Towe Inlagd Augusti 6, 2013 Dela Inlagd Augusti 6, 2013 Första bilden är egentligen endast för Towe men jag lägger ut den här ändå. Förkrök innan promenaden till träffen. mobilbilder 437.jpg Tre goa gubbar på en och samma bild Lamai64 Måne och Husse. mobilbilder 438.jpg Månes pöjk är glad att även han fått en hatt. mobilbilder 440.jpg Ea visar sig från sin bästa sida enligt henne själv mobilbilder 441.jpg Var det någon som missade att jag vann lite medaljer? mobilbilder 442.jpg åååå min man.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 6, 2013 Dela Inlagd Augusti 6, 2013 lite bilder från oss också, först förfesten på fredagen.... Jag tror lamaien vann ögonlockstävlingen(igen) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 6, 2013 Dela Inlagd Augusti 6, 2013 Första bilden är egentligen endast för Towe men jag lägger ut den här ändå. Förkrök innan promenaden till träffen. mobilbilder 437.jpg Tre goa gubbar på en och samma bild Lamai64 Måne och Husse. mobilbilder 438.jpg Månes pöjk är glad att även han fått en hatt. mobilbilder 440.jpg Ea visar sig från sin bästa sida enligt henne själv mobilbilder 441.jpg Var det någon som missade att jag vann lite medaljer? mobilbilder 442.jpg Röstköp och fusk Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 6, 2013 Dela Inlagd Augusti 6, 2013 Några bilder från Frisbee-golfen. Herr Chang inbjuder deltagarna till tävling. IMG_7880.JPG Litet snack innan det satte igång. IMG_7883.JPG IMG_7882.JPG Bibbens lag var bland de första att bli klara. IMG_7885.JPG Själv spelade jag tillsammans med Tommy, mot lennos och månes grabbar. IMG_7887.JPG Månes grabb tar i för fullt på ett av hålen. IMG_7888.JPG Här har lennos grabb (Jimmy) varit uppe i ett träd för att hämta sin lagkompis' frisbee. IMG_7886.JPG Efter matchen bjöd Tommys fru på en god sao oa (korv från Chiang Mai). Hon fick också en order på mat till ett annat Thai-evenemang. IMG_7889.JPG Här gör de sista lagen sina sista kast. IMG_7890.JPG Någon slags diskussion efter att alla lag spelat färdigt. IMG_7891.JPG Vicka goa fölk man känner Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 6, 2013 Dela Inlagd Augusti 6, 2013 Vicka goa fölk man känner Och du är en av dom Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 6, 2013 Dela Inlagd Augusti 6, 2013 Tusan vad jag längtar till nästa år När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 6, 2013 Dela Inlagd Augusti 6, 2013 Då kör vi ett gäng bilder från själva huvudevenemanget.. Det skall villigt erkännas att jag blev rejält slirig under kvällen men det var det värt för satan va kul det var... Här kommer min sanning så som jag såg den.... PD är ju en tävlingsmänniska ut i fingerspetsarna och bytte därför om till matchtröja redan vid ankomsten till Nya Varvet.. Första personskadan kom snart men det var inte Lamaien denna gången. Måne i egen hög person dyker upp och äntligen fick man träffa denne goe gubbe. FF, Mackan33 & Gorocco för, vad som säkert är en djup diskussion, med varandra.... Irlänskt julbord utförs av PD & sedan HC... Förväntansfulla deltagare samtalar om vad som komma skall under resten av kvällen och Omarama har redan fått en medalj ser jag.. Undrar om det här är en sådan där "battle of the smartphones? Min är bäst, nääää för det är min.. Hur som haver så verkar Mackan33 måttligt intresserad... Å Husse går bara omkring & är lycklig hela tiden... Tre isterbukar möts i en gruppkram.. Jag vet att jag är den ene och den andre är Lamaien men jag kommer inte riktigt ihåg vem den tredje var?? Det kommer mera... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Augusti 6, 2013 Dela Inlagd Augusti 6, 2013 Ea och FF ställer upp för kort. Helt plötsligt kör Ea ett ju jitzi grepp på FF och båda faller till marken Men dom är snart uppe på benen igen Senare fram på kvällen blev jag sittandes med Måne och delade ett helrör. En fantastisk ny bekantskap. Såg fram emot en natt med roliga samtal men Måne blev skitnödig. Han måste varit hård i magen för han kom inte tillbaks. Långt in på natten traskade vi hemmåt. Frågade vad det var för hemskt som lyste. Hisingen fick jag till svar. Måtte du aldrig behöva gå dit. När jag kommit till rummet räknade jag dagens skörd. 4 Guld och ett silver på 4 grenar är helt OK. Då gav jag även bort en guld o silvermedalj. Det var mina bilder som jag hann ta. Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 6, 2013 Dela Inlagd Augusti 6, 2013 Så var man hemma igen. Kastar in några bilder till från denna trevliga fest och passar därmed på att tacka alla som var där :thumbsup: Thaimat på gång Vimmelbilder Det funkade att locka med Leo “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 6, 2013 Dela Inlagd Augusti 6, 2013 Mer vimmelbilder Räkmacka på gång Stilstudiebilder “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Augusti 6, 2013 Dela Inlagd Augusti 6, 2013 Ea och FF ställer upp för kort. mobilbilder 445.jpg Helt plötsligt kör Ea ett ju jitzi grepp på FF och båda faller till marken mobilbilder 446.jpg Men dom är snart uppe på benen igen mobilbilder 447.jpg Senare fram på kvällen blev jag sittandes med Måne och delade ett helrör. En fantastisk ny bekantskap. Såg fram emot en natt med roliga samtal men Måne blev skitnödig. Han måste varit hård i magen för han kom inte tillbaks. mobilbilder 451.jpg Långt in på natten traskade vi hemmåt. Frågade vad det var för hemskt som lyste. Hisingen fick jag till svar. Måtte du aldrig behöva gå dit. mobilbilder 452.jpg När jag kommit till rummet räknade jag dagens skörd. 4 Guld och ett silver på 4 grenar är helt OK. Då gav jag även bort en guld o silvermedalj. mobilbilder 453.jpg Det var mina bilder som jag hann ta. Glöm inte guldet i sjusovar-VM när vi andra var uppe tidigt och några bangade Red Lion på söndagen. Förresten ett stort tack till Tommy som jag fick en flaska hemmagjord rosé av, sött och gott, milslängder från min häxbrygd HemfosaTjut som man får truga i alkoholister. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 6, 2013 Dela Inlagd Augusti 6, 2013 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 6, 2013 Dela Inlagd Augusti 6, 2013 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 6, 2013 Dela Inlagd Augusti 6, 2013 Några till “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 6, 2013 Dela Inlagd Augusti 6, 2013 Den lite större gula faran Solnedgången är alltid fin från Nya varvet Måne Junior Skymningen faller Tack å hej “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Augusti 6, 2013 Dela Inlagd Augusti 6, 2013 Några bilder från fiskdammen för de yngre deltagarna, vid Pingislovers bil. Bibben innanför skynket och Krögarn utanför skötte fiskdammen. Förste fiskare var en liten kille som hette Kevin. Biby var nummer två att fiska. Hon blev glad när hon fick en guldglänsande påse med litet blandade leksaker i. Sedan var det Jittras tur. Hon blev dock inte lika glad över att få en tub treo, så hon gick därifrån. Det här gänget hade dock gärna velat ha treo-tuben. Näste fiskare var Jimmy. Han fick också en guldglänsande påse med leksaker i. När Jimmy hade fiska färdigt kom Jittra tillbaka. Biby och Jimmy bytte litet leksaker inbördes, medan månes grabb fiskade. Jittra provade därefter lyckan igen och fick då en guldglänsande påse precis som de andra. Biby fick en liten nalle av månes grabb. Slutligen en bild på månes grabb tillsammans med Peter Dahlin. Vem har den finaste