dela Inlagd Augusti 9, 2013 Ser lite ensamt ut.. Inte i jämförelse med dem som satt hemma. Han var i goda vänners lag - på nära håll. Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 9, 2013 Dela Inlagd Augusti 9, 2013 Fräck bild. EDIT: Hmmm.. denna alltså post-3290-0-35823200-1376072713_thumb.jpg Jo, den blev lite speciell faktiskt.Satt och tittade på den och fantiserade fram lite olika varianter på pratbubblor Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Augusti 9, 2013 Dela Inlagd Augusti 9, 2013 Inte i jämförelse med dem som satt hemma. Han var i goda vänners lag - på nära håll. ja så kan det ju vara,och det kanske dom som satt hemma också var Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts