Jump to content
IGNORERAD

Inbjudan till Västgötaträffen 3 augusti 2013

Herr Chang

Recommended Posts

Far är rar nu mor tror bror ror nu.Wa fan e vi nånstAns/Alling zåds e de i.swedala shkål ta mej fan ,se upp där nere nu kommer vi ..,post-8776-1375434137,5_thumb.jpg

Man blir aldrig så gammal att man inte

tror,att man har ett år kvar att leva.

Dela på andra sajter

• Svar 616
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Herr Chang

52

• husse

40

• Avregistrerad clion

35

• Kötthandlarn

34

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Aling- såspost-5552-1375434394,35_thumb.jpgpost-5552-1375434394,35_thumb.jpg

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Den är god  :thumbsup:  :14:  :14: hälsa Lynn att hon håller koll på dig,som vanligt  :crazy:

Känner jag Lynn rätt så är Husse kommenderad till att dricka varannan vatten, vad nu det ska vara bra för? Det dricker man väl nog av dagen efter :crazy:

Dela på andra sajter

Guest Fredman
Känner jag Lynn rätt så är Husse kommenderad till att dricka varannan vatten, vad nu det ska vara bra för? Det dricker man väl nog av dagen efter :crazy:

Öl består ju till största delen av vatten.

Dela på andra sajter

post-8776-1375435473,77_thumb.jpgVakna du är i Götet nu!!!!

Dela på andra sajter

Vatten. !? De pissar ju fiskarna i

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Ta med parasoll/paraply...

http://www.klart.se/väder-käringberget.html?v=per_timme

Vädret verkar omytligt, för några timmar sen var det utlovat fint väder till 18-tiden, nu är det fram till 15-tiden :not_i:

Det hinner ändra sej igen och igen, så ingen idé att börja deppa för det!

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Är de här feskekörka ?post-5552-1375439572,61_thumb.jpgpost-5552-1375439572,61_thumb.jpg

Dela på andra sajter

Trevligt att deltagare är på väg!

Tyvärr har jag tråkiga nyheter från hotellet. Vi får inte placera medtaget typ bord, bänkar och bajamajor på deras gräsmatta. Detta pga klagomål från andra gäster tidigare år. Ansvarig chef är bekvämt nog på semester. Jag kollade redan i april att det skulle vara OK med vår träff, och då hade man inga invändningar.

Träffen kommer dock att äga rum, om ej riktigt som planerat. Medtaget sittunderlag eller hopfällbar stol rekommenderas! Vi får använda de bord som redan finns där och grillarna.

Detta är lite deprimerande, men jag tror vi kan få en minnesvärd träff ändå!

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Packar för fullt. Tiger Beer check. Virrpannans mössa check. Hooterslinnet check. Nu köööööör vi 

Duracellkanin med dopade batterier.

Dela på andra sajter

Bra var lite orolig för mössan Peter tack o skål

Dela på andra sajter

Är det fel helg? Inte en kotte på hela gräsplanB-)post-5552-1375443125,2_thumb.jpg

Dela på andra sajter

Vad fan har hänt med bajarna nuförtiden?

Bara viker ned sig... 

jobbar tyvärr fick inte ledigt för dom jäkla grisarna

Dela på andra sajter

Faaan jag vill också vara där, e så jävla avis. Tänk på oss stackare som måste jobba och ut med en helvetes massa bilder

Dela på andra sajter

Trevligt att deltagare är på väg!

Tyvärr har jag tråkiga nyheter från hotellet. Vi får inte placera medtaget typ bord, bänkar och bajamajor på deras gräsmatta. Detta pga klagomål från andra gäster tidigare år. Ansvarig chef är bekvämt nog på semester. Jag kollade redan i april att det skulle vara OK med vår träff, och då hade man inga invändningar.

Träffen kommer dock att äga rum, om ej riktigt som planerat. Medtaget sittunderlag eller hopfällbar stol rekommenderas! Vi får använda de bord som redan finns där och grillarna.

Detta är lite deprimerande, men jag tror vi kan få en minnesvärd träff ändå!

Herr Chang har talat.

Hej Changen,

fråga Hans eller Jonas på Ruckmans för den bortre delen av gräsmattan förfogar de Över,och majorna ställer ni bakom Ruckmans på parkeringen.PROBLEMET LÖST!

Dela på andra sajter

Bredvid pingvinerna i Slottskogen har den mycket ovanliga thailändska körsbärsplockararten Lillus Krabbus skymtats i ett träd.

post-3468-0-97718500-1375450597_thumb.jp

Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Synd att man inte kommer få se en repris på detta i år... :ledsen:  :rotfl:  :rotfl:

post-9293-0-57550400-1375450891.jpg

:rotfl:  :rotfl:  :rotfl:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

Dela på andra sajter

Hej Changen,

fråga Hans eller Jonas på Ruckmans för den bortre delen av gräsmattan förfogar de Över,och majorna ställer ni bakom Ruckmans på parkeringen.PROBLEMET LÖST!

Citerar mig själv ang.detta.Har fått kontakt med Hans och han hjälper er med detta om ni kontaktar honom.Studion har faktiskt ringt dem och bett dem säga nej,om ni skulle fråga.Hans tycker de har ett konstigt beteende,som sagt tala med Hans redan ikväll för ni går väl dit för lite mat och pilsner antar jag.

Lycka till nu,och ha det trevligt.

Ändrades av Drivern
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...