mössan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lillen Inlagd Augusti 7, 2013 Dela Inlagd Augusti 7, 2013 Hej på er !!! Jag får tacka för en j-vla rolig träff , Det bästa va att få träffa ALLA Jag har några bilder i mobilen ,har försökt lägga in dom men fixar inte det. Får ta hjälp med det sen ,nu e det mycke jobb på gång. Ha det det bra alla !! vi ses !!! Hälsningar Lillen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 7, 2013 Dela Inlagd Augusti 7, 2013 Glöm inte guldet i sjusovar-VM när vi andra var uppe tidigt och några bangade Red Lion på söndagen. Förresten ett stort tack till Tommy som jag fick en flaska hemmagjord rosé av, sött och gott, milslängder från min häxbrygd HemfosaTjut som man får truga i alkoholister. Lättdrucket, med hyfsat drag? Har för mej att jag nämnde att det där är bäst efter en månads lagring, men visst funkar det direkt? Det där var lagrat i ca 24 timmar när du fick det... Körde "Rulles 7-dagars Rosé" (köpt på ICA) helt enligt receptet, hade i 1 matsked socker i varje 1.5 liters PET (receptet säger mellan 1/2-3 msk socker). Den enda avvikelsen från receptet var att jag inte skakade ur kolsyran, utan försökte behålla den under "klarningen", Rosé med lite bubblor är fina grejer "Pink Champange" MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 7, 2013 Dela Inlagd Augusti 7, 2013 Lättdrucket, med hyfsat drag? Har för mej att jag nämnde att det där är bäst efter en månads lagring, men visst funkar det direkt? Det där var lagrat i ca 24 timmar när du fick det... Körde "Rulles 7-dagars Rosé" (köpt på ICA) helt enligt receptet, hade i 1 matsked socker i varje 1.5 liters PET (receptet säger mellan 1/2-3 msk socker). Den enda avvikelsen från receptet var att jag inte skakade ur kolsyran, utan försökte behålla den under "klarningen", Rosé med lite bubblor är fina grejer "Pink Champange" MVH Tommy Som sagt, the optimal legspreder! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 7, 2013 Dela Inlagd Augusti 7, 2013 En omgång bilder till.... Glada deltagare efter ölhävningen och alla står upp ännu.. FF & PD glädjs åt medaljerna... Vete sjutton va jag å Måne håller på med här.... En närstudie i fylla... Glasen är avverkade nu dricker de flesta direkt ur flaskan.. Se inte så förvånad ut Mackan! Jag står fortfarande upp.. NU jäklar börjar J666 bli lite trotsig .. Nu är det "high life" på Ea & FF och båda har fått dumstrutar på sig.... Vad har ni gjort för att förtjäna dem? Måne ser tämligen spjuveraktig ut i Minnes sällskap.. Vad har ni kokat ihop nu? Det blir en omgång till... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lillen Inlagd Augusti 7, 2013 Dela Inlagd Augusti 7, 2013 En magisk bild ! Som blev felvänd ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 7, 2013 Dela Inlagd Augusti 7, 2013 Var så god “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 7, 2013 Dela Inlagd Augusti 7, 2013 Nu har jag framkallat mina kort från kameran av någon konstig anledning har jag bara kort från säck-hoppningen och senare korten från phånen finns här någonstans Lenno håller på med några pinnar Säck-hoppning Den obligatoriska tröjbytartävlingen börjar det kommer mera Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 7, 2013 Dela Inlagd Augusti 7, 2013 Nu har PD fått för sig något magiskt som han bör meddela alla deltagare Och helt plötsligt har vi hamnat vid avdelningen för kvarglömt på söndag morron Själv så lyckades jag slarva bort ett glas från glasögonen, så det vart dubbelsuddigt på hemresan Det kommer mer Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lillen Inlagd Augusti 7, 2013 Dela Inlagd Augusti 7, 2013 Var så god PD.jpg Tack !!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